Czy ktoś z was wymieniał pompę wspomagania? Jeśli tak to jak to zrobić żeby przy rozruchu jej nie uszkodzić.
0
Wmiana pompy wspomagania
Rozpoczęte przez
gmurawsk
, 11 cze 2007, 21:23
4 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 21:36
Grzesiu po wymianie pompy zalewasz płynem do wspomagania i potem po uruchomieniu silnika krecisz delikatnie kierownica od lewa do prawa do końca, albo odwrotnie w zaleznosci jak chcesz powoli aby odpowietrzyc
Nie martw sie nic sie nie stanie.
Nie martw sie nic sie nie stanie.
#3 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 21:38
Taka odpowiedź chciałem usłyszeć . Czytałem wcześniej na temat wymiany płynu i stąd moje obawy.Nie martw sie nic sie nie stanie.
#4 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2007 - 08:50
Podczas odpowietrzania układu druga osoba powinna dolewac plynu cały czas tak żeby pompa nie pracowala nawet chwili na sucho. Inaczej moze byc klapa.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]
#5 OFFLINE
Napisany 27 marca 2008 - 18:59
odswieze troszke...
wymienilem dzis pompe u mnie w klusce bo lozysko nie wytrzymalo ostatniej trasy i 2500km bez wspomagania ale mniejsza o to...
pompe mialem z innej kluski, uzywana lecz nie wiem czy speawna bo gdy ja kupilem silnik byl uszkodzony i niegdy jej nie odpalalem- rozebralem na czesci...
no i tak wymienilem pompe, miala ine uchwyty od napinania paska, ale przelozylem z mojej starej pompy i ok... podlaczylem przewody, wlalem plyn do zbiorniczka odpalilem auto no i kiera na max prawo lewo prawo lewo i pompa caly czas buczy... przy kreceniu glosniej, orzy dodawaniu gazu glosniej...
jak inaczej mozna jesczze odpowietrzyc pompe :
czy nuczenie moze byc to wina plynu : bo kupilem uniwersalny do przekladni...
jak mocno powinien byc napiety pasek :
czy to poprostu juz koniec pompy :
wymienilem dzis pompe u mnie w klusce bo lozysko nie wytrzymalo ostatniej trasy i 2500km bez wspomagania ale mniejsza o to...
pompe mialem z innej kluski, uzywana lecz nie wiem czy speawna bo gdy ja kupilem silnik byl uszkodzony i niegdy jej nie odpalalem- rozebralem na czesci...
no i tak wymienilem pompe, miala ine uchwyty od napinania paska, ale przelozylem z mojej starej pompy i ok... podlaczylem przewody, wlalem plyn do zbiorniczka odpalilem auto no i kiera na max prawo lewo prawo lewo i pompa caly czas buczy... przy kreceniu glosniej, orzy dodawaniu gazu glosniej...
jak inaczej mozna jesczze odpowietrzyc pompe :
czy nuczenie moze byc to wina plynu : bo kupilem uniwersalny do przekladni...
jak mocno powinien byc napiety pasek :
czy to poprostu juz koniec pompy :
ZWYKŁY KLUBOWICZ