Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czas na zmiane auta. Moze Omega?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 08 sierpnia 2011 - 21:44

Kolego tak jeszcze sprostuje że w BMW nie ma w ogóle silników v6 są tylko rzędówki, A ja tam nic szczególnie drogiego w v6 nie widzę oprócz dwóch głowic do robienia jakby coś się stało :p.

#22 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 sierpnia 2011 - 22:08

Ale co w nich jest drogiego??

Paliwo :smiech:

#23 OFFLINE   iwan00

iwan00
  • 202 postów
  • Dołączył: 10-03-2011
  • Skąd: Rumunia :)

Napisany 09 sierpnia 2011 - 07:59

No to bfl za te pieniadze nie kupisz zadnej pozadnej.


No koledzy nie przesadzajcie, w marcu kupiłem B-FL rocznik 2000 2.2 benz bez gazu lekko bita w tył za 9.500 zrobiłem nią już 10000km i nie mam jak do tej pory żadnych niespodzianek więc już nic raczej nie wyjdzie, wymieniłem rozrząd płyny ustorojowe i sprężyny z tyłu - zwykła eksploatacja

więc nie straszcie chłopa, że 14 klocków to za mało, bo trzeba tylko troszkę cierpliwości i się interesujący egzemplarz znajdzie, myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie

#24 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2 331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 sierpnia 2011 - 18:25

No koledzy nie przesadzajcie, w marcu kupiłem B-FL rocznik 2000 2.2 benz bez gazu lekko bita w tył za 9.500 zrobiłem nią już 10000km i nie mam jak do tej pory żadnych niespodzianek więc już nic raczej nie wyjdzie, wymieniłem rozrząd płyny ustorojowe i sprężyny z tyłu - zwykła eksploatacja

więc nie straszcie chłopa, że 14 klocków to za mało, bo trzeba tylko troszkę cierpliwości i się interesujący egzemplarz znajdzie, myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie


Też tak uważam

#25 OFFLINE   JaroJarecki

JaroJarecki
  • 37 postów
  • Dołączył: 06-12-2009

Napisany 09 sierpnia 2011 - 20:45

No koledzy nie przesadzajcie, w marcu kupiłem B-FL rocznik 2000 2.2 benz bez gazu lekko bita w tył za 9.500 zrobiłem nią już 10000km i nie mam jak do tej pory żadnych niespodzianek więc już nic raczej nie wyjdzie, wymieniłem rozrząd płyny ustorojowe i sprężyny z tyłu - zwykła eksploatacja

więc nie straszcie chłopa, że 14 klocków to za mało, bo trzeba tylko troszkę cierpliwości i się interesujący egzemplarz znajdzie, myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie


dlatego tez pisałem o tej stronce jak i jej podobnych...
nie twierdze że nie mozna fajnej omci za 12-13 kupić - oczywiście lekko bitej i bez gazu
twierdze że ciężko to zrobić przez ALLEDROGO
kwestia doinwestowania w gaz i naprawek blacharsko-lakierniczych to osobny temat i trzeba się (wg chyba nie tylko mnie) z tym liczyć kupując omcie BFL za 12-13 tyś...
osobiście uważam że przy powyższych założeniach to warto jednak dopłaćić i kupić 2003/2004

#26 OFFLINE   basti35

basti35
  • 41 postów
  • Dołączył: 07-08-2011
  • Skąd: Zabrze
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 sierpnia 2011 - 20:46

ja mialem ten sam problem zastanawialem sie nad audi a6 kombi a omega wybralem omege ze wzgledu ze ceny czesci do audi mnie zabily i jescze koledzy ktorzy maja a6 wlozyli jeszcze raz tyle na naprawy co je kupili mam omcie i jestem zadowolony wygoda i komfort jazdy jest na 5 :D

#27 OFFLINE   lutas

lutas
  • 316 postów
  • Dołączył: 01-08-2007
  • Skąd: Toruń

Napisany 11 sierpnia 2011 - 11:11

Ale co w nich jest drogiego

Hmm, może tak:
- drogie (porządnych firm) części rozrządu, skomplikowany rozrząd - wymiana pracochłonna,
- stosunkowo skomplikowana budowa silnika, trudny dostęp, bardzo ciasno w komorze silnika - przy drobnych naprawach niekiedy konieczne wyjęcie silnika co generuje duże koszty robocizny mechaników,
- "plastikowe", wyginające się pokrywy rozrządu, brak zamienników - oryginały po 450 zł/sztuka,
- "podwójny" układ wydechowy (katalizatory, sondy),

Jednym słowem - jedna wielka kupa :p
Miałem Omegę A 2.0 8V, Omegę B 2.0 16V i Omegę B MV6. Ich bezawaryjność mógłbym w skali 1 na 5 ocenić następująco: 5/5; 4/5; 2/5.

