Wtrysk gazu w postaci ciekłej....
#1 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 14:02
czy ktoś z was spotkał się z sekwencyjną instalacją gazową, w której nie występuje reduktor (parownik), a gaz podawany jest w postaci ciekłej? Byłem dzisiaj u gazownika uzgodnić wstępnie cenę i termin instalacji i powiedział mi o tym, że on nie montuje już takich instalacji (z parownikiem), że to jest zupełnie nowa metoda, oprócz parownika nie posiada także listwy wtryskowej lpg tylko 6 osobnych wtrysków podających gaz w postaci płynnej. Pozwala to na przełączanie się na gaz w temp. od 5-10 st. celciusza. W sumie brzmi to logicznie, ale pierwszy raz o tym słyszałem.
#2 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 14:30
Witam,
czy ktoś z was spotkał się z sekwencyjną instalacją gazową, w której nie występuje reduktor (parownik), a gaz podawany jest w postaci ciekłej? Byłem dzisiaj u gazownika uzgodnić wstępnie cenę i termin instalacji i powiedział mi o tym, że on nie montuje już takich instalacji (z parownikiem), że to jest zupełnie nowa metoda, oprócz parownika nie posiada także listwy wtryskowej lpg tylko 6 osobnych wtrysków podających gaz w postaci płynnej. Pozwala to na przełączanie się na gaz w temp. od 5-10 st. celciusza. W sumie brzmi to logicznie, ale pierwszy raz o tym słyszałem.
tzw V generacja. Ile sobie zycza za montaz do v6 ?
#3 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 14:44
Witam,
czy ktoś z was spotkał się z sekwencyjną instalacją gazową, w której nie występuje reduktor (parownik), a gaz podawany jest w postaci ciekłej? Byłem dzisiaj u gazownika uzgodnić wstępnie cenę i termin instalacji i powiedział mi o tym, że on nie montuje już takich instalacji (z parownikiem), że to jest zupełnie nowa metoda, oprócz parownika nie posiada także listwy wtryskowej lpg tylko 6 osobnych wtrysków podających gaz w postaci płynnej. Pozwala to na przełączanie się na gaz w temp. od 5-10 st. celciusza. W sumie brzmi to logicznie, ale pierwszy raz o tym słyszałem.
tzw V generacja. Ile sobie zycza za montaz do v6 ?
Wstępnie powiedział mi 4500 ale będę starał go jeszcze zdoić z tej ceny :razz: . A nie orientujesz się może jakie są plusy i minusy takiej instalacji?
#4 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 15:17
http://www.egp.pl/start.htm
http://www.instalacj...racja_V,98.html
wygląda bardzo interesująco-może mniej ceny :shock: biorąc pod uwagę że do instalacji ciekłego wtrysku jest mniej elementów i jakoś tak prosto wygląda cała instalka ,ale jestem ciekaw jak chodzi może ktoś już ma doświadczenie...
#5 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 15:40
Witam,
czy ktoś z was spotkał się z sekwencyjną instalacją gazową, w której nie występuje reduktor (parownik), a gaz podawany jest w postaci ciekłej? Byłem dzisiaj u gazownika uzgodnić wstępnie cenę i termin instalacji i powiedział mi o tym, że on nie montuje już takich instalacji (z parownikiem), że to jest zupełnie nowa metoda, oprócz parownika nie posiada także listwy wtryskowej lpg tylko 6 osobnych wtrysków podających gaz w postaci płynnej. Pozwala to na przełączanie się na gaz w temp. od 5-10 st. celciusza. W sumie brzmi to logicznie, ale pierwszy raz o tym słyszałem.
tzw V generacja. Ile sobie zycza za montaz do v6 ?
Wstępnie powiedział mi 4500 ale będę starał go jeszcze zdoić z tej ceny :razz: . A nie orientujesz się może jakie są plusy i minusy takiej instalacji?
to coś strasznie tanio - ja jak pytałęm o ten model lpg to do 4 cylindrowego najtaniej krzykneli 5 000 zł
z wczoraj założyłem sekwencje IV gen za 2400 - włoska
#6 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 16:47
To jakaś lipa musi być, albo ceny już naprawde oszalały.
Normalnie taką instalke montujesz za minimum 6 tys
#7 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 21:05
Gdzie to robiłeś i jakie wrażenia?wczoraj założyłem sekwencje IV gen za 2400 - włoska
#8 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 21:19
Ale jeśli faktycznie zakładają takie instalki za te pieniądze, to naprawdę warto.
Napisz jakiej firmy i jaki model instalki
#9 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 08:59
IMO 4500 PLN za wtrysk fazy ciekłej - to jak za darmo, zwłaszcza do V6, a Ty jeszcze marudzisz, ze za drogo?
