Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

BARDZO dziwny problem z temperatura i wiatrakami


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
24 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 czerwca 2011 - 07:43

tak tylko ze u mnie jest taka kacja ze jezdze na klimie cały czas, i wentylatory załączaja sie praktycznie jak wejdzie temperatura na 94 stopnie czy cos takiego, i juz praktycznie się nie wyłączają...a temperatura praktycznie nie opada :/

Mozna by powiedziec, ze wentylatory załączają sie jak trzeba, ale nie zbijają tempertatury... jezdzac po miescie mam 95 stopni wystarczy ze 2-3 dam buta idzie do 98 i tak stoi cały czas, a wiatraki chodzą ostro i nie zbijaja...

#22 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 czerwca 2011 - 07:44

To masz albo zabitą chłodnicę albo zasyfiały przepływ przez przepustnicę.

#23 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 czerwca 2011 - 07:54

To masz albo zabitą chłodnicę albo zasyfiały przepływ przez przepustnicę.


chłodnica nowa :D przepustnice....hm... mi to jakos wyglada na nie ogarniajacą pompe wodną... po niedzieli będe robił rozrząd to zobaczymy...

#24 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 czerwca 2011 - 07:57

mi to jakos wyglada na nie ogarniajacą pompe wodną

Skoro będziesz robił rozrząd to masz blisko :)

#25 OFFLINE   Virusek

Virusek
  • 59 postów
  • Dołączył: 06-05-2011
  • Skąd: Czechowice-Dziedzice

Napisany 03 czerwca 2011 - 21:42

Pompa zabita? Hmmm raczej wtedy było by na odwrót, przy niskich obrotach by się grzał a na wyższych by spadała....

Może sam czujnik walnięty który idzie na zegary...
Warto by było wpiąć się pod kompa...

Warto również posprawdzać węże układu chłodzenia a dokładniej w jaki sposób się nagrzewają