Jeśli chcesz "rzeźbić w gównie" to może dużo nie wydasz, ale przy solidnych naprawach i dobrych częściach wydasz znacznie więcej niż w przypadku silnika R4.
[center:50fb7585b3]
>> PROFESJONALNE SZABLONY AUKCJI ALLEGRO <<[/center:50fb7585b3]

#28 OFFLINE   lubelak

lubelak
  • 138 postów
  • Dołączył: 09-08-2010
  • Skąd: Lublin

Napisany 11 sierpnia 2011 - 13:44

Hmm, może tak:
- drogie (porządnych firm) części rozrządu, skomplikowany rozrząd - wymiana pracochłonna,
- stosunkowo skomplikowana budowa silnika, trudny dostęp, bardzo ciasno w komorze silnika - przy drobnych naprawach niekiedy konieczne wyjęcie silnika co generuje duże koszty robocizny mechaników,


Jeśli chcesz "rzeźbić w gównie" to może dużo nie wydasz, ale przy solidnych naprawach i dobrych częściach wydasz znacznie więcej niż w przypadku silnika R4.


jak dla Ciebie w mv6 jest mało miejsca w komorze to ja nie wiem ile byś chciał żeby było dobrze, tyle co w starze? Moim zdaniem miejsca jest całkiem sporo jak na taki silnik. Zawieszenie to koszt taki jak w mniejszych silnikach, dwie sondy może i są ale zobacz ile sonda do 2.0 16v kosztuje :D. Moim zdaniem vałki nie ma co się bać. Oprócz kosztów związanych przy ściąganiu głowic reszta kosztuje bardzo podobnie... A robocizna jak masz zaufanego porządnego mechanika to też dużo drożej nie będzie... No chyba że trafisz na takiego co zobaczy v6 które przyjechało na wymianę oleju i policzy x2 bo v6 to trudne w naprawie :p

#29 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 sierpnia 2011 - 14:12

myślę , że benzynę rocznik 2000 - 2001 w dobrym stanie zewnętrznym i wewnętrznym można dostać za 12-13 tysi spokojnie

Pisalem juz, ze za

Okolo 15tys.

mozna zanabyc w bdb stanie.

w jakim przedziale cenowym mozna szukac zdrowej bfl?

- "plastikowe", wyginające się pokrywy rozrządu, brak zamienników - oryginały po 450 zł/sztuka

LOL, sa zamienniki z Vectry V6, aluminiowe.

Omegę B MV6

Diesla, czy Vke??

#30 OFFLINE   lutas

lutas
  • 316 postów
  • Dołączył: 01-08-2007
  • Skąd: Toruń

Napisany 11 sierpnia 2011 - 15:17

LOL, sa zamienniki z Vectry V6, aluminiowe.

Już dawno nie jestem w temacie, ale z tego co wiem - to te pokrywy z Vectry nie podchodzą Plug&Play. Być może się mylę.

Diesla, czy Vke

V-kę z manualem. Słuszna uwaga - MV6 z 2.5 TD też wychodziło.
[center:50fb7585b3]
>> PROFESJONALNE SZABLONY AUKCJI ALLEGRO <<[/center:50fb7585b3]

#31 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 16:29

Już dawno nie jestem w temacie, ale z tego co wiem - to te pokrywy z Vectry nie podchodzą Plug&Play. Być może się mylę.


Myslisz sie.

Rozrzad wcale nie jest taki drogi i pracochlonny czesci tez nie sa drogie.

#32 OFFLINE   zbysiuuu

zbysiuuu
  • 9 postów
  • Dołączył: 24-07-2011

Napisany 11 sierpnia 2011 - 17:59

Pozyjemy zobaczymy. Postanowiłem pomeczyc do wiosny Astre ale budzet watpie zeby sie zmienił. A wiecej niz 14-15tys za omege nie dam chocby dlatego ze dokłądajac kolejne 2-4 tys mozna juz szukac zdrowej Audi A6C5.
Ogólnie jak popatrzyłem to omega BFL bardzo, bardzo mi sie podoba.

