


Czas na zmiane auta. Moze Omega?
#21
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2011 - 21:44

#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 07:59
No to bfl za te pieniadze nie kupisz zadnej pozadnej.
No koledzy nie przesadzajcie, w marcu kupiłem B-FL rocznik 2000 2.2 benz bez gazu lekko bita w tył za 9.500 zrobiłem nią już 10000km i nie mam jak do tej pory żadnych niespodzianek więc już nic raczej nie wyjdzie, wymieniłem rozrząd płyny ustorojowe i sprężyny z tyłu - zwykła eksploatacja
więc nie straszcie chłopa, że 14 klocków to za mało, bo trzeba tylko troszkę cierpliwości i się interesujący egzemplarz znajdzie, myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie
#24
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 18:25
No koledzy nie przesadzajcie, w marcu kupiłem B-FL rocznik 2000 2.2 benz bez gazu lekko bita w tył za 9.500 zrobiłem nią już 10000km i nie mam jak do tej pory żadnych niespodzianek więc już nic raczej nie wyjdzie, wymieniłem rozrząd płyny ustorojowe i sprężyny z tyłu - zwykła eksploatacja
więc nie straszcie chłopa, że 14 klocków to za mało, bo trzeba tylko troszkę cierpliwości i się interesujący egzemplarz znajdzie, myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie
Też tak uważam
#25
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 20:45
No koledzy nie przesadzajcie, w marcu kupiłem B-FL rocznik 2000 2.2 benz bez gazu lekko bita w tył za 9.500 zrobiłem nią już 10000km i nie mam jak do tej pory żadnych niespodzianek więc już nic raczej nie wyjdzie, wymieniłem rozrząd płyny ustorojowe i sprężyny z tyłu - zwykła eksploatacja
więc nie straszcie chłopa, że 14 klocków to za mało, bo trzeba tylko troszkę cierpliwości i się interesujący egzemplarz znajdzie, myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie
dlatego tez pisałem o tej stronce jak i jej podobnych...
nie twierdze że nie mozna fajnej omci za 12-13 kupić - oczywiście lekko bitej i bez gazu
twierdze że ciężko to zrobić przez ALLEDROGO
kwestia doinwestowania w gaz i naprawek blacharsko-lakierniczych to osobny temat i trzeba się (wg chyba nie tylko mnie) z tym liczyć kupując omcie BFL za 12-13 tyś...
osobiście uważam że przy powyższych założeniach to warto jednak dopłaćić i kupić 2003/2004
#26
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2011 - 20:46

#27
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 11:11
Hmm, może tak:Ale co w nich jest drogiego
- drogie (porządnych firm) części rozrządu, skomplikowany rozrząd - wymiana pracochłonna,
- stosunkowo skomplikowana budowa silnika, trudny dostęp, bardzo ciasno w komorze silnika - przy drobnych naprawach niekiedy konieczne wyjęcie silnika co generuje duże koszty robocizny mechaników,
- "plastikowe", wyginające się pokrywy rozrządu, brak zamienników - oryginały po 450 zł/sztuka,
- "podwójny" układ wydechowy (katalizatory, sondy),
Jednym słowem - jedna wielka kupa

Miałem Omegę A 2.0 8V, Omegę B 2.0 16V i Omegę B MV6. Ich bezawaryjność mógłbym w skali 1 na 5 ocenić następująco: 5/5; 4/5; 2/5.
Jeśli chcesz "rzeźbić w gównie" to może dużo nie wydasz, ale przy solidnych naprawach i dobrych częściach wydasz znacznie więcej niż w przypadku silnika R4.
>> PROFESJONALNE SZABLONY AUKCJI ALLEGRO <<[/center:50fb7585b3]
#28
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 13:44
Hmm, może tak:
- drogie (porządnych firm) części rozrządu, skomplikowany rozrząd - wymiana pracochłonna,
- stosunkowo skomplikowana budowa silnika, trudny dostęp, bardzo ciasno w komorze silnika - przy drobnych naprawach niekiedy konieczne wyjęcie silnika co generuje duże koszty robocizny mechaników,
Jeśli chcesz "rzeźbić w gównie" to może dużo nie wydasz, ale przy solidnych naprawach i dobrych częściach wydasz znacznie więcej niż w przypadku silnika R4.
jak dla Ciebie w mv6 jest mało miejsca w komorze to ja nie wiem ile byś chciał żeby było dobrze, tyle co w starze? Moim zdaniem miejsca jest całkiem sporo jak na taki silnik. Zawieszenie to koszt taki jak w mniejszych silnikach, dwie sondy może i są ale zobacz ile sonda do 2.0 16v kosztuje


