Nie pali, albo brak mocy!!! Co to?
#1 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 20:27
Od 1,5 roku jeżdżę Oplem Omega 1998r. MV6 automat i jak dotychczas wszysko było super. Niestety niedano padł przepływomierz powietrza, który wynieniłem jednak po tygodniu moje autko ponownie zaczęło szwankować tzn. przy niskiej temperaturze otoczenia nie może zapalić, a po uruchomieniu silnika zaraz gaśnie, dopiero po 2, 3 próbach i przytrzymaniu na wysokich obrotach ok.4 tyś. załapie. Ewentualnie, gdy cieplej na zwnątrz zapali od razu ale nie można nią od razu ruszyć, pomimo dodawanego gazu dusi ją i nie można jechać, dopiero po przytrzymaniu na wysokich obrotach wszystko wraca po chwili normy. Wgląda jak by wogóle nie włączało się ssanie. Po krótkiej jeżdzie,później już przez cały dzień pali noermalnie, ssanie się włącza i nie ma problemów z ruszniem. Nadmieniam, że podpinałem ją pod komputer i brak jakichkolwiek błędów. Proszę o radę, może ktoś się już z czyms takim spotkał??? Oczywiście jeżdżę tylko na benzynie.
Pozdrawiam TT.
Zmienilem tytul bo wprowadzal w blad
#2 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 20:30
Witam!
Od 1,5 roku jeżdżę Oplem Omega 1998r. MV6 automat i jak dotychczas wszysko było super. Niestety niedano padł przepływomierz powietrza, który wynieniłem jednak po tygodniu moje autko ponownie zaczęło szwankować tzn. przy niskiej temperaturze otoczenia nie może zapalić, a po uruchomieniu silnika zaraz gaśnie, dopiero po 2, 3 próbach i przytrzymaniu na wysokich obrotach ok.4 tyś. załapie. Ewentualnie, gdy cieplej na zwnątrz zapali od razu ale nie można nią od razu ruszyć, pomimo dodawanego gazu dusi ją i nie można jechać, dopiero po przytrzymaniu na wysokich obrotach wszystko wraca po chwili normy. Wgląda jak by wogóle nie włączało się ssanie. Po krótkiej jeżdzie,później już przez cały dzień pali noermalnie, ssanie się włącza i nie ma problemów z ruszniem. Nadmieniam, że podpinałem ją pod komputer i brak jakichkolwiek błędów. Proszę o radę, może ktoś się już z czyms takim spotkał??? Oczywiście jeżdżę tylko na benzynie.
Pozdrawiam TT.
podstawowe pytanie kiedy wymieniales swiece i przewody WN ?
#3 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 20:34
Świece i przewody WN wymieniałem na wiosnę tego roku!
#4 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 20:44
Witam!
Świece i przewody WN wymieniałem na wiosnę tego roku!
jakie firmy ?
#5 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 20:45
jakie firmy ?
Zgadza się, miałem tak samo jak kupiłem jakieś kable za 70 PLN. Po miesiącu - dwóch zaczęło się to samo no i gaz zaczął strzelać. Zainwestowałem troszkę w kable za 240 złotych i jest lalunia.
#6 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 20:58
#7 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 21:00
Przewody firmy bodajże "KAGER", a świece muszę sprawdzić jutro! Gdyby to było to, to nie powinienem tego odczuwać w trakcie jazdy (spadek mocy) i przyspieszania?
czyli tani shit. Zainwestuj w oryginaly albo Beru, Ngk.
#8 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2007 - 21:00
Przewody firmy bodajże "KAGER",
ja miałem w poprzednim aucie przewody tej firmy w Vectrze C20XE i nie miałem żadnych problemów
#9 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2007 - 12:47
#10 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2007 - 21:48
#11 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2007 - 21:50
tomiaga1 info poszło na priv ale nie wiem czy doszło bo coś się mi chrzani net,jakby co to moje gg 8799473
wolf jesli masz sugestie to pisz ja na forum a nie na PW.