Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Temperatura silnika w 2.5 DTI 150KM


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   droset

droset
  • 697 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwca 2007 - 21:26

Witam
Mam pytanie, głównie do posiadaczy kluseczki z motorkiem 2.5 DTI 150KM. Jaka utrzymuje się wam temperatura silnika w gorące dni (z temp. powietrza 26-30 stopni) i czy załącza się wam wisko?

pzdr.



#2 OFFLINE   mr.n3mo

mr.n3mo
  • 361 postów
  • Dołączył: 18-02-2007
  • Skąd: Koszalin/Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwca 2007 - 23:12

Siemka!!
Mam tak od 85st. do 93-94st. na 95st. jeszcze wskazówki nie było, nawet po jakimś drobnym szaleństwie :mrgreen:

Co do wentylatorków to oba zawsze mi smigają... Od razu po włączeniu silnika niezaleznie od temperatury...

#3 OFFLINE   droset

droset
  • 697 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwca 2007 - 09:26

mr.n3mo, ale jest jeszcze trzeci wentylator na silniku (wisko) i ten mi się często załącza przy 92-93st. i wtedy jak przyspieszam głośno wyje.

#4 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwca 2007 - 16:21

Ja też tak mam. Wtedy z pod maski dochodzą odgłosy jak z jakiejś ciężarówki. Temperatura wacha się pomiędzy 90-95C. No chyba, że przycisnę trochę to w upalne dni temp. idzie pod 97,5. Teraz po wymianie zaworu nagrzewnicy i płynu chłodniczego nie sprawdzałem, ale bez szaleństw na mieście z właczoną klimą było 95C. Co do wisko w środku panuje cisza, jedynie na zewnątrz słychać wyraźnie pracę wentylatorów i wisko.

P.S. Ostanio miałem małą awarię układu chłodniczego. Trójnik się rozleciał (naprawa 290zł w tym przepłukanie chłodnicy i wymiana płynu), ale to standard w oplach z klimatyzacją.

#5 OFFLINE   mr.n3mo

mr.n3mo
  • 361 postów
  • Dołączył: 18-02-2007
  • Skąd: Koszalin/Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwca 2007 - 18:29

Dziś było w Szczecinie w cieniu 27 st. Oma moja niestety ma wątpliwą przyjemność zawsze stać na słońcu(o ile świeci)...
I tak jak pisałem wskazówka do 93-94 stopni , a co do wentylatorów to wszystkie chodzą od razu po odpaleniu silnika. Ten na bloku również.
Nie hałasuje nic jakoś zbytnio. Ot turboklekot :bigok:

#6 OFFLINE   maniekJ

maniekJ
  • 1 postów
  • Dołączył: 16-06-2007
  • Skąd: CZęSTOCHOWA

Napisany 20 czerwca 2007 - 20:49

główny zawsze się krę ci śiłą napędową nawet jak sprzęgło jest rozłoczone dlatego ci wydaje że kreci ci się od poczatku