Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

:) tragiczna informacja :)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Dymkosiek

Dymkosiek
  • 4 postów
  • Dołączył: 28-03-2011
  • Skąd: Warszawa-Bemowo

Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:33

Z przykrością zawiadamiam że dnia 26-04-2011 silnik w mojej Omsi przeszedł do Historii Motoryzacji. Muszę poszukać innego motora, ten poległ

#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:39

Przykra informacja. Niewłaściwy dział na taki temat, poproś moderatora o przeniesienie, bo pewnie dostaniesz ostrzeżenie!!

Moderator szybszy...........

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:40

a co ostatecznie się stało??

ze znalezieniem raczej nie będziesz miał problemów

poproś moderatora o przeniesienie


już przeniósł

 


#4 OFFLINE   Dymkosiek

Dymkosiek
  • 4 postów
  • Dołączył: 28-03-2011
  • Skąd: Warszawa-Bemowo

Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:44

Byłem dzisiaj u specjalisty od Opli. Powiedzial że panewka sie obrociła koszt naprawy to okolo 2.500 zł więc chyba mi się nie opłaca go robić lepiej kupić inny silnik. Choć z drugiej strony nie chce mi się wierzyć w tą panewkę ale Ja nie jestem mechanikiem. Nie wiem już sam co z tym fantem zrobić

#5 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 830 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 kwietnia 2011 - 14:56

Na dobrą sprawę, jak nie rozbierzesz, to na 100% się nie dowiesz. Zorientuj się ile kosztuje silnik, a do przekładki mogę dać Ci dobrego "mecha".

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#6 OFFLINE   Dymkosiek

Dymkosiek
  • 4 postów
  • Dołączył: 28-03-2011
  • Skąd: Warszawa-Bemowo

Napisany 26 kwietnia 2011 - 15:09

Silnik tak około 1500-2000zl. Zastanawiam sie czy brać od Omegi czy może od Nubiry. Słyszalem że te od Nubiry też pasują po lekkich przeróbkach.

#7 OFFLINE   jacek044

jacek044

    Omegomaniak

  • 447 postów
  • Dołączył: 08-09-2008
  • Skąd: Wołomin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 26 kwietnia 2011 - 20:25

Nie może to być panewka jeżeli stukot słychać co drugi obrót wału, ja dalej obstawiam głowicę.

#8 OFFLINE   michauu

michauu
  • 182 postów
  • Dołączył: 02-07-2009

Napisany 27 kwietnia 2011 - 20:18

a moze regulacja korbowodow by cos pomogla? :jump2:

#9 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 kwietnia 2011 - 10:21

Temat jakby ktos zmarl...

#10 OFFLINE   mrogal

mrogal

    ex PREZES SyBy

  • 1 419 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Pasłęk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 28 kwietnia 2011 - 10:28

Temat jakby ktos zmarl...


dokładnie tak samo myślałem :masakra:

#11 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 kwietnia 2011 - 10:34

Temat jakby ktos zmarl...



no ale zmarł.... X20XEV czy jak on tam się nazywa :D

 


#12 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 kwietnia 2011 - 10:36

Temat jakby ktos zmarl...

Patrzac na usmieszki w tytule, obstawialem na tesciowa... :smiech:

#13 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 kwietnia 2011 - 10:42

obstawialem na tesciowa...

Już myślałem, że może J.K. zaniemógł :hmm:

#14 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 kwietnia 2011 - 11:04

Już myślałem, że może J.K. zaniemógł :hmm:


Chiałbyś... :D

#15 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 kwietnia 2011 - 12:53

Już myślałem, że może J.K. zaniemógł :hmm:


Buhahaha, żenada :masakra:

Silnik to nie taki znowu duży koszt , możesz w granicach 1200 nawet znaleźć, najlepsza opcja to jak zawsze sprawdzić ten silnik jeszcze w aucie jak pracuje.

Silnika z Nubiry nie bierz