Check Engine raz jeszcze ale z innej strony
#1 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2007 - 20:23
Przy dzisiejszej robocie z zegarami zauważyłem, że ktoś pozbył sie żarówki od CE (taka metoda "jak problemu nie widze znaczy że go nie ma".
CE swieci ciągle.
Pytanie no 1) Czy istnieje metoda "na spinacz" taka jak w opisanym diagnozowaniu w Omedze B, ale dla Omy A 2.0 8v ??
PS - użyłem opcji szukaj i żadnych skretów konkretów nie znalazłem
#2 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2007 - 22:46
#3 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2007 - 07:08
Wiem, wiem - ten temat poruszany był wielokrotnie, ale faktycznie przydatne rzeczy dotyczyły w 90% omegi B
Przy dzisiejszej robocie z zegarami zauważyłem, że ktoś pozbył sie żarówki od CE (taka metoda "jak problemu nie widze znaczy że go nie ma".
CE swieci ciągle.
Pytanie no 1) Czy istnieje metoda "na spinacz" taka jak w opisanym diagnozowaniu w Omedze B, ale dla Omy A 2.0 8v ??
PS - użyłem opcji szukaj i żadnych skretów konkretów nie znalazłem
Proszę
http://forum.omegakl...p?p=46127#46127
#4 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2007 - 16:41
#5 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2007 - 18:10
13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty
(czy to oznacza odpięcie przewodu, czy upalenie sondy ?)
I pojawiło się jeszcze (jak to zwalczyć ?)
71 - Czujnik temperatury powietrza [ATS] - wysokie napięcie
81 - Wtryskiwacze nr 1 i 2 - niskie napięcie
Ale to chyba nie jest możliwe sądzać z opisu z w/w linku który podał Seanz :shock:
#6 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2007 - 11:56
Zajrzyj najpierw do sondy i zobacz czy cos sie nie wypielo. ale raczej sonda do wymiany bedzie.Sprawdziłem.
13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty
(czy to oznacza odpięcie przewodu, czy upalenie sondy ?)
I pojawiło się jeszcze (jak to zwalczyć ?)
71 - Czujnik temperatury powietrza [ATS] - wysokie napięcie
81 - Wtryskiwacze nr 1 i 2 - niskie napięcie
Ale to chyba nie jest możliwe sądzać z opisu z w/w linku który podał Seanz :shock:
co do innych bledow:
byc moze w realu masz takie usterki ale czesto sie zdarza tak ze komp nalapie durnot przez chwilowa usterke i pomomo ze teraz wszystko jest git bledy beda dalej zapisane. ja tak mialem u siebie. w robocie podpialem sobie techa i owszem usteki byly zapisane, check swiecil ale na techu byl zapis przy bledach "nie wystepuje". wystarczylo usunac bledy i git, bez zadnych napraw. zastanawiam sie czy metoda spinacza mozna usunac bledy DTC. nie kombinowalem nigdy w ten sposob, bo mam darmowy dostep do Techa.
Dodam jeszcze ze bledy byly takie: Wtryskiwacze nr 1 i 2 - wysokie napięcie, Czujnik spalania stukowego - brak sygnału porównawczego z ECU.