Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

reperaturka błotnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lutego 2015 - 20:29

Nie jest tragedia, ale blacharz wytnie nich tylko kawałek rantu, żeby nie ścinać całego błotnika i uniknąć ściągania płaskiej blach. Więc jak na kawałek blachy jest to sporo. Może lepiej zrobić tak jak wcześniej napisali, dorwać nadkola z b fl w ocynku i to spawać jako reparaturkę. Dobrze zakonserwować spawy, na to epoksyd i baranek dla pewnego efektu na baranek jeszcze akryl jakiś i od dołu wszystko będzie miodzio zakonserwowane.

#22 OFFLINE   benek12344321

benek12344321
  • 184 postów
  • Dołączył: 08-06-2013
  • Skąd: Turek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 24 lutego 2015 - 22:37

No to moze będę myślał żeby wstawic z b fl bo niechce znów mocno rzeźbić szpachlem bo idealnie się nie zrobi ranciku...

#23 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lutego 2015 - 04:50

Kup normalne reparaturki a nie blotniki z bfl. Przy spawaniu ocynk i tak sie wypali a podczas czyszczenia blacharz ocynk i tak pewnie zedrze. Podstawa to dobrze zabezpieczyc blotnik od środka po takiej robocie bo tam zwykle rodzi sie rdza. A ze szpachli dobry fachowiec zrobi każdy rant czy inną pierdołe.

#24 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 lutego 2015 - 18:00

A gdzie jest ten ocynk w bfl ?? :p
Ja bym wspawal nowe reparaturki a nie sie bawil w uzywke. Jak byla juz gdzies rdza to po zrobieniu i tak wyjdzie za jakis czas. Max daje 2 moze 3 lata :)

#25 OFFLINE   proxx

proxx
  • 444 postów
  • Dołączył: 01-03-2012
  • Skąd: Starogard Gdański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 lutego 2015 - 18:34

A gdzie jest ten ocynk w bfl ?? :p


Na przednich błotnikach :p. Ja tam nówkę wstawiłem ;)

#26 OFFLINE   xax3

xax3
  • 1 264 postów
  • Dołączył: 01-11-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 lutego 2015 - 18:48

Ogarnięty blacharz zrobi to dobrze, bo nowa reparaturka też ma niedociągnięcia bo jest inne kopyto niż fabryczne. Jeżeli masz tylko rant zgnity to najlepszą opcją jest cięcie na rancie gdzie zdrowa blacha i reparaturka z lekkim 2-3mm zapasem. Unikniesz ściągania blachy a na wysokości zapasu zaklepie leciutkim młotkiem, żeby nie wystawał po za obrys. Szkoda że nie robiłem zdjęć u siebie. Mniej więcej pokazałbym o co chodzi :D

#27 OFFLINE   jarqo1981

jarqo1981
  • 163 postów
  • Dołączył: 06-02-2010
  • Skąd: Słupsk/Tamworth
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 26 marca 2015 - 19:16

A gdzie jest ten ocynk w bfl ?? :p

...no właśnie :p mam 4-tą bfl i każda była/jest żarta przez rudą na tylnych błotnikach :(