Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wyciek--> sprężarka


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
34 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 maja 2010 - 21:39

koszt zamknął się w 400 zł. Drogo?


Nie. Mysle, ze to taka normalna cene. Mogłoby być taniej, ale do zdzierstwa daleko.

#22 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 maja 2010 - 21:44

Jakoś dziwnym trafem czułem, w ciemno, że padnie taka kwota bo tyle sobie przygotowałem w portfelu :D

#23 OFFLINE   patryk0490

patryk0490
  • 349 postów
  • Dołączył: 20-04-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 maja 2010 - 21:58

Jakoś dziwnym trafem czułem, w ciemno, że padnie taka kwota bo tyle sobie przygotowałem w portfelu

Może przyuważył ile w nim masz :p

#24 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 26 maja 2010 - 22:07

Może przyuważył ile w nim masz :p


hehe nie, nawet jak kupuję w biedronce pomarańcze to kasę wyciągam jak kasjerka zawoła :D

#25 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 maja 2010 - 23:06

400. Mnie jeden spec za uszczelnienie sprężarki zaśpiewał 600. Dodam tylko, że w niedługim czasie okazało się iż sprężarka jak najbardziej była OK. (Cz-wa ul. Główna - niepolecam)

#26 OFFLINE   iwbartek

iwbartek
  • 16 postów
  • Dołączył: 04-05-2009

Napisany 19 lipca 2010 - 15:00

Dołączę się do tematu. Walczę od kilku tygodni z klimą w swojej omedze. W pewnym momencie (po 4 latach bezproblemowego chłodzenia:) z kratek zaczął dochodzić dźwięk świstania i klimat zmienił się na równikowy. Pierwszy warsztat nabił mi czynnik i skasował 150zł, po tygodniu gaz zszedł. Ponownie napełnili czynnik i wymienili zaworki (górny i dolny) tym razem skasowali mnie 250zł. Po tygodniu analogiczna sytuacja. Zmieniłem warsztat, nabili mi gaz i dodali kontrast, skasowali 250 (ponoć gaz zdrożał), po tygodniu oczywiście zszedł i.... mimo badania lampą ultrafioletową nie widać wycieku. Gdzie może być przyczyna? Chłodniczka i przewody ponoć czyściutkie, podbnie zaworki i sprężarka. Gdzie powinieniem szukać przyczyny, moze omegi maja jakieś słabe punkty. Mechanik straszy mnie, że prawdopodobnie padł wymiennik ciepła w kabinie. Jeśli macie jakąś koncecję bardzo prosze o pomoc.

#27 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 19:33

Dołączę się do tematu. Walczę od kilku tygodni z klimą w swojej omedze. W pewnym momencie (po 4 latach bezproblemowego chłodzenia:) z kratek zaczął dochodzić dźwięk świstania i klimat zmienił się na równikowy. Pierwszy warsztat nabił mi czynnik i skasował 150zł, po tygodniu gaz zszedł. Ponownie napełnili czynnik i wymienili zaworki (górny i dolny) tym razem skasowali mnie 250zł. Po tygodniu analogiczna sytuacja. Zmieniłem warsztat, nabili mi gaz i dodali kontrast, skasowali 250 (ponoć gaz zdrożał), po tygodniu oczywiście zszedł i.... mimo badania lampą ultrafioletową nie widać wycieku. Gdzie może być przyczyna? Chłodniczka i przewody ponoć czyściutkie, podbnie zaworki i sprężarka. Gdzie powinieniem szukać przyczyny, moze omegi maja jakieś słabe punkty. Mechanik straszy mnie, że prawdopodobnie padł wymiennik ciepła w kabinie. Jeśli macie jakąś koncecję bardzo prosze o pomoc.


jesli nic nie widac to bardzo mozliwe ze wyciek jest pod deska




 


#28 OFFLINE   cytrynadm

cytrynadm
  • 171 postów
  • Dołączył: 15-03-2009
  • Skąd: Jedlicze

Napisany 19 lipca 2010 - 20:34

Pierwszy warsztat nabił mi czynnik i skasował 150zł, po tygodniu gaz zszedł. Ponownie napełnili czynnik i wymienili zaworki (górny i dolny) tym razem skasowali mnie 250zł. Po tygodniu analogiczna sytuacja. Zmieniłem warsztat, nabili mi gaz i dodali kontrast, skasowali 250 (ponoć gaz zdrożał), po tygodniu oczywiście zszedł i.... mimo badania lampą ultrafioletową nie widać wycieku.


