Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Check Engine raz jeszcze ale z innej strony


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ziajos

ziajos
  • 129 postów
  • Dołączył: 03-04-2007
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 04 lipca 2007 - 20:23

Wiem, wiem - ten temat poruszany był wielokrotnie, ale faktycznie przydatne rzeczy dotyczyły w 90% omegi B
Przy dzisiejszej robocie z zegarami zauważyłem, że ktoś pozbył sie żarówki od CE (taka metoda "jak problemu nie widze znaczy że go nie ma".
CE swieci ciągle.

Pytanie no 1) Czy istnieje metoda "na spinacz" taka jak w opisanym diagnozowaniu w Omedze B, ale dla Omy A 2.0 8v ??

PS - użyłem opcji szukaj i żadnych skretów konkretów nie znalazłem ;)


Omega No More !!

#2 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 04 lipca 2007 - 22:46

Witam , kiedyś było na forum napisane , że można sprawdzic metodą na sponacz w omie A . Otwórz mache i stojąc przodem do auta po twojej prawej stronie , gdzieś przy podszybiu jest gniazdo do diagnozy . Pozdro. :cool:

#3 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 05 lipca 2007 - 07:08

Wiem, wiem - ten temat poruszany był wielokrotnie, ale faktycznie przydatne rzeczy dotyczyły w 90% omegi B
Przy dzisiejszej robocie z zegarami zauważyłem, że ktoś pozbył sie żarówki od CE (taka metoda "jak problemu nie widze znaczy że go nie ma".
CE swieci ciągle.

Pytanie no 1) Czy istnieje metoda "na spinacz" taka jak w opisanym diagnozowaniu w Omedze B, ale dla Omy A 2.0 8v ??

PS - użyłem opcji szukaj i żadnych skretów konkretów nie znalazłem ;)


Proszę ;)

http://forum.omegakl...p?p=46127#46127

#4 OFFLINE   ziajos

ziajos
  • 129 postów
  • Dołączył: 03-04-2007
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 05 lipca 2007 - 16:41

Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi Twoja dobroć :) ;) Może wreszcie uda mi się to zwalczyc.
Omega No More !!

#5 OFFLINE   ziajos

ziajos
  • 129 postów
  • Dołączył: 03-04-2007
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 06 lipca 2007 - 18:10

Sprawdziłem.
13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty
(czy to oznacza odpięcie przewodu, czy upalenie sondy ?)

I pojawiło się jeszcze (jak to zwalczyć ?)
71 - Czujnik temperatury powietrza [ATS] - wysokie napięcie
81 - Wtryskiwacze nr 1 i 2 - niskie napięcie

Ale to chyba nie jest możliwe sądzać z opisu z w/w linku który podał Seanz :shock:
Omega No More !!

#6 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 11:56

Sprawdziłem.
13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty
(czy to oznacza odpięcie przewodu, czy upalenie sondy ?)

I pojawiło się jeszcze (jak to zwalczyć ?)
71 - Czujnik temperatury powietrza [ATS] - wysokie napięcie
81 - Wtryskiwacze nr 1 i 2 - niskie napięcie

Ale to chyba nie jest możliwe sądzać z opisu z w/w linku który podał Seanz :shock:

Zajrzyj najpierw do sondy i zobacz czy cos sie nie wypielo. ale raczej sonda do wymiany bedzie.
co do innych bledow:
byc moze w realu masz takie usterki ale czesto sie zdarza tak ze komp nalapie durnot przez chwilowa usterke i pomomo ze teraz wszystko jest git bledy beda dalej zapisane. ja tak mialem u siebie. w robocie podpialem sobie techa i owszem usteki byly zapisane, check swiecil ale na techu byl zapis przy bledach "nie wystepuje". wystarczylo usunac bledy i git, bez zadnych napraw. zastanawiam sie czy metoda spinacza mozna usunac bledy DTC. nie kombinowalem nigdy w ten sposob, bo mam darmowy dostep do Techa.
Dodam jeszcze ze bledy byly takie: Wtryskiwacze nr 1 i 2 - wysokie napięcie, Czujnik spalania stukowego - brak sygnału porównawczego z ECU.