#29
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 14:12
Pisalem juz, ze zamyślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie
mozna zanabyc w bdb stanie.Okolo 15tys.
w jakim przedziale cenowym mozna szukac zdrowej bfl?
LOL, sa zamienniki z Vectry V6, aluminiowe.- "plastikowe", wyginające się pokrywy rozrządu, brak zamienników - oryginały po 450 zł/sztuka
Diesla, czy Vke??Omegę B MV6
#30
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 15:17
Już dawno nie jestem w temacie, ale z tego co wiem - to te pokrywy z Vectry nie podchodzą Plug&Play. Być może się mylę.LOL, sa zamienniki z Vectry V6, aluminiowe.
V-kę z manualem. Słuszna uwaga - MV6 z 2.5 TD też wychodziło.Diesla, czy Vke
>> PROFESJONALNE SZABLONY AUKCJI ALLEGRO <<[/center:50fb7585b3]
#31
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 16:29
Już dawno nie jestem w temacie, ale z tego co wiem - to te pokrywy z Vectry nie podchodzą Plug&Play. Być może się mylę.
Myslisz sie.
Rozrzad wcale nie jest taki drogi i pracochlonny czesci tez nie sa drogie.
#32
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 17:59
Ogólnie jak popatrzyłem to omega BFL bardzo, bardzo mi sie podoba.
Dzis ogladałem Audi A6 C4 (czyli stara buda) Piekny czerwony avant z quattro. Gruby welur, drewienko, felgi 18`. Ogólnie bardzo fajnie sie prezentuje Ale tylko 150km z benzynowego 2.6. Pomimo ze auto znacznie starsze od omegi ale...miałek kiedys audi 80 przez co pokochałem ta marke. No ale wole jeszcze poczekac. \
Aha tak przegladałem allegro. Co to za koło dwumasowe do omegi za raptem 5 tysi?
Oj widze ze chyba o manualu nie mam co myslec:stop:
#33
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:44
Oj widze ze chyba o manualu nie mam co myslec
Zawsze mozna zalozyc jednomase z vectry.
#34
OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2011 - 06:55
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta:masakra:
#35
OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2011 - 08:27
Pomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta
Co Ty pieprzysz gosciu U mnie 200 km/h jest moment i szybciej sie rozpędza od Paska To trzeba bylo włączyć tryb Sport i wyłaczyc TC i gaz w deche Jesli bys w rowie nie wyladowal albo na drzewie to dopiero bys mial wrażenia z jady

#36
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 19:14
To chyba cos nie tak z tym 3.0 bo paski,audi A3 1.8T nie maja za wiele do powiedzenia z omegami 3.2 i z 3.0 tezPomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta:masakra:
#37
OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 22:53
#38
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 08:05
co chwile cos eeeee
No zwlaszcze jak sie kupi auto z prmocji:)
#39
OFFLINE
#40
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 09:16
Pomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta:masakra:
Bo tak jest, nie jeden znajomy przejechałs sie moją Omegą i mówi ze to nie jedzie, ze jego insygnia 170km lepeij jedzie, za jakis czas spotykamy sie gdzie sna swiatłach na miescie i sprint, zrobiłem go kilka razy a on zdziwiony ja to mozliwe... Omega jest takim autem ze tej mocy subiektywnie nie czuc, lecz w rzeczywistosci i porownaniu do innych aut, robi robote
