Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co to jest i gdzie to podłączyć? (podciśnienia)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 stycznia 2012 - 17:11

powinno być 3 wyjścia jeden na filierek drugi na egr a trzeci podciśnienie do vacu..zobacz czy nie masz ułamanego wyjścia z tego zaworu sterującego egr
masz 3 króćce co wychodzą

#22 OFFLINE   krystus

krystus
  • 50 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 09 stycznia 2012 - 19:53

Witam znalazłem jeszcze cos takiego.Niestety z braku czasu nie sprawdziłem jak jest u mnie
http://www.realoem.c...552&hg=11&fg=40

#23 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 stycznia 2012 - 20:32

dokładnie numer 15 na scanie powinno u Ciebie coś takiego być..

#24 OFFLINE   krystus

krystus
  • 50 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 10 stycznia 2012 - 17:32

witam .Macie racjie jest i 3 kruciec.A gdzie jest ta pompa vaccu gdzie trzeba podłączyc ten 3 przewód?

#25 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 stycznia 2012 - 21:19

witam .Macie racjie jest i 3 kruciec.A gdzie jest ta pompa vaccu gdzie trzeba podłączyc ten 3 przewód?


pierwsze zdjęcie co pisze do zaworu...http://forum.omegakl...ead.php?t=27152

#26 OFFLINE   krystus

krystus
  • 50 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 11 stycznia 2012 - 13:54

Witam to ja mam zupełnie pomylone przewody.oj nie popisał sie poprzedni własciciel.

#27 OFFLINE   krystus

krystus
  • 50 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 14 stycznia 2012 - 13:01

Witam.Rozebrałem osłone te plastykową.Widze trójnik od pompy vaco,a tu jeden króciec jest złamany i zaklejony. Ten od klimy jest OK.Czy to może wpływac na prace silnika?np. spalanie?

#28 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 stycznia 2012 - 13:11

na to wygląda że egr nie pracuje..popraw podciśnienia i zobaczysz..jedni maja po zaślepiane egr i jeżdżą omkami i nie narzekają

#29 OFFLINE   krystus

krystus
  • 50 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 14 stycznia 2012 - 14:21

Ten złamany kruciec to jest ten od sterowania praca turbiny.

#30 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 stycznia 2012 - 14:27

nie żadnej turbiny tylko do zaworu sterującego egr

#31 OFFLINE   krystus

krystus
  • 50 postów
  • Dołączył: 03-01-2012

Napisany 15 stycznia 2012 - 11:26

Witam.Wiec tak zrobiłem regulacje nastawnika chwilowe spalanie spadło z 2.2 na o.9l.Silnik inaczej pracuje,bardziej mięko.Dalej spalanie podczas przespieszania spadło z 36l na 19l.SUPER. I jak sobie jade po miescie to wkącu pokazuje spalanie chwilowe w przedziale 7-11l a nie jak wczesniej 12-23l.Jutro jade w trase to dalej sprawdze.Pozdrawiam i dziekuje za pomoc szczegulnie dla rafi 195. :)