A gdzie takie cos jak gwarancja, reklamacja???? :confused:

U mnie słyszałem kilka razy dziwny odgłos jakby paska albo łożyska i po jakimś czasie środek uciekł całkowicie i nawet po (jak sie okazało) "teoretycznym" sprawdzeniu i później nabiciu po 2 dniach już nie było środka,no ale soory mówie - nadmieniłem jak zostawiałem kluczyli - najpierw sprawdzacie szczelność a później nabijacie jeżeli jest oki. zabrali się za to- niech robią, wymienili zaworki, kolejny raz odwiozłem bo środek uciekł, powiedzieli że sprawdza chłodnice po UV, przyjechałem za poł godz, wszystko wyciągnęli, łącznie z wiatrakami bo sprawdzali chłodnice, a mówiłem że czasem było słychać "jakby" łożysko-zwalili że to wina paska a był wymieniany, wyciągnęli w końcu sprężarkę, był nalot, łożysko kilka dyszek i gitara, do tego 100 za nabicie ( znam właściciela) Proponuje sprawdzić.
Gdybym chciał zapłacić za wszystkie nabicia i te godz które tam Klucha stała to :dziura:
[SIGPIC][/SIGPIC]

Dodany obrazek

#29 OFFLINE   vario

vario
  • 38 postów
  • Dołączył: 29-01-2009
  • Skąd: Mikołów
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 12 września 2011 - 19:38

witam...mam problem ze sprężarka klimy... w zeszłym roku nabiłem i po 10 miesiącach zostało 50 gram,teraz mam czynnik z UV i widze wyciek na zaworze z dołu sprężarki(taki jak na zdjeciu... http://moto.allegro....1796370825.html )i tu moje pytanie jak go uszczelnic? czy po zdjeciu segera zaworek wyjdzie na zawnatrz?czy trzeba rozbierac do zera?

#30 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 września 2011 - 20:50

po wyjęciu zegera zawór wyłazi, a wraz z nim czynnik wyfrunie w atmosferę. najpierw więc opróżnij układ.
Tam siedzi oring, na pewno coś dopasujesz.

#31 OFFLINE   vario

vario
  • 38 postów
  • Dołączył: 29-01-2009
  • Skąd: Mikołów
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 września 2011 - 18:56

wielkie dzieki....gosciu od klimy przywalił 700zl i odpusciłem...czas poszukac tańszego...

#32 OFFLINE   grzegorz72

grzegorz72
  • 35 postów
  • Dołączył: 17-05-2013
  • Skąd: Poznań - Nowe Miasto
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 kwietnia 2015 - 15:49

Jak myślicie, koledzy, możliwe jest że sprężarka klimy puszcza olej a gaz nie sp***rza? Klima działa jak należy, no w każdym razie chłodzi, a sprężarka jest upierniczona od oleju i nie jest to olej silnikowy ani czerwonawy od wspomagania.
I jeszcze jedna zagwozdka; tak sobie myślałem, czy w starym aucie, podczas okresowego przeglądu klimy nie byłoby dobrze trochę zaniżyć ciśnienie gazu względem danych fabrycznych, dla nowego układu. Wiecie, może gdzieś jakaś uszczelka być "zmurszała" czy jakiś oring nadwyrężony... Nawet nie wiem czy jest taka możliwość bo jak wymianę gazu robi maszyna to pewnie ma zaprogramowane ciśnienie albo wynika ono z ilości załadowanego gazu. Ale robiąc ręcznie?... Chociaż z drugiej strony właściwe ciśnienie w układzie daje dopiero uruchomiona sprężarka. Ciekawe, myśleliście o tym?

#33 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 kwietnia 2015 - 22:30

a jak chcesz zmniejszyć ciśnienie? ciśnienie w układzie zależy tylko od temperatury.

Jeśli poci się olejem to znaczy że czynnik też ucieka. TYlko że czynnik frunie w atmosferę, a olej oblepia sprężarkę.

#34 OFFLINE   grzegorz72

grzegorz72
  • 35 postów
  • Dołączył: 17-05-2013
  • Skąd: Poznań - Nowe Miasto
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2015 - 22:47

Trzeci rok już ten olej ucieka i trzeci rok gazu jest dość by klima działała...

#35 OFFLINE   Grzegonz

Grzegonz

    2.5td

  • 447 postów
  • Dołączył: 22-06-2012
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 kwietnia 2015 - 09:27

Troszkę podepnę się pod temat - przy okazji wyjmowania mojego silnika była oczywiście rozszczelniona klima, teraz coś słabo chłodzi, a przy przełączeniu z eco na normalny tryb obroty nawet na chwilę się nie wahną (co wcześniej miało miejsce). Podejrzewam, że po prostu nie ma wcale nabitego czynnika - jak to sprawdzić domowymi metodami? Jedna rura czynnika ma być zimna druga ciepła, to wystarczy? Ewentualnie jakieś inne wskazówki?