To jakaś lipa musi być, albo ceny już naprawde oszalały.
Normalnie taką instalke montujesz za minimum 6 tys
Wcale nie marudzę, jeśli nic nie opuści to też założę, a targować się trzeba bo kaska potrzebna na jeszcze milion innych rzeczy (właśnie rozebrałem sprężarkę od nivo i ze smunkiem stwierdziłem jej zgon).
Lipa to nie jest bo gazowałem już tam dwa auta i nie było najmniejszych problemów (w tym audi cabrio z silnikiem 2.3 i wtryskiem podciśnieniowym, do którego w rzadnym innym warsztacie nawet nie chcieli słyszeć o zakładaniu gazu bo to na pewno nie będzie chodzić). Jest to warsztat ojca mojego kumpla, ale nie sądzę żebym był tam jakoś wyjątkowo traktowany cenowo. IV gen. kosztuje u nas średnio 3,5-3,8 a V gen. montują tylko w tym jednym miejscu. A nie rozumiem dlaczego instalacja ta miałaby kosztować, skoro jest mniej skomplikowana od IV gen. ma mniej elementów a tak zasadniczo różni się tym,że bardzo precyzyjnie zamontować wtryskiwacze i jest droższy zbiornik bo ma pompę gazu, ale za to nie posiada reduktora.
#10 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 09:16
IMO 4500 PLN za wtrysk fazy ciekłej - to jak za darmo, zwłaszcza do V6, a Ty jeszcze marudzisz, ze za drogo?
To jakaś lipa musi być, albo ceny już naprawde oszalały.
Normalnie taką instalke montujesz za minimum 6 tys
Wcale nie marudzę, jeśli nic nie opuści to też założę, a targować się trzeba bo kaska potrzebna na jeszcze milion innych rzeczy (właśnie rozebrałem sprężarkę od nivo i ze smunkiem stwierdziłem jej zgon).
Lipa to nie jest bo gazowałem już tam dwa auta i nie było najmniejszych problemów (w tym audi cabrio z silnikiem 2.3 i wtryskiem podciśnieniowym, do którego w rzadnym innym warsztacie nawet nie chcieli słyszeć o zakładaniu gazu bo to na pewno nie będzie chodzić). Jest to warsztat ojca mojego kumpla, ale nie sądzę żebym był tam jakoś wyjątkowo traktowany cenowo. IV gen. kosztuje u nas średnio 3,5-3,8 a V gen. montują tylko w tym jednym miejscu. A nie rozumiem dlaczego instalacja ta miałaby kosztować, skoro jest mniej skomplikowana od IV gen. ma mniej elementów a tak zasadniczo różni się tym,że bardzo precyzyjnie zamontować wtryskiwacze i jest droższy zbiornik bo ma pompę gazu, ale za to nie posiada reduktora.
daj namiary na ten warsztat.
#11 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 09:46
daj namiary na ten warsztat.
Mam numer telefonu:
(61) 427 13 18
#12 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 12:51
IMO 4500 PLN za wtrysk fazy ciekłej - to jak za darmo, zwłaszcza do V6, a Ty jeszcze marudzisz, ze za drogo?
To jakaś lipa musi być, albo ceny już naprawde oszalały.
Normalnie taką instalke montujesz za minimum 6 tys
Wcale nie marudzę, jeśli nic nie opuści to też założę, a targować się trzeba bo kaska potrzebna na jeszcze milion innych rzeczy (właśnie rozebrałem sprężarkę od nivo i ze smunkiem stwierdziłem jej zgon).
Lipa to nie jest bo gazowałem już tam dwa auta i nie było najmniejszych problemów (w tym audi cabrio z silnikiem 2.3 i wtryskiem podciśnieniowym, do którego w rzadnym innym warsztacie nawet nie chcieli słyszeć o zakładaniu gazu bo to na pewno nie będzie chodzić). Jest to warsztat ojca mojego kumpla, ale nie sądzę żebym był tam jakoś wyjątkowo traktowany cenowo. IV gen. kosztuje u nas średnio 3,5-3,8 a V gen. montują tylko w tym jednym miejscu. A nie rozumiem dlaczego instalacja ta miałaby kosztować, skoro jest mniej skomplikowana od IV gen. ma mniej elementów a tak zasadniczo różni się tym,że bardzo precyzyjnie zamontować wtryskiwacze i jest droższy zbiornik bo ma pompę gazu, ale za to nie posiada reduktora.
a gdzie będziesz to tankował?
przecież stacji jest mało a zbiorniki na niewile km wystarczają
zapędziłem się myslałem że o CNG chodziło
ale jak na LPG wtrysk płynny to dobra cena
#13 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 13:10
IMO 4500 PLN za wtrysk fazy ciekłej - to jak za darmo, zwłaszcza do V6, a Ty jeszcze marudzisz, ze za drogo?