Dzis ogladałem Audi A6 C4 (czyli stara buda) Piekny czerwony avant z quattro. Gruby welur, drewienko, felgi 18`. Ogólnie bardzo fajnie sie prezentuje Ale tylko 150km z benzynowego 2.6. Pomimo ze auto znacznie starsze od omegi ale...miałek kiedys audi 80 przez co pokochałem ta marke. No ale wole jeszcze poczekac. \


Aha tak przegladałem allegro. Co to za koło dwumasowe do omegi za raptem 5 tysi?
Oj widze ze chyba o manualu nie mam co myslec:stop:

#33 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpnia 2011 - 19:44

Oj widze ze chyba o manualu nie mam co myslec


Zawsze mozna zalozyc jednomase z vectry.

#34 OFFLINE   zbysiuuu

zbysiuuu
  • 9 postów
  • Dołączył: 24-07-2011

Napisany 20 sierpnia 2011 - 06:55

Pomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta:masakra:

#35 OFFLINE   KrzysiekOmega

KrzysiekOmega
  • 36 postów
  • Dołączył: 24-03-2011

Napisany 23 sierpnia 2011 - 08:27

Pomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta


Co Ty pieprzysz gosciu U mnie 200 km/h jest moment i szybciej sie rozpędza od Paska To trzeba bylo włączyć tryb Sport i wyłaczyc TC i gaz w deche Jesli bys w rowie nie wyladowal albo na drzewie to dopiero bys mial wrażenia z jady :D

#36 OFFLINE   Damiani79

Damiani79

    Damian

  • 254 postów
  • Dołączył: 08-01-2009
  • Skąd: Ornontowice

Napisany 24 sierpnia 2011 - 19:14

Pomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta:masakra:

To chyba cos nie tak z tym 3.0 bo paski,audi A3 1.8T nie maja za wiele do powiedzenia z omegami 3.2 i z 3.0 tez

#37 OFFLINE   Marcell

Marcell
  • 262 postów
  • Dołączył: 08-05-2011
  • Skąd: CT

Napisany 24 sierpnia 2011 - 22:53

Ja kupilem omege b bo kiedys posiadajac wersje A bylem zadowolony. Co do B to ładne autko ale technicznie lipa. Wykonanie takie sobie, co chwile cos eeeee. Za15 kola to audi, bmw e39, czy cos z mietka.Naprawde!

#38 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2011 - 08:05

co chwile cos eeeee



No zwlaszcze jak sie kupi auto z prmocji:)

#39 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 sierpnia 2011 - 08:59

E39 za 15kola to tez cos z promocji chyba.

#40 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2011 - 09:16

Pomimo ze niby zmiane auta przełozyłem na przyszły rok postanowiłem chociaz jedna bfl oblukac.
3.0 w automacie, wyposazenie mozna powiedziec standard. Ogólnie auto wygladało na zadbane. Miałem juz wybierac sie na podnosnik ale najpierw sie autem przejechałem i tu małe zawiedzenie...Auto bardzo wygodne, w srodku cichutko. Ale...no własnie. Szukam auta z lekkim pazurem a nie wiem czy to w tej omedze czy to jednak te 3.0 szału nie robi ale osiagi to dramat. Sadziłem ze 200km juz zwawo sie odepchnie jednak oczekiwałem zbyt wiele.
Wczesniej przejechałem sie passatem B5 1.8T (fak ze manual) ale w porównaniu z omega zrywał beret. Moze to była tez wina charakterystyki silników z turbo ale pomimo wygody omegi frajdy z jazdy nie czułem w ogóle a szkoda bo to piekne auta:masakra:


Bo tak jest, nie jeden znajomy przejechałs sie moją Omegą i mówi ze to nie jedzie, ze jego insygnia 170km lepeij jedzie, za jakis czas spotykamy sie gdzie sna swiatłach na miescie i sprint, zrobiłem go kilka razy a on zdziwiony ja to mozliwe... Omega jest takim autem ze tej mocy subiektywnie nie czuc, lecz w rzeczywistosci i porownaniu do innych aut, robi robote :)