Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zacinająca się stacyjka!!!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
135 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   klonek

klonek
  • 166 postów
  • Dołączył: 25-04-2007
  • Skąd: płock

Napisany 30 czerwca 2007 - 14:15

wymiana wkladu stacyjki bulka z maslem :peace: zeby nie przedobrzyc 15 min i zrobione :piwo:
polska to jedyny kraj ktory ma kopie prezydenta i rzad sterowany radiem

#22 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 lipca 2007 - 15:27

dobra właśnie dorobiłem do nowego klucza do nowego wkładu stacyjki kostkę imm koszt 200 zł, można również u tego samego gościa ustawić wkładki zamków pod nowy klucz koszt 60 za wkładkę + cena nowej wkładki ok 30 - Punkt dorabiania kluczy w Rzeszowie przy ul. Targowej - a dokładniej to hala targowa na I piętrze - nie jest to reklama tylko info jakby ktos z moich okolic miał podobny problem i cierpiał na nadmiar gotówki :lol:

#23 OFFLINE   Exelero

Exelero
  • 18 postów
  • Dołączył: 12-12-2007
  • Skąd: Pruszcz Pom.

Napisany 13 grudnia 2007 - 19:01

Witam wszystkich :)

tak czytam o tej stacyjce i mam identyczny problem kluczyki sie zacinaja na kluczach nie ma zadnych sladow wytarcia moje pytanie czy ktos wie gdzie w Bydgoszczy znajde jakis zaklad ktory wykona mi owa regeneracje stacyjki??

#24 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 grudnia 2007 - 20:03

Exelero, ale firma za samą wymianę wkłady skosi Cie na 50 zł, co innego ustawienie pod klucz -> szukaj punktów dorabiania kluczy

#25 OFFLINE   jaco77

jaco77
  • 5 postów
  • Dołączył: 01-10-2007
  • Skąd: LHR

Napisany 09 stycznia 2008 - 08:42

do nowego klucza do nowego wkładu stacyjki kostkę imm koszt 200 zł, można również u tego samego gościa ustawić wkładki zamków pod nowy klucz koszt 60 za wkładkę + cena nowej wkładki ok 30


Ja w swojej omie przerabiałem ten sam temat w listopadzie - zacięta na amen. Wyobraźcie sobie moje poirytowanie: środek miasta, pośpiech, kilka spraw do załatwienia a tu :censored: .Myślałem że :censored: tą stacyjkę z kluczykiem.

BTW, naprawa - dorobienie wkładu stacyjki do starego kluczyka (brak konieczności ingerencji w immo, itp...) koszt 95 PLN, czas 25 min. Lublin Macro ul. Chemiczna
Może ktoś skorzysta. Jak do dziś stacyjka chodzi elegancko.
Pozdrawiam
Jacek

#26 OFFLINE   mafioz

mafioz
  • 2 postów
  • Dołączył: 12-03-2008
  • Skąd: brzeg

Napisany 01 czerwca 2008 - 18:31

wczoraj zacięła mi się stacyjka i odpaliłem autko na krótko. dziś wsadziłem śrubokręt w miejsce kluczyka i ukręciłem wkładke jutro kupie nową i po problemie. nie dam nikomu zarobić!!!!

#27 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 01 czerwca 2008 - 18:40

nie dam nikomu zarobić

to pewnie u ciebie nowe wkładki gratis rozdają...

#28 OFFLINE   mafioz

mafioz
  • 2 postów
  • Dołączył: 12-03-2008
  • Skąd: brzeg

Napisany 02 czerwca 2008 - 14:22

może nie gratis ale mechaników w mojej okolicy nie ma!! sami zdziercy i partacze!! wkładkę kupiłem za grosze!!! 2 minuty montażu pod sklepem i już po problemie i gdyby nie to, że zacięcie nastąpiło w sobotę........

#29 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 czerwca 2008 - 15:39

wkładkę kupiłem za grosze!!

Wedle słów faceta, która przestawiał mi wkładkę do starego kluczyka, po ok. dwu latach trzeba będzie zacząć myśleć o następnej wkładce. Ponoć tylko oryginały są robione z odpowiednich materiałów.

#30 OFFLINE   Race_D

Race_D

    spec. ds. odszkodowań :)

  • 21 postów
  • Dołączył: 02-01-2009
  • Skąd: w centrum

Napisany 11 lutego 2009 - 11:24

Dołączyłem się do tego tematu bo problem miałem identyczny i poradziłem sobie ze wszystkim prócz tego:
Dodany obrazek
Nie znalazłem nigdzie opisu ani fotki gdzie to widać więc pytam.
Widoczna obok wkładki sprężynka "była sobie" tam gdzie zaznaczyłem, stała pionowo i niczego "nie sprężynowała". Domyślam się, ze czegoś brakuje, pytanie czego i jakie zadanie ma ów element?

#31 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 21 lutego 2009 - 07:51

Hej panowie jedna podstawowa sprawa przy dorabianiu kluczyków po dorobieniu używajcie tylko starego kluczyka. 99% kierowców po dorobieniu używa nowego kluczyka. Wiecie dlaczego? Po dorobieniu nowy kluczyk nigdy nie jest idealny a stary kluczyk "przyciera się" razem z elemantami wewnątrz stacyjki. Jednocześnie wkładając nowy kluczyk dorobiony nie będzie idealnie pasował do mechanizmu stacyjki co w konsekwencji w wielu przypadkach doprowadza do uszkodzenia stacyjki. Nowy dorobiony nie używany kluczyk trzymajcie schowany w domu na wypadek zguby lub zniszczenia. To wszystko mi tłumaczył fachowiec ślusarz facet z dyplomem mistrzowskim POWAŻNIE.

