

Swap silnika c20let w miejsce x20se
#1
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:32
Jakie przeróbki beda z tym zwiazane?
#2
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:33
#3
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:37
#4
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:39
#5
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:43

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#6
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:45
#7
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:46
Pytam o taka przeróbke bo znajomy chce mi odsprzedac kompletnego swapa za 2.5kola tylko nie wiem czy to spasi a nie moge znalezc za duzo info na ten temat w google.
dolicz sobie jeszcze z 5 na robote i rozne graty i bedzie OK
#8
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:48
Acha a czy wał napedowy tez trzeba zmieniac od 3.0
#9
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:53
#10
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 20:58
#11
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:00
#12
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:06
#13
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:07
#14
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:13
#15
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:31
Ale moze macie inne pomysły prostsze na swapa ale zeby moc oscylowała w granicach leta?
do 2.0 8v to raczej nic prostego. tak latwo chyba nic nie wsadzisz, czegobys nie wymyslil = przerobki.
#16
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:37
#17
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:40

jakie masz teraz ori hamulce z przodu przy tych 115KM? chodzi o srednice. przod i tyl.
dowiedz sie tez, ile ciezszy bedzie LET od Twojego SE. wkoncu LET 16-to zaworowy.
#18
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:52
#19
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 21:58
tak samo z hamulcami moznaby cos zrobic. przy 2.5/3.0 sa z przodu 296mm wentylowane, i tyl 286mm pelne (w moim przypadku wentylowane). i i tak nie hamuje to idealnie.
tak jak pisal beast wczesniej, zawieche i hamulce bedzie trzeba przygotowac. na twardsze, i mocniejsze. wkoncu nie bedziesz mial 115KM tylko 204KM (teoretyczie).
#20
OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 22:53
na poczatek radzil bym kupic dugie auto, to te troche postoi nawet jesli bedziesz mial zdolnego elektryka.
z ktorego roku to jest let ??
jaki uklad zaplonowy??
co masz zamiar zrobic z IC
trzeba by to jakos wystroic czyli jakis ECU master bedzie potrzebny.
do takiego zabiegu trzeba miec gleboka kieszen sporo czasu i cierpliwosci
i zrobic jak najwiecej samemu bo w przecwnym wypadku to twoj kieszen moze tego nie wytrzymac;)
EDIT:
pozatym jak montowac takiego leta to tez trzeba by go podkerecic odrazu na jakies 280-300ps