


stuki podczas hamowania i pulsujący pedał hamulca
#21
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 20:07

#22
OFFLINE
Napisany 14 lipca 2011 - 20:13
[B]
#23
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2011 - 19:27
opony zmienialem przod z tylem i zakladalem nawet zimowki zeby sprawdzic czy cos sie zmieni i ciagle jest to samo ... a plyn jest stary tylko dolalem go do odpowiedniego poziomu ale watpie bardzo w to ze to mogloby byc przyczyna ... bicie jest ciagle jednostajnie, znienia sie tylko natezenie wraz z predkoscia ... nie mam pojecia co to moze byc.
też kiedyś miałem taki problem, po wymianie tarcz na nowe (brembo) okazało się, że..... są krzywe..
Jeżeli wiesz że są ok, zajrzyj do piast. Może któraś piasta być lekko odkształcona, i tym samym tarcza mimo że prosta, będzie poruszała się jakby była krzywa. A może poprostu źle dolega do piasty???
#24
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 21:42



#25
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 22:31
cytat z pierwszego posta
"Mam taki problem że podczs hamowania nie ważne przy jakiej prędkości i z jaką siłą słychac stuki i czuc szarpanie z przedniego prawego koła, i prze tym pulsuje mi pedał hamulca. Dodam ze klocki i tarcze sa dobre. Jaka może byc tego przyczyna. Prosze o pomoc bo przez te szarpanie niszacza sie silentblocki w przednim prawym zawieszeniu."
to tak jakbyś mówił że cię boli głowa a masz złamany palec u nogi

#26
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 16:35
tuleje wah do przegladu. Z tylu tarcze i klocki (hamujac przez wciskanie hamulca noznego szczeki nie pracuja)
Pracują, bo cylinderki można palcami wcisnąć , przyczyna stukania z tyłu przy hamowaniu były już źle trzymające blaszki i kołki trzymające klocki z tyłu, wymienione i z głowy. Teraz muszę poczekać aż kolegi ojciec wróci z urlopu w połowie miesiąca to wypchnie i wprasuje mi tulejki w wahacze

#27
OFFLINE
Napisany 21 października 2011 - 15:59

Fakt faktem to nie dotyczy omegi tylko seata toledo z 2008 roku ale to chyba nie problem prawda? auto to auto

Sprawa wyglada nastepujaco: wymienilalem klocki hamulcowe w calym aucie i po okolo 3-4 tygodniach czasu zaczal mi hamulec pulsowac podczas hamowania. Kola NIE byly wymieniane i tarcze tez nie byly wymieniane. Sprawdzalem na zapasowych kolach zimowych i dalej to samo. Wszystko rozebralem i poskladalem jeszcze raz od nowa.
Dodam jeszcze ze uzylem do niego smaru(zapomnialem nazwe produktu) tam sa takie tulejki ktore doradzono mi posmarowac aby sie nie zapiekly, co tez uczynilem. Klocki byly docierane po miescie i NIE byly katowane.
Czy zuzyte tuleje na wahaczu moga byc powodem tego pulsowania? Chcialbym dodac jeszcze, ze jak delikatnie nacisne hamulec (auto nie hamuje) czuje juz jak hamulec delikanie pulsuje. Blagam POMOCY :szpital: Nie chce aby moje Kochanie trafilo na cmentarz
#28
OFFLINE
Napisany 21 października 2011 - 19:31
#29
OFFLINE
Napisany 23 października 2011 - 20:57
A dobrze wyczyściłeś wszystko z pyłu z klocków? W Golfopodobnych często jest tak że hamulce słabną, albo właśnie wibrują mimo że wszystko jest w porządku. Rozebranie, czyszczenie i złożenie z powrotem i wszystko gra.(...) Fakt faktem to nie dotyczy omegi tylko seata toledo z 2008 roku ale to chyba nie problem prawda? (...) Klocki byly docierane po miescie i NIE byly katowane.
Zależy jak zużyte. Jeśli mocno wyjechane to oczywiście że tak!!Czy zuzyte tuleje na wahaczu moga byc powodem tego pulsowania?
#30
OFFLINE
Napisany 24 października 2011 - 08:13
A dobrze wyczyściłeś wszystko z pyłu z klocków? W Golfopodobnych często jest tak że hamulce słabną, albo właśnie wibrują mimo że wszystko jest w porządku. Rozebranie, czyszczenie i złożenie z powrotem i wszystko gra.
Przeciez jezdzil przez prawie miesiac i sie nic nie dzialo. Myslalem, ze cos z tulejami nawalilem ale wyciagnalem je palcami bez problemu a wczesniej musialem je wybijac :|
Dzis postaram sie sprawdzic metoda jak pisal Student_x

#31
OFFLINE
Napisany 24 października 2011 - 10:17
#32
OFFLINE
Napisany 24 października 2011 - 20:07
Jednak co by jak się nie nazywało , nie ma znaczenia jakiej będzie jakości

#33
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 10:05
#34
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 12:25

#35
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 18:49
No niestety Brembo made in Poland są podatne na krzywienie.
Tylko odróżnij Brembo od Brembo itp. hehehe itp.

#36
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 19:25
#37
OFFLINE
Napisany 25 października 2011 - 21:43
[B]