Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nie pali, albo brak mocy!!! Co to?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tomiaga1

tomiaga1
  • 7 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: Bielsko-Biała

Napisany 10 lipca 2007 - 20:27

Witam!
Od 1,5 roku jeżdżę Oplem Omega 1998r. MV6 automat i jak dotychczas wszysko było super. Niestety niedano padł przepływomierz powietrza, który wynieniłem jednak po tygodniu moje autko ponownie zaczęło szwankować tzn. przy niskiej temperaturze otoczenia nie może zapalić, a po uruchomieniu silnika zaraz gaśnie, dopiero po 2, 3 próbach i przytrzymaniu na wysokich obrotach ok.4 tyś. załapie. Ewentualnie, gdy cieplej na zwnątrz zapali od razu ale nie można nią od razu ruszyć, pomimo dodawanego gazu dusi ją i nie można jechać, dopiero po przytrzymaniu na wysokich obrotach wszystko wraca po chwili normy. Wgląda jak by wogóle nie włączało się ssanie. Po krótkiej jeżdzie,później już przez cały dzień pali noermalnie, ssanie się włącza i nie ma problemów z ruszniem. Nadmieniam, że podpinałem ją pod komputer i brak jakichkolwiek błędów. Proszę o radę, może ktoś się już z czyms takim spotkał??? Oczywiście jeżdżę tylko na benzynie.
Pozdrawiam TT.


Zmienilem tytul bo wprowadzal w blad


TT

#2 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 lipca 2007 - 20:30

Witam!
Od 1,5 roku jeżdżę Oplem Omega 1998r. MV6 automat i jak dotychczas wszysko było super. Niestety niedano padł przepływomierz powietrza, który wynieniłem jednak po tygodniu moje autko ponownie zaczęło szwankować tzn. przy niskiej temperaturze otoczenia nie może zapalić, a po uruchomieniu silnika zaraz gaśnie, dopiero po 2, 3 próbach i przytrzymaniu na wysokich obrotach ok.4 tyś. załapie. Ewentualnie, gdy cieplej na zwnątrz zapali od razu ale nie można nią od razu ruszyć, pomimo dodawanego gazu dusi ją i nie można jechać, dopiero po przytrzymaniu na wysokich obrotach wszystko wraca po chwili normy. Wgląda jak by wogóle nie włączało się ssanie. Po krótkiej jeżdzie,później już przez cały dzień pali noermalnie, ssanie się włącza i nie ma problemów z ruszniem. Nadmieniam, że podpinałem ją pod komputer i brak jakichkolwiek błędów. Proszę o radę, może ktoś się już z czyms takim spotkał??? Oczywiście jeżdżę tylko na benzynie.
Pozdrawiam TT.



podstawowe pytanie kiedy wymieniales swiece i przewody WN ?




 


#3 OFFLINE   tomiaga1

tomiaga1
  • 7 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: Bielsko-Biała

Napisany 10 lipca 2007 - 20:34

Witam!
Świece i przewody WN wymieniałem na wiosnę tego roku!
TT

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 lipca 2007 - 20:44

Witam!
Świece i przewody WN wymieniałem na wiosnę tego roku!


jakie firmy ?




 


#5 OFFLINE   Śmigiel

Śmigiel
  • 709 postów
  • Dołączył: 09-11-2006
  • Skąd: Świnoujście
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 lipca 2007 - 20:45

jakie firmy ?


Zgadza się, miałem tak samo jak kupiłem jakieś kable za 70 PLN. Po miesiącu - dwóch zaczęło się to samo no i gaz zaczął strzelać. Zainwestowałem troszkę w kable za 240 złotych i jest lalunia.

#6 OFFLINE   tomiaga1

tomiaga1
  • 7 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: Bielsko-Biała

Napisany 10 lipca 2007 - 20:58

Przewody firmy bodajże "KAGER", a świece muszę sprawdzić jutro! Gdyby to było to, to nie powinienem tego odczuwać w trakcie jazdy (spadek mocy) i przyspieszania?
TT

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 lipca 2007 - 21:00

Przewody firmy bodajże "KAGER", a świece muszę sprawdzić jutro! Gdyby to było to, to nie powinienem tego odczuwać w trakcie jazdy (spadek mocy) i przyspieszania?


czyli tani shit. Zainwestuj w oryginaly albo Beru, Ngk.




 


#8 OFFLINE   Hoffi

Hoffi

    Zbanowany

  • 673 postów
  • Dołączył: 07-03-2007
  • Skąd: Poznań

Napisany 10 lipca 2007 - 21:00

Przewody firmy bodajże "KAGER",


ja miałem w poprzednim aucie przewody tej firmy w Vectrze C20XE i nie miałem żadnych problemów

#9 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 11 lipca 2007 - 12:47

dajcie spokój,też miałem kager i chodziły bez najmniejszego problemu,wymień jeszcze czujnik temperatury dla ECU

#10 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 11 lipca 2007 - 21:48

tomiaga1 info poszło na priv ale nie wiem czy doszło bo coś się mi chrzani net,jakby co to moje gg 8799473

#11 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 lipca 2007 - 21:50

tomiaga1 info poszło na priv ale nie wiem czy doszło bo coś się mi chrzani net,jakby co to moje gg 8799473



wolf jesli masz sugestie to pisz ja na forum a nie na PW.