Bardzo prosto, tylko kilka kabelków (+,-,kluczyk,check,obrotomierz, ew. klima). Wiązka alternatora i rozrusznika pasuje z V6.Ciezki temat jest odpalic takiego saaPa w omedze?chodzi o elektornike


ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi
#301
OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 19:49
#302
OFFLINE
#303
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 11:05
#304
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 11:10
Mam LPG, zostało przy okazji zestrojone na hamowni. Do 0,7 bara jedzie na LPG, powyżej przełącza się na Pb.
A jaki wynik na LPG - niutki i kucyki?
ILKU,
a jaki przyblizony koszt takiego zestawu potrzebnego do osiągnięcia takiej mocy?
Chodzi mi o sytuację kiedy masz Omegę ze standardowym silnikiem i chcesz w tej budzie uzyskać wynik ponad 360KM na bazie silnika Saaba.
#305
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 11:48
Koszt zestawu? Hmm, ciężko stwierdzić. Jeśli miałby to być silnik po remoncie (innego sobie nie wyobrażam) to myślę że z 8-10k trzeba mieć.
#306
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 11:56
Nie był hamowany na LPG. Gaz został tylko ustawiony pod obciążeniem za pomocą sondy szerokopasmowej. Nie czuję różnicy LPG/Pb. Przełączenie przy przyspieszaniu też nie jest odczuwalne.
Koszt zestawu? Hmm, ciężko stwierdzić. Jeśli miałby to być silnik po remoncie (innego sobie nie wyobrażam) to myślę że z 8-10k trzeba mieć.
Dolicz sobie do tego koszty robocizny i swojego czasu poświęconego na złożenie takiego zestawu i wystaw ogłoszenie - może się ktoś skusi, a Ty miałbyś dodatkowy dochodowy interes;)
A tak poważnie - wielki szacun za ogrom pracy i wiedzy, no i oczywiście za taki świetny wynik.
A Corsa to z jakim silnikiem teraz jeździ? Bo tam widzę też nieźle poszalałeś

#307
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 13:34
Spoko, mam już jeden zawód, nie zamierzam się przekwalifikować. Poza tym robiłem to jako hobby. Jeśli robiłbym to zarobkowo nie sprawiało by mi to już przyjemności.Dolicz sobie do tego koszty robocizny i swojego czasu poświęconego na złożenie takiego zestawu i wystaw ogłoszenie - może się ktoś skusi, a Ty miałbyś dodatkowy dochodowy interes;)
DziękiA tak poważnie - wielki szacun za ogrom pracy i wiedzy, no i oczywiście za taki świetny wynik.
A Corsa to z jakim silnikiem teraz jeździ? Bo tam widzę też nieźle poszalałeś

Corsa dostała seryjny B204L z saaba 900NG (2,0 16V turbo) z seryjnym turbo TB25. Parametry fabryczne: 185KM@5500, 263Nm@2100 doładowanie 0,73bara. Zmieniony soft w ECU - wgrany stage III - ok. 265KM i 380Nm przy 1,2bara.
Jeszcze nie testowałem po zmianie oprogramowania, ale powinno być fajnie

Jako w miarę tani swap mogłaby taka wersja jeździć również w omedze. Cały silnik z osprzętem da radę kupić za ok. 1500zł.
#308
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 18:43



#309
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 18:57
To nie lepiej od razu na M62 B44? Po co tyle razy podchodzić do tematu?A mnie chodzi po głowie zeby zrobić swap silnika z bmw 2.5 192HP do mojej omegi tylko ciekawe czy wejdzie bez problemu

#310
OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 23:11
A mnie chodzi po głowie zeby zrobić swap silnika z bmw 2.5 192HP do mojej omegi tylko ciekawe czy wejdzie bez problemu
A tak ILKU gratuluję takiego modu
tylko popatrzeć jak mody idą dalej
jaki jest sens skoro 3.0 a 3.2 to juz wogole robi co chce z tkaim silnikiem w omedze

