pomocy z bagażnikiem omega B sedan
#1 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 19:34
Generalnie cały mechanizm w środku działa tylko sam koniec ten czarny element nie domyka i nie otwiera się bo coś zepsułem Czekam na odp. Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 20:40
#3 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 20:58
http://moto.allegro.pl/zamek-klapy-tyl-opel-omega-b-i1667155862.htmlDokładnie o takie coś jak na zdjęciach. w środku tego jest spręzyna itp. Na dole jest czarny plastik który powinien się zamykać i otwierać u mnie niestety ani drgnie.
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:03
#6 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:07
dokładnie to robiłem tak że bagażnik był otwarty (kluczyki w bagażniku) i na siłę wcisnąłem właśnie czarny element na końcu zamka i teraz on nie chodzi już jak powinien i bagażnik w ogóle się nie zamyka a otwiera się sam i chyba jest jakoś odwrotnie bo gdy wcisnę klamkę (znaczek opla) to się zamyka ale tylko do połowy
#7 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:12
#8 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:15
czyli plastikowy trzpień się zawiesił i ma ktoś jakieś pomysły jak się tam dostać żeby to obglądnąć i ew naprawić?
#9 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:19
#10 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:22
#11 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:29
jak jest klamka w pozycji otwartej to ta zapadka musi sie dac zawantowac i otworzyc
no chyba ze probowales na sile zamknac klape i przywaliles z calej sily
wtedy zapadka przeskoczyla za daleko
jesli ci sie nie uda tego otworzyc to jutro rano wrzuce filmik jak to odblokowac bo mam gdzies w garazu zamek z sedana luzem
#12 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2011 - 21:34
--
Kto rano wstaje temu cugiel filma daje
#13 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2011 - 08:32
--
Kto rano wstaje temu cugiel filma daje
daj maila bo zapomnialem hasla do YT a przez google sie zalogowac nie moge to ci pozniej wysle ten filmik
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2011 - 13:45
ale zrobilem kilka zdjec
1. to jest zamek w pozycji otwartej
i ty pewnie wcisnolesten maly ogonek u gory do dolu
2. to jest zamek w pozycji zamknietej czyli tak jak jest u ciebie w tej chwili
dziala to na tej zasadzie ze jak pociagasz klamke to to czerwone ramie odciaga element zaznaczony na czerwono zwalniajac w ten sposob ten dzyndzel zaznaczony
na zolto zgodnie ze strzalkami
i wtedy mamy zamek w pozycji otwarty
dokladnie ogladalem zamek i nie da sie przebic tego elementu glebiej
a wiec popsucie zamka jest malo prawdopodobne, chyba ze sie skrzywil
lub pekla sprezynka zaznaczona na zielono ktora trzyma oba elementy w odpowiedniej pozycji
dokladnie na srodku jest taki rancik ktory zwalnia to zolte w pozycje otwarta jak sie to czerwone przesunie na dol
3. tu masz foto sprezynki
sprawdz czy nie jest uwalona
jesli tak to lepiej zmien zamek
aby wyjac zamek wystarczy odkrecic te 3 sruby i odpiac ciegno od klamki i caly zamek wejdzie do srodka
oto cala filozofia
nitw nie rozbijaj bo one sa oskami mechanizmu zamka
#16 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2011 - 17:16
#17 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 16:22
#18 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 16:48
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#19 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 16:54
#20 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2012 - 17:11
nie mam jakiejś opcji awaryjnego otwożenia typu z pilota albo jakiejś podobnej na tzw. "zwarcie", przecież musi istnieć jakiś sposób
nie ma , jak Ci nie szkoda możesz lampę wytłuc tą w klapie i tamtędy rękę włożyć , odpada jak masz rękę jak Pudzian
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.