na przyszłość jak będziesz dawał rady to je pierw sprawdź je, w omedze klakson masz sterowany masą więc z tego nic nie wyjdzie, po drugie ktoś musiał by siedzieć w środku by nacisnąć klakson :mrgreen:bardzo dobry sposób to próba "włamania" się przez instalację elektryczną...
zrób tak... odizoluj jeden z przewodów od klaksonu... podlacz prad z innego akumulatora... sposób dobry przy rozładowanym akumulatorze... moze nie raguje Ci pilot bo akumulator padl...


nie mogę otworzyć auta piloty nie działają co robic
Rozpoczęte przez
swiniaa
, 12 lip 2011, 20:12
23 odpowiedzi na ten temat
#21
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 05:47
#22
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 07:24
po pierwsze wybiłem szybę od kierowcy w ten sam dzień 8 km odemnie kupiłem ja za 19zł w świetnym stanie z tego samego rocznika nie mal że taka sama więc samo mówi za siebie.
Ale jak miałbym się podłączyć do klaksona jak auto jest zamknięte ( gdy jeszcze szybki nie wybite) . A wybijanie szyby jest "fajne" szybko fajnie ale ALE WSTAWIĆ JA !
tzn. teraz to juz by nie był problem ale wczoraj... teraz zostało mi wstawić bębenek i nie wiem czy z tym jest dużo ciapania się.
Ale jak miałbym się podłączyć do klaksona jak auto jest zamknięte ( gdy jeszcze szybki nie wybite) . A wybijanie szyby jest "fajne" szybko fajnie ale ALE WSTAWIĆ JA !

#23
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 22:56
jak położysz się pod auto od strony kierowcy z przodu... masz dwa klaksony... odchodzi wiązka 4 przewodów (dwie pary) pod jedną się podłączyć, zewrzec i smiga... każdą omcie tak otworzysz...

#24
OFFLINE
Napisany 19 lipca 2011 - 22:59
ee ostatnio ściągałem przedni zderzak i było faktycznie od klaksonu i z boku wystawała wiązka przewodów ? a co to dokładnie ?