#311
OFFLINE
Napisany 22 października 2013 - 09:26
A mnie chodzi po głowie zeby zrobić swap silnika z bmw 2.5 192HP do mojej omegi
aaa, teraz rozumiem ten podpis pod avatarkiem "szalony jestem"

#312
OFFLINE
Napisany 22 października 2013 - 10:19
Dolicz sobie do tego koszty robocizny i swojego czasu poświęconego na złożenie takiego zestawu
Nie taktowne jest przeliczanie pracy w garazu na pieniadze czy zaoszczedzone pieniadze gdyby robil to mechanik. Pasji, hobby nie przelicza sie na pln. Jezeli tak to znaczy, ze juz robi sie problem.
Wysyłane z mojego HTC Dream za pomocą Tapatalk 2
#313
OFFLINE
Napisany 22 października 2013 - 11:52
Problem to się robi jak nie ma pieniędzyJezeli tak to znaczy, ze juz robi sie problem.

#314
OFFLINE
Napisany 22 października 2013 - 19:07


Autorski program Coobcia chodzi za***iście, żadnych kontrolek, równiutkie jałowe no i MOC

Jedynie jakoś tak klaustrofobicznie się czuję po przesiadce z omegi

#315
OFFLINE
#316
OFFLINE
Napisany 22 października 2013 - 20:41
Dzisiaj przejechałem się corsą na nowym programie - masakra
Zapierdziela całkiem dobrze. Jedyne co mnie denerwuje to krótka D16. 1ka i 2ka jakoś szybko się kończą
Autorski program Coobcia chodzi za***iście, żadnych kontrolek, równiutkie jałowe no i MOC
Jedynie jakoś tak klaustrofobicznie się czuję po przesiadce z omegi
A co szybsze? Corsa czy Omega? Chodzi o różnice w mocy i w wadze.
#317
OFFLINE
#318
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 08:50
Wymiana silnika z 1.4 na 2.0 powinna nieść za sobą zmianę układu hamulcowego ewentualnie zawieszenia, które nie zmienione mogły przyczynić się do wypadku. Czy się zagłębiają czy nie zależy od ubezpieczalni/likwidatora. Ale jest to podstawa do niewypłacenia prawda ??
Na tvn turbo kiedyś widziałem program o pracy likwidatorów. Wyłapywali osoby, które chciały wyłudzić odszkodowanie. Auta były prześwietlane z każdej strony. Czy to było tylko pod program - wątpię.
Zapis w umowie AC TU mojego brataWątpię aby było coś zapisane i jednocześnie było ściemą. Jak ktoś chce to na tej podstawie odmówi wypłaty
Podpisując umowę z ubezpieczycielem zgadzamy się na jego warunki.
Może mod niech przeniesie ten temat gdzie indziej aby koledze nie zaśmiecać tematu.
Masz rację - przenieść ten wątek, bo szkoda tematu zaśmiecać, ewentualnie jak są jakieś pytania to mozna pisać na priv.
ILKU,
Corsa to jest wersja D? Nie było problemów, żeby wsadzić silnik w jego komorę? Dużo było roboty?
#319
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 09:25
Silnik ze skrzynią wchodzi między podłużnice z luzem ok. 3-4cm
Ile było roboty?
Wystarczyło dorobić łapy silnika i skrzyni, zmienić półosie, zmienić piasty i wydech.
Oczywiście przerobić układ chłodzenia, paliwowy i elektrykę.
Dodatkowo corsa dostała mocniejsze hamulce i gwint.
#320
OFFLINE
Napisany 24 października 2013 - 09:44
Corsa D VAN 2008r, oryginalnie 1,2.
Silnik ze skrzynią wchodzi między podłużnice z luzem ok. 3-4cm
Ile było roboty?
Wystarczyło dorobić łapy silnika i skrzyni, zmienić półosie, zmienić piasty i wydech.
Oczywiście przerobić układ chłodzenia, paliwowy i elektrykę.
Dodatkowo corsa dostała mocniejsze hamulce i gwint.
Pamiętam czasy kiedy Corsa była małym autem, np. Corsa A i B:p
Czyli przeróbka to pikuś, każdy domorosły tjuner sobie poradzi z tym w swoim garażu:hihi: