

Fiat Punto II
#1
OFFLINE
Napisany 11 maja 2011 - 22:44
#2
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 06:57
szczegolnie pod przednimi fotelami
punta z zewnatrz sa superz zero korozji a podlogi gnija niemilosiernie
to samo tyczy sie podloznic i kielichow
to w sumie najwieksza bolaczka tego modelu
w autach krajowych to jest plaga
a w sprowadzanych z wloch tez sie czesto spotyka
podnies tylna kanape
jesli tam bedzie rdza to sobie odpusc
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 08:35
#5
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 09:06
1.2 16V to juz jest mala rakieta bez problemu odwali astre 1.6 8V na wielopunkcie, mialem taki i poleglem,
pracuja bardzo rowno i cicho
a jesli chodzi o wspomaganie to u nas to elektrycy naprawiaja do 100 zl
niewiem na czym to polega ale niedawno byla plaga punt po powodziowych z poludnia niemiec i w praktycznie kazdym sprowadzanym to trzeba bylo robic
#6
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 09:16
#7
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 09:21
trzeba sie jednak pilnowac bo podpicowanie takiego jest bardzo proste i tanie
wiem co mowie bo na warsztacie ostatnio sie tego przewija bardzo duzo
ostatnio to bardzo popularne auto
zreszta sam kilka do zyda puscilem
#8
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 11:04
Punto II (XI '99).
Sprawdź przewody hamulcowe, szczególnie tylne. Jak nie było serwisowane w ASO to pewnie skorodowane. W elektrycznym wspomaganiu "wyrabia" się tulejka dystansowa, przez co kolumna stuka, a w konsekwencji silniczek pada. Na w/w i wiele innych elementów były "Kampanie nawrotowe". 1999/2000 pierwsze sztuki = wiele "chorób" wieku młodzieńczego.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#9
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 11:23
Bardzo lubia w nich gnic miski olejowe, blacha to chyba z papieru tam poszla.1.2 8V .... nie do zajechania
#10
OFFLINE
#11
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 12:29
Bardzo lubia w nich gnic miski olejowe, blacha to chyba z papieru tam poszla.
tak jak na podloge:p
ale silnik jest ok nie ma co:D
jeszcze skrzynie biegow w nich sa cienkie
lozyska dzwonia a w wielu sprzeglo robi sie plytkie i twarde przez co trudno biegi zmieniac
tylko ze nie jestem pewny czy to w 8 czy 16
#12
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 13:04
polecam sprawdzenie bardzo dokladne podlogi
to samo tyczy sie podloznic i kielichow
sprawdź czy działa wspomaganie
Sprawdź przewody hamulcowe
W elektrycznym wspomaganiu "wyrabia" się tulejka dystansowa
Bardzo lubia w nich gnic miski olejowe
jeszcze skrzynie biegow w nich sa cienkie
dalej chcesz to kupić ?? :hehe:lozyska dzwonia
#13
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 13:23
#14
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 20:44

#15
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 21:34

Czemu wymiana z przodu zarowek to porazka? Patrzylem to duzo miejsca tam jest. Aku jest nowy. 8tys km zrobilo autko przez niecale 3 lata (mrogal - jak widać można lepiej

Rudej pod tylna kanapa nie bylo, na kielichach tez nic, miska OK, wspoma raz działa raz nie, pod podloge na przodzie nie zagladalem, bo trzeba by poodkrecac troche, a nie mialem nic przy sobie. Uszczelka pod kapą do wymiany. Oponki na tyle Dunlopa z '08








Da sie cos zrobic z tymi swiatlami eliks?ryfle w Omie to przy tym ksenony
Jak troche pochodzil na wolnych, to pozniej takie cos mozna bylo uslyszec - co to?
#16
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 21:36
8tys km zrobilo autko przez niecale 3 lata (mrogal - jak widać można lepiej ).
sorry że tu tak off topuje ale można jeszcze lepiej


#17
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 21:45
słabiutkie światla
W/g mnie reflektory bardzo dobre, w końcu to soczewki.
Wymiana, rzeczywiście tragedia (w katalogu pracochłonności: w/z lampa przednia).
Da sie cos zrobic z tymi swiatlami
Jeśli nie miał wymienionych odpowietrzników, to "na bank" soczewka zmatowiała i może słabo świecić. Dopiero pod koniec 2000 roku, "makaroniarze" zmienili konstrukcję reflektora (bywały zaparowane w każdą pogodę).
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#18
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 21:51
Watpie, by to wymieniali, a lampy wygladaja takJeśli nie miał wymienionych odpowietrzników

To wystarczy tylko dokupic lampy po 2000roku:)Dopiero pod koniec 2000 roku, "makaroniarze" zmienili konstrukcję reflektora
Jest cos podobnego do Oplowskiego sprawdzania VINu we Fiatach?
#19
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 22:11
To wystarczy tylko dokupic lampy po 2000roku
Można i tak, z tym że oryginały to pewnie majątek. Spróbuj dowiedzieć się w ASO o "pozmianowe" odpowietrzniki reflektorów (takie wymienialiśmy na "gwarancji"), może magazynierzy jeszcze pamiętają "zamierzchłe" czasy...
Soczewki można spolerować, trudno się do nich dobrać bo klosz przyklejony.
Warto poszukać na jakimś forum "Fiatowskim", również w kwestii programów serwisowych.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#20
OFFLINE
Napisany 12 maja 2011 - 22:42
Jest. I takie cos jak EPC tez jest (najlepiej wiedza o tym wlasciciele stiloJest cos podobnego do Oplowskiego sprawdzania VINu we Fiatach?

Ten dzwiek z filmiku to konkretniej z ktorej czesci silnika dochodzil?