

podkręcenie 2.5 TD
#41
OFFLINE
#42
OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 12:05
to moja się tak zbiera...
na oko mnie wychodzi okolo 10.5 ??
#43
OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 13:02
po pierwsze to określenie "dłubnięte" określa się tuning mechaniczny a nie elektroniczny.Ja wiem tyle, że zdrowe E39 3.0d jedzie mniej więcej równo ze zdrową Omegą MV6, a w bawarze koni i torków jest więcej niż w dłubniętym 2.5 (masa obu aut jest podobna)
po drugie 3.0 w bmw 530D e39 jest na regulowanej turbinie i w common rail i ten silnik jest ********* bo mało awaryjny mocny i mało pali. więc nie ma co porównywać bo bez chipa robi omegę z korbą wDP.
ja mam aby 2 filmiki ktore juz milion razy wklejalem
2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete
czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp
z pierwszego filmu wiemy że auto się wkręca i trochę kopci a z drugiego że ten drugi przegrał bo mu chorągiewki robiły duży opór powietrza xD
#44
OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 13:14
z pierwszego filmu wiemy że auto się wkręca i trochę kopci a z drugiego że ten drugi przegrał bo mu chorągiewki robiły duży opór powietrza xD
to przyjedz swoja 3.0 zobaczymy jak daleko odjezdzasz temu 2.5:masakra:
#45
OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 13:18
to przyjedz swoja 3.0 zobaczymy jak daleko odjezdzasz temu 2.5:masakra:
ale bez chorągiewek przyjadę
#46
OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 17:58
Jaka to jest regulowana turbina? Na śrubkę tak jak LPG I gen?po drugie 3.0 w bmw 530D e39 jest na regulowanej turbinie i w common rail i ten silnik jest ********* bo mało awaryjny mocny i mało pali. więc nie ma co porównywać bo bez chipa robi omegę z korbą wDP.

Jeżeli seryjne 530d objeżdżało 3.0 bez problemu, to znaczy że w tej omedze pod maską była padaka

Seryjne 530d nie odjedzie zdrowej omedze 3.0/3.2 (sprawdzone). Naturalnie omega też nie odjedzie bawarce

Phanti wrzuć inny film tego 2.5td, z kabiny najlepiej

#47
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 06:28
Pewnie jest to teoretycznie możliwe, aby podkręcić X25DT do poziomu 3,0 ale biorąc pod uwagę archaiczność konstrukcji tego silnika i jego podatność na uszkodzenia to raczej zbyt długo by to nie pojeździło.
Wszystkie omegi i BMW z tymi silnikami, które miały ochotę na ścigi z moją ex Vką zostawały dość daleko z tyłu w chmurce dymu

#48
OFFLINE
#49
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 12:21
#50
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 13:12
Dopisuje się do opinii IMMO
Pewnie jest to teoretycznie możliwe, aby podkręcić X25DT do poziomu 3,0 ale biorąc pod uwagę archaiczność konstrukcji tego silnika i jego podatność na uszkodzenia to raczej zbyt długo by to nie pojeździło.
Wszystkie omegi i BMW z tymi silnikami, które miały ochotę na ścigi z moją ex Vką zostawały dość daleko z tyłu w chmurce dymu
tutaj akurat sie nie zgodze.
http://www.4tuning.c...bmw-325-tdserek
z takim motorem bys nie wygrał.
szkoda ze u nas nikt do omegi nie szarpnie sie na taki konkret. jakby mial dekla juz bym siedzial u ziomali z ecuproject

tylko ja nienawidze klekotów

#51
OFFLINE
#52
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 15:01
#53
OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 15:17
#54
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 20:18
#55
OFFLINE
#56
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:23
Stage II: wymiana świec na sportowe, gdzieś miałem wykres jak znajdę to wstawię
Stage III: wymiana oleju i filtrów
Stage IV: likwidacja wycieków i wymiana starych skorodowanych wężyków od przelewów i podciśnień
#57
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:30

#58
OFFLINE
#59
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:44