#32 OFFLINE   szajba

szajba
  • 155 postów
  • Dołączył: 19-03-2008
  • Skąd: Marcyporęba

Napisany 21 lutego 2009 - 09:10

Hej panowie jedna podstawowa sprawa przy dorabianiu kluczyków po dorobieniu używajcie tylko starego kluczyka. 99% kierowców po dorobieniu używa nowego kluczyka. Wiecie dlaczego? Po dorobieniu nowy kluczyk nigdy nie jest idealny a stary kluczyk "przyciera się" razem z elemantami wewnątrz stacyjki. Jednocześnie wkładając nowy kluczyk dorobiony nie będzie idealnie pasował do mechanizmu stacyjki co w konsekwencji w wielu przypadkach doprowadza do uszkodzenia stacyjki. Nowy dorobiony nie używany kluczyk trzymajcie schowany w domu na wypadek zguby lub zniszczenia. To wszystko mi tłumaczył fachowiec ślusarz facet z dyplomem mistrzowskim POWAŻNIE.


to też słyszalem tak samo jest w zamkach gerda(nie smiac sie):)poprostu wkładki sie moga przycinac i stacyjka na nowym kluczyku chodzi tak jakos dziwnie.pozdrawiam

#33 OFFLINE   docent

docent
  • 1 postów
  • Dołączył: 03-04-2009
  • Skąd: na wsi

Napisany 03 kwietnia 2009 - 21:31

jak wyjąć wkładkę ze stacyjki??

#34 OFFLINE   slawek_corpse

slawek_corpse
  • 38 postów
  • Dołączył: 21-11-2007
  • Skąd: łask

Napisany 10 kwietnia 2009 - 09:30

..dobry specjalista od wszelakich zamków w moim miescie,powiedzial mi kiedys,ze jesli chodzi o zamki i stacyjki w Oplach to zeby absolutnie nie wlewac-wstrzykiwac do nich jakichkolwiek srodków rozpuszczających brud,bo to tylko jeszcze pogorszy funkcjonowanie kilkuletniego zamka czy stacyjki.
sławek_corpse

#35 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 maja 2009 - 13:49

Siemka. U mnie tez zaczyna sie zacinac stacyjka /zwlaszcza jak sie auto nagrzeje w srodku/. W poniedzialek regeneracja. Czy cena 150 za regeneracje /zostaje stary klucz/, demontaz i montaz wraz z 2 LETNIA GWARANCJA jest przyzwoita?
Pozdro


Edit: zaplacilem 120 i do tego jeszcze mialem za free podpiecie pod kompa :D

#36 OFFLINE   piotrek30

piotrek30
  • 8 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: tczew

Napisany 19 maja 2009 - 19:23

Witam wszystkich. wczoraj dopadł i mnie ten problem stacyjki, w tak zwanej wersji hard (zblokowana kierownica). poczytałem forum, dostałem się do stacyki zdejmując kiere, ale wkładki nie wyjąłem(brak możliwości przekręcenia kluczyka.zbliżał się wieczór więc pojechałem kupić nową wkładke(60 zł) dałem przerobić do starego kluczyka(40 zł) i dalej męczyłem tą wkładkę i niestety poddałem się. następnego dnia znajomy polecił mi fachowca który po 5 minutach wyjął wkładkę po 1,5 godz. przywiózł ją zreperowaną(mówił że lepiej tą zrobić niż wkładać jakąś podróbe) i skasował 80 zł. dobrze że stało się to pod domem a nie gdzieś w polu szkoda że nie wezwałem go od razu bo niepotrzebnie pozbyłem się stówy Pozdrawiam

Aha, jestem z Tczewa więc jakby ktoś potrzebował namiary na tego mechanika to mogę podać

#37 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • 94 postów
  • Dołączył: 22-12-2008
  • Skąd: Bolesławiec

Napisany 26 maja 2009 - 22:06

Panowie, tak przeglądam różne tematy ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznego info:
"jak wyjąć sam wkład stacyjki w Omie" w prosty sposób.
Bo w niej jeszcze nie wyjmowałem, a mam taką konieczność niestety.
Dodam - kluczyk włożę i po walce - odpalę, ale się cholera nagle zaczęła blokować.

#38 OFFLINE   powazny

powazny

    jedyny poważny

  • 366 postów
  • Dołączył: 30-12-2008
  • Skąd: Głogów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 maja 2009 - 05:12

Panowie, tak przeglądam różne tematy ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznego info:
"jak wyjąć sam wkład stacyjki w Omie" w prosty sposób.


kiepsko szukasz kolego:

http://forum.omegakl...

#39 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • 94 postów
  • Dołączył: 22-12-2008
  • Skąd: Bolesławiec

Napisany 27 maja 2009 - 07:29

Przyznam, że próbowałem różne opcje wyrazowe w "szkaj-ce" i trochę tam przesiedziałem, ale na ten temat niestety nie natrafiłem.
Dzięki wielkie kolego :kumple:

#40 OFFLINE   zgadywacz

zgadywacz
  • 14 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: ------------------------------------

Napisany 27 maja 2009 - 13:17

a ja potraktowałem ja wd i popewnym czasie ustąpiło i nieprzycina sie