co ile wymienia sie rorzad w silniku 2.5 v6
#1 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 20:00
#2 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2007 - 20:01
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 17:14
co 60 tyś komplet,najlepiej jeszcze do tego pompa wody
w v6 pompa wody nie jest napdzana tym samym paskiem co cały rozrząd tylko tym od arternatora itd.
#5 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 17:49
#6 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 19:39
#7 OFFLINE
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2007 - 23:34
A w 2,5DTI też co 60 000 ?
Tu jest lancuch i chyba co 400 000 :mrgreen: co do przebiegu tylko nie jestem pewny na 100%.
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 07:02
Mam jeszcze takie pytanie co za olej najlepiej lać do tego silnika i co ile wymieniać (z chipsem chyba będzie dobrze co 10 tyś.).Narazie mam wlany jakiś półsyntetyk.
Znalazłem że jest łańcuszek
Jak czytam że nowa pompa 10 koła to mi słabo,ale że regeneracja 6 tyś to już porażka.Mnie naszczęście trochę taniej kosztowała naprawa :mrgreen:
Co do oleju to mam taki cytat tylko nie wiem skąd bo w pliku Worda sobie zapisałem jkoś dawno temu:
"Witam! Byłem wieloletnim użytkownikem takiej Omegi (2,5 TD automatic) i na własnych błedach (o wartości drugiej Omegi) nauczyłem się ten motor szanować, właściwie obsługiwać i... wyprzedzać auta szybsze, których kierowcy na widok znaczka TD przecierali oczy i na próżno wciskali gaz w podłogę robiąc w niej dodatkowe dziury, gdyż na skutek posiadania auta ściągniętego z drzewa, rdza miała się tam jak u Pana Boga za piecem! Uwaga: mój brat równolegle eksploatował BMW 2,5 TDS, więc prześwietliliśmy te silniki na wylot, włącznie z tym, że jeden z moich został rozebrany do śrubki.
.....
Ale do rzeczy: Jeśli już kupisz to bardzo dobre auto w dobrym stanie NATYCHMIAST wymień olej na J E D Y N Y JAKI W OGÓLE DO TEGO MOTORU MOŻNA UZYĆ, czyli Castrol RS 10/60 - jeśli nie masz dostępu do tego oleju (a mało kto nim handluje!)- NIE KUPUJ AUTA. Olej zmieniać co MAX 10tys km. Mało kto używa tego oleju do tego auta i PROSZĘ ZAUFAJ MEMU DOŚWIADCZENIU - TO PODSTAWOWA i NAJWAŻNIEJSZA PRZYCZYNA większości problemów."
Co prawda dotyczy to silnika zupełnie innego konstrukcyjnie ale jak o tym oleju poczytałem to dość poważna sprawa i pytanie czy tak samo wygląda to z silnikiem DTi i czy też powinien być olej Castrol RS 10/60 (syntetyk) bo ja mam teraz wlany jakiś inny i to półsyntetyk :neutral: Olej syntetyczny jest sporo droższy i przy wymianie co 10 tyś. by mnie trochę pociągnął po kieszeni więc pytanie czy można lać półsyntetyk ????
I jeszcze jedno jak się już rozpisałem co ile wymieniać filtr powietrza ???
EDIT:
Znalazłem ten link do cytatu
I teraz jeszcze pytanie co ile olej w mojej skrzyni skrzyni biegów, jakiś nowy typ automatu ???
#13 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 07:29
Części + robota?
Bo sie przymierzam, i nie wiem ile kasiory szykować.
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 13:16
A łańcuchy nie byly w omach C(B FL)?
2.5 dti nie wystepowala w B tylko w B FL
#16 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 13:27
a ile kosztuje kompletna wymiana rozrządu wszystkich rolek i pompy wody.
Części + robota?
Bo sie przymierzam, i nie wiem ile kasiory szykować.
Ten koszt to około 800 zł w zależności od warsztatu
249 Nm przy 4951 obr/min
#17 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 02:18
I co z tym olejem,musi być Castrol RS 10W60 bo kosztuje tylko 57zł/l x 6,5l :shock:
Koleś mówił że Mobil 1 leją i jest bardzo dobry.
A wymiana co 10 000 więc boli.
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen:
#18 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2007 - 21:50
no wlasnie jak to jest z tym dti? :roll:No i co ile ten rozrząd w DTi ???
#19 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2007 - 18:12
2.0 16V+LPG- było 136KM i 185 NM ;-)
Astra 1.6i :mrgreen: