

Zawór nagrzewnicy
#1
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2007 - 00:03
Dzięki za pomoc
#2
OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2007 - 06:08
Najczęściej pada membrana, oddzielająca część powietrzną od tej wodnej i zawór zaczyna przeciekać... Jeśli masz ubytek płynu chłodniczego a ten zawór jest mokry to już wiesz co się stało..

#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 22 lipca 2007 - 15:32
Nie wiem jak u ciebie bo nie napisałeś do jakiej omegi. Ja mam 2.0 16V
Pozdrawiam
#5
OFFLINE
#6
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2008 - 08:25
#7
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2008 - 11:08
a co mozebyc przyczyna ze po wymiania zaworu nie mam cieplego nawiewu
zapowietrzony uklad.
#8
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2008 - 15:50
#9
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2008 - 15:58
nie jest zapowietrzony bo jak rozlacze podcisnienie w zawoze do nagrzewnicy to wszystko jest ok jest cieply nawiew
zawor odcina doplyw cieplej wody do nagrzewnicy. skoro po odlaczeniu podcisnienia ciepla woda idzie na nagrzewnice to znaczy ze jest padniety elektrozawor ktory steruje tym trojnikiem .
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
#12
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2008 - 19:12
moze jakas fotka
nie pisz posta pod postem - uzywaj przycisku edytuj. zawor masz z boku po stronie pasazera , musisz zwalic schowek
#13
OFFLINE
Napisany 17 lipca 2008 - 13:10
#14
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2008 - 12:23
#15
OFFLINE
Napisany 21 lipca 2008 - 12:28
nie moge znalesc tego elektrozaworu za schowkiem jest tylko rurka podcisnienia która idzie gdzies dalej pomocy :bad:
co mam ci pomoc ? przyjechac i ci zlokalizowac ? zwal schowek i szukaj po tej rurce.
#16
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 21:35
#17
OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2011 - 09:31
ja mam natomiast inne pytanie, jak mam się odnieść do tego:
skoro u mnie przy manualnej regulacji temperatury jest tylko sztywna linka w pancerzu, która zamyka i otwiera klapke zamykając bądź otwierając nagrzewnice, więc jak jest to rozwiązane? I nasówa mi sie kluczowe pytanie, czy w 2,5TD wogóle taki zawór istnieje? bo z tego co się naoglądałem to nigdzie go nie widziałem i z tego co mi się wydaje, to podcisnieniem, sterowane są tylko kierunki nawiewu i obiegalbo zjedziesz na minimum z temperaturą w manualnej regulacji temperatury pojawia się w wężyku sterującym podciśnienie, które podciąga membranę z trzpieniem, na którym są zamocowane grzybki zaworowe i zamyka odpływ płynu chłodniczego na nagrzewnicę.
#18
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 09:58
#19
OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2011 - 10:21
pomocy koledzy kupiłem omege z 2.5 v6 i zmieniałem silnik a teraz nie moge sobie poradzić z wężami od nagrzewnicy ogólnie z tymi wszystkimi za silnikiem może ktoś ma jakieś schematy lub zdięcia??
lenistwo - szukajka ma urlop ?
http://forum.omegakl...ead.php?t=27137
lektura obowiazkowa przed zadaniem nastepnego pytania z serii - BYŁOOOOO !
#20
OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2011 - 08:13