Na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji?
#1 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 22:19
jestem tu nowy, jeśli było to proszę o skierowanie do odpowiedniego tematu, szukałem ale nie znalazłem.
Pytanie brzmi:
Zakładam STAG300, na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji i podczas próbnej jazdy z pracownikiem?
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich gazowników
#2 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 22:24
Witam,
jestem tu nowy, jeśli było to proszę o skierowanie do odpowiedniego tematu, szukałem ale nie znalazłem.
Pytanie brzmi:
Zakładam STAG300, na co zwrócić uwagę przy odbiorze instalacji i podczas próbnej jazdy z pracownikiem?
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich gazowników
witam
po pierwsze na jakosc wykonania. czy nie ma jakichs prowizorek itp
samochod nie moze gasnac, obroty nie moga falowac, przy gwaltownym dodaniu gazu nie ma prawa strzelic, nie powinno byc dziur w mocy, obroty powinny plynie schodzic, itp itd.
pozatym postaraj sie troche bardziej z uzupelnieniem profilu
#3 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2007 - 10:08
1.wrzuc luz przy powiedzmy 80 km/h nie ma prawa zgasnac
2.wejdz ostro w zakret na luzie (w prawo w lewo) nie ma prawa zgasnac (albo nie powinny obroty szalec podczas takiego manewru)
3. jezeli masz klime to ja wlacz (+ grzanie szyby, siedzen itp. ) tak by obciazyc silnki rusz powoli i plynnie ale szybko gaz w podloge - samochod ma sie zbierac
4. na luzie (postoju) wkrec motor na 5000 i pusc gaz (silnik nie ma prawa zgasnac)
[B]
#4 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2007 - 10:27
a tak z ciekawości.. co jeśli zgaśnie?1.wrzuc luz przy powiedzmy 80 km/h nie ma prawa zgasnac
2.wejdz ostro w zakret na luzie (w prawo w lewo) nie ma prawa zgasnac (albo nie powinny obroty szalec podczas takiego manewru)
#5 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2007 - 12:02
ad.2. wadliwy lub zle zamontowany parownik reduktor i podczas ostrego skretu sila odsrodkowa powoduje ze membrana domyka doplyw gazu
[B]
#6 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2007 - 10:49
rico
Przede wszystkim jeżeli chodzi o samą instalacje to:
równa praca na wolnych obrotach.
mniej wiecej porównywalna moc na benzynie co i na gazie
przy gwałtownym dodoaniu gazu powinno auto odrazu reagować
przyjżyj sie pod maską jak masz zamontowany rwduktor(powinien byc niżej niż zbiorniczek wyrównawczy)
wypytaj jakie długie masz wężyki od wtrysków do kolektora ssącego(max20cm)
zwróć uwagę na to jak to wszystko ogólnie wygląda pod maską(czy poukładane jest z głową czy poprostu wrzucone )
to tak najważniejsze...
i niech przy tobie sprawdzą szczelność...
#7 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2007 - 11:11
#8 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2007 - 12:08
Wiekszosc tego co napisales to kopia tego co napisal Beast a moje punkty 3 i 4 jak najbardziej odnosza sie do wszystkich typow instalek
P.S. Bardzo wazna rzecz o ktorej tylko Ty napisales to montaz parownika (reduktora).
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2007 - 12:33
#11 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2007 - 15:38
Otóż donoszę, że w auto-gaz ul. Dembińskiego 1c (koło Komadorskiej)
Dam znać co i jak
Przepraszam za brak odpowiedzi ale byłem na wakacjach...
#12 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2007 - 09:16
Dubluję posty ale jak obiecałem tak muszę dotrzymać
Gdynia, Dembińskiego 1c - koło Komandorskiej (Grabówek) . tel. 623-11-82.
Stag300, instalacja założona fachowo, dobrze i z kulturą. Przejażdżka przed odbiorem, regulacja i zapłata. Nie narzekam,
cena 2 600.
#13 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2007 - 09:55
#14 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2007 - 10:22
OK, przepraszam, w regulaminie nie doczytałem a zasady to zasady
#15 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2007 - 12:46
Tego nie ma w regulaminie i zasady takiej też nie ma. Chodzi po prostu o czytelność i przejrzystość.OK, przepraszam, w regulaminie nie doczytałem a zasady to zasady
Po prostu jeżeli wszystko jest hednolicie napisane przyjemniej się czyta. A kolory tak jak pisałem, jeżeli chcesz coś zaznaczyć.