wyciek jest z "maglownicy" czy istnieje jakis zestaw naprawczy

CO RADZICIE

Napisany 29 czerwca 2007 - 22:25
Napisany 01 lipca 2007 - 18:52
Napisany 31 stycznia 2008 - 22:31
Napisany 31 stycznia 2008 - 22:34
jego cena to 1000zeta
Napisany 02 lutego 2008 - 20:07
Napisany 28 marca 2008 - 21:16
Napisany 28 marca 2008 - 21:41
Napisany 28 marca 2008 - 22:36
Już sobie poradziłem z uszczelnieniem przekładni kierowniczej. Ze względu na cene wymiany tej przekładni czy też jej regeneracji, postanowiłem powalczyć z tym samodzielnie i oto co zrobiłem: dla dokładnego poznania jak to całe uszczelnienie działa i co tam jest, kupiłem na zaprzyjażnionym szrocie za 50 zł, bezużyteczną ale dobrą przekładnie kierowniczą od anglika i po jej rozebraniu wszystko już wiedziałem co w trawie piszczy i co trzeba wymienić i w jaki sposób aby było OK.
Są tam dwa oringi z czego jeden nietypowy i coś w rodzaju zimeringa ale też nietypowy. W sklepach Opla nie mogłem znależdż, i prawdopodobnie zestawów naprawczych w sprzedaży nie ma. Wstawiłem cały zestaw uszczelniający od tej z angola i narazie jest OK i myśle że tak będzie.
Jeszce jedna ciekawostka w tym uszczenienu jak wspomniałem są dwa oringi ale tylko w omegach C w starszych był tylko jeden, ten nietypowy no i oczywoiście ten oplowski niby zimering.
Powiem jeszcze żeby ten cały zestaw uszczelniający wyjąć to trzeba znać sposób, ja doszlem do tego sam i wygląda to tak że poprostu po zdjęciu zabezpieczenia /zegera/ trzeba na chodzącym silniku zrobić niewilki ruch kierownicą żeby zaczeło pracować wspomaganie a cały zestaw poprostu wypchnie i z głowy. trzeba jednak liczyć się z tym że trocimy cały olej, poprostu wycieknie.
Pozdrawiam
Napisany 28 marca 2008 - 23:21
Napisany 29 marca 2008 - 17:29
Napisany 29 marca 2008 - 19:42
Napisany 31 lipca 2008 - 11:50
Napisany 08 sierpnia 2008 - 09:18
Napisany 08 sierpnia 2008 - 15:34
Napisany 27 kwietnia 2009 - 21:55
Oczywiście że robiłem całe uszczelnienie bez wyjmowania przekładni, zresztą jak pisałem wypchnięcie elementu uszczelniającego na zewnątrz musi w tym pzypadku być za pomocą ciśnienia z pompy do wspomagania podczas pracy silnika. Mam w garażu kanał i to mi pomaga w tego rodzaju pracach.
Napisany 28 lipca 2010 - 10:31
Napisany 12 sierpnia 2010 - 19:11
Napisany 13 sierpnia 2010 - 09:17
Napisany 13 sierpnia 2010 - 16:23