Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wisco - jakiej firmy polecacie?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
52 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lutego 2012 - 14:20

a jak u was jest wbite w dowód kto ma 2.5TD?


wiekszosc a moze i wszyscy
jezeli w wydziale komunikacji nic nie pokrecili lub na przegladzie pierwszym w kraju

pozatym dowodem nie ma sie co sugerowac bo rozne cuda tam mozna znalezc
nawet temat o tym jest
ja nawet mialem pokrecona nazwe auta, byl escort zamiast orion

a pozatym nie o tym temat

#42 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 08 lutego 2012 - 19:59

To może być sygnał końca żywota wiskozy.


To w takim razie umiera drugi rok :) 40 tysiecy kilometrów i zdechnąc nie ma zamiaru :)

#43 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 828 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 lutego 2012 - 20:52

To w takim razie umiera drugi rok :) 40 tysiecy kilometrów i zdechnąc nie ma zamiaru :)


Już o tym dziś pisałem, ale powtórzę się: jak wiskoza się rozpadnie, to nie będzie się z czego cieszyć:(. Radziłbym wymienić.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#44 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2012 - 21:14

kolega w firmie na tokarce dorabiał wielu osobom flansze o kształcie visko, Ci to montowali i mieli wiecznie zasprzęglony wentylator :masakra:

#45 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 828 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 08 lutego 2012 - 21:27

Ci to montowali i mieli wiecznie zasprzęglony wentylator


Do tego jeszcze "tjuning" w postaci żaluzji na chłodnicę np: od Nysy, z łańcuszkiem dyndającym nad kolanami w kabinie i w pieriod:D

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#46 OFFLINE   cugiel

cugiel
  • 1 678 postów
  • Dołączył: 19-01-2009
  • Skąd: Letterkenny
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lutego 2012 - 21:29

kolega w firmie na tokarce dorabiał wielu osobom flansze o kształcie visko, Ci to montowali i mieli wiecznie zasprzęglony wentylator :masakra:


ostatnio znajomy kupil LTka jak sie okazalo ktos skleil wisko jakims poxipolem czy czyms takim po brudzie na tym kleju wywnioskowalismy ze sporo km na tym zrobil
szczescie mial wielkie ze sie to nie rozpadlo

#47 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lutego 2012 - 17:03

Koledzy dziś zrobiłem próbę z wisko.
Otóż przywiązałem sznurkiem od wentylatora do zamka maski oczywiście otwartej i zapaliłem omege (jakbym miał z kim to by druga osoba złapała za wiatrak).
I stało sznurka nie zerwało, pochodziła sobie troche, pogazowałem i cichutko, po chwili chodzenia jak sie zagrzała sznurek zdjąłem i zaczeło sie lekko obracac ale szło zatrzymać.
Gasze, zapalam, gazuje i nie wyje a zatrzymac da się reką.
Natomiast gdy normalnie zapalam bez zadnych blokad sznurkami, zakładam grube rekawice i za cholere nie idzie zatrzymać oczywiście jak jest zimny, a przy gazowaniu buczy jak tornado:)
Niewiem co z tym wisko może być.
Zobacze jeszcze rano, ale wydaje mi sie ze bedzie jak wczesniej, czyli bedzie chodzic i buczec jak wczesniej:masakra:

#48 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 828 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 lutego 2012 - 17:47

zakładam grube rekawice i za cholere nie idzie zatrzymać oczywiście jak jest zimny


Chuck Norris chyba takiego testu by nie wykonał :o , szkoda paluchów.

Niewiem co z tym wisko może być.



Popsuło się, niestety.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#49 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lutego 2012 - 19:35

wentylator visko nigdy nie zaprzęgli na stałe no chyba ze zespawasz jest w nim olej silikonowy im większa temperatura to wisko kręci się szybkością zbliżoną do obrotów silnika a na zimnym to gęstość tego oleju jest taka duża ze ciągnie ze sobą elementy współpracujące.

#50 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 11 lutego 2012 - 20:53

A powiedzcie mi jeszcze jak się zachowuje sprawne wisko.
Czy na zapalonym silniku na wolnych obrotach, wiatrak się kręci czy stoi.
I czy przy gaszeniu słychać jak się jeszcze wisko kręci?
Bo zastanawiam się nad kupnem nowego i z tego co wyczytałem z forum to przy 95 ma się załączać i chcę wiedzieć jak ma się zachowywać nowe żebym bubla nie kupił.

#51 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2012 - 22:35

Czy na zapalonym silniku na wolnych obrotach, wiatrak się kręci czy stoi.

kręci się ale z prędkością mniejszą niż silnik

#52 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 828 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 lutego 2012 - 23:29

I czy przy gaszeniu słychać jak się jeszcze wisko kręci?


Nie słychać.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#53 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 lutego 2012 - 07:32

jak się silnik nie przegrzewa to bym nic nie ruszał zobacz czy czasem nie jest mokre po oleju koło osi visco..