Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przesiadka - "Oma B" na "Oma B FL"


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 sierpnia 2011 - 16:18

Te 9l/100km to w trasie bo chyba nie w mieście ?


NIE kolego.
Wyraźnie napisałem że najwięcej 9 l/100km
i w mieście

8,4 w cyklu mieszanym. Dziwi mnie jak ktoś pisze że Omega pali 12 i więcej.
Chyba że ktoś pomyka od świateł do świateł na pełnym gazie.

#22 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 sierpnia 2011 - 16:22

8,4 w cyklu mieszanym. Dziwi mnie jak ktoś pisze że Omega pali 12 i więcej.
Chyba że ktoś pomyka od świateł do świateł na pełnym gazie.


Dokładnie :ok:

#23 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 sierpnia 2011 - 18:08

NIE kolego.
Wyraźnie napisałem że najwięcej 9 l/100km i w mieście
8,4 w cyklu mieszanym. Dziwi mnie jak ktoś pisze że Omega pali 12 i więcej.
Chyba że ktoś pomyka od świateł do świateł na pełnym gazie.

Ja nie wiem jak to trzeba jeździć, żeby takie wyniki otrzymać. Mi się nigdy nie zdarzyło zejść na trasie poniżej 10l/100 (jazda na meeeeeeeeeeeeega emeryta). Miałem 2x2.5, teraz mam 3.0 i średnia z trasy to przeważnie 13l/100. Mieszany mam teraz 14.1l/100 i staram się jeździć spokojnie.

Cuda panie, cuda :D

#24 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 12 sierpnia 2011 - 19:33

NIE kolego.
Wyraźnie napisałem że najwięcej 9 l/100km
i w mieście

8,4 w cyklu mieszanym. Dziwi mnie jak ktoś pisze że Omega pali 12 i więcej.
Chyba że ktoś pomyka od świateł do świateł na pełnym gazie.


Sorry , ale może twoje miasto to "2 ulice ze skrzyżowaniem" i pchasz te swoje auto. Takich bajek jeszcze nie czytałem :masakra:, niedługo się dowiem , że V6 w trasie spala 6l/100 , a w mieście 8,5-9.00/100 :D.

#25 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 sierpnia 2011 - 19:42

pchasz te swoje auto


Masz fotki to mozesz sobie zobaczyc ile moja spala a ja auta nie oszczedzam do tego mam puche + 4 walki ssace od 3.0,most 4.22

#26 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 sierpnia 2011 - 19:47

do tego mam puche + 4 walki ssace od 3.0,most 4.22

ale to nie o tym temat :p

#27 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 sierpnia 2011 - 19:49

ale to nie o tym temat



FO.

#28 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 12 sierpnia 2011 - 19:53

Masz fotki to mozesz sobie zobaczyc ile moja spala a ja auta nie oszczedzam do tego mam puche + 4 walki ssace od 3.0,most 4.22


No dobra zobaczę , ale czegoś nie rozumiem dlaczego na siłę robicie v6 ekonomiczną jednostką, bezawaryjną( no może MAŁE awarie , które grosze kosztują) od silników R 4 lub R 6? Niektórzy tutaj użytkownicy pisali , że silniki V6 i R 4 to takie same koszty paliwa i troszkę droższe części są w V6 niż R 4. Chyba na forum jest więcej tematów o awarii w V 6 niż R 4. Może dlatego , że użytkownicy V 6 nadmiar UŻYTKUJĄ /czyt. katują ?

#29 OFFLINE   fotbrenda

fotbrenda
  • 272 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: LUBIN - LEGNICA
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 sierpnia 2011 - 21:33

No dobra zobaczę , ale czegoś nie rozumiem dlaczego na siłę robicie v6 ekonomiczną jednostką, bezawaryjną( no może MAŁE awarie , które grosze kosztują) od silników R 4 lub R 6? Niektórzy tutaj użytkownicy pisali , że silniki V6 i R 4 to takie same koszty paliwa i troszkę droższe części są w V6 niż R 4. Chyba na forum jest więcej tematów o awarii w V 6 niż R 4. Może dlatego , że użytkownicy V 6 nadmiar UŻYTKUJĄ /czyt. katują ?


Kolego temat jest o awaryjności i ekonomii tych silników. I masz rację. Jak się KATUJE te silniki to siadają i padają jak muchy :(

CO do mojego silnika 2,5V6 jaki miałem to jest i było jak piszę.

I dla Twojej wiedzy mieszkam w LUBIN woj. Dolnośląskie. Google maps Ci pokaże jakie do miasto. Nie mam zamiaru się z Tobą przemakać gdyż twierdzę że nie ma sensu.
Ty masz Swoją racje a ja swoją.
Pozdrawiam :)


p.s do kolegi który szuka informacji i silnikach i ekonomii :)
Tu każdy chwali Swoje. Opinie jak widzisz są różne. Więc i decyzja jaką będziesz musiał podjąć będzie tylko i wyłącznie Twoją.
Życzę Ci dobrego wyboru i nie patrz na pseudo promocje.
Pozdrawiam

#30 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 sierpnia 2011 - 22:45

temat zamykam, bo sie rozpisali
reszte niech kolega poczyta w instniejących tematach