To jakaś lipa musi być, albo ceny już naprawde oszalały.
Normalnie taką instalke montujesz za minimum 6 tys
Wcale nie marudzę, jeśli nic nie opuści to też założę, a targować się trzeba bo kaska potrzebna na jeszcze milion innych rzeczy (właśnie rozebrałem sprężarkę od nivo i ze smunkiem stwierdziłem jej zgon).
Lipa to nie jest bo gazowałem już tam dwa auta i nie było najmniejszych problemów (w tym audi cabrio z silnikiem 2.3 i wtryskiem podciśnieniowym, do którego w rzadnym innym warsztacie nawet nie chcieli słyszeć o zakładaniu gazu bo to na pewno nie będzie chodzić). Jest to warsztat ojca mojego kumpla, ale nie sądzę żebym był tam jakoś wyjątkowo traktowany cenowo. IV gen. kosztuje u nas średnio 3,5-3,8 a V gen. montują tylko w tym jednym miejscu. A nie rozumiem dlaczego instalacja ta miałaby kosztować, skoro jest mniej skomplikowana od IV gen. ma mniej elementów a tak zasadniczo różni się tym,że bardzo precyzyjnie zamontować wtryskiwacze i jest droższy zbiornik bo ma pompę gazu, ale za to nie posiada reduktora.
a gdzie będziesz to tankował?
przecież stacji jest mało a zbiorniki na niewile km wystarczają
W Polsce jest mało stacji LPG???? Pierwsze słyszę...A zbiornik w koło pomieści prawie 50 litrów gazu to daje na trasie przy normalnej jeździe spokojnie 350-400km, to zły wynik?. Trochę się obawiam za granicą, ale ponoć nie jest najgorzej tylko trzeba mieć mapę z zaznaczonymi stacjami lpg.
Najnowsza informacja: wcale nie jest konieczny zbiornik z pompą (chociaż wszędzie w necie piszą,że musi).
#14 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 16:22
#15 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 17:10
egon, z tego co rozumiem caly temat jeso o LPG a nie cng
tak,tak
przecież dopisałem
poprostu za szybko odpisałem ,a nie chciałem juz zmieniać :roll:
#16 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2007 - 10:27
Co do reszty wrażeń to napiszę po powrocie z wakacji, omcia zrobi prawie 1500 km także będę miał już o instalce jakieś zdanie.
#17 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2007 - 10:44
szkoda że odrazu nie zmieniłeś kupa roboty zaoszczędzona
#18 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2007 - 11:04
proponuje jeszcze przed wyjazdem zmienić swiece i przewody
szkoda że odrazu nie zmieniłeś kupa roboty zaoszczędzona
A dlaczego zaoszczędzona? I tak nie obędzie się bez zwalania podszybia... A na dodatek muszę się dostać do czujnika płynu chłodniczego (tego odpowiadającego za wskaźnik na zegarach) ale za cholerę nie wiem gdzie go szukać, a każdy mechanior, którego pytam odpowiada, że musi to zobaczyć i wtedy mi powie (w wolnym tłumaczeniu "przywieź to ci zrobię i skasuję a nie będę charytatywnie rady rozdawał").
#19 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2007 - 11:15
bo napewno miałeś zwalany kolektor żeby zamontować wtryskiA dlaczego zaoszczędzona?
#20 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2007 - 11:23
bo napewno miałeś zwalany kolektor żeby zamontować wtryskiA dlaczego zaoszczędzona?
chyba o tym samym myślęI tak nie obędzie się bez zwalania podszybia... A na dodatek muszę się dostać do czujnika płynu chłodniczego (tego odpowiadającego za wskaźnik na zegarach) ale za cholerę nie wiem gdzie go szukać, a każdy mechanior, którego pytam odpowiada, że musi to zobaczyć i wtedy mi powie (w wolnym tłumaczeniu "przywieź to ci zrobię i skasuję a nie będę charytatywnie rady rozdawał").
on jest pod podszybiem dostęp ciężki najlepiej zwalić podszybie i jeszcze kolektor wtedy bedziesz miał najwygodniej jest wkręcony w blok silnika
a masz już nowy zakupiony jeżeli nie to uważaj na wtyczki sa różne
Pytanie tylko czy to ten (bo są ponoć dwa i ten drugi odpowiada za wysyłanie sygnału do komputera i ten raczej mam sprawny bo ssanie po nagrzaniu się wyłącza)... a od czego zależą rodzaje wtyczek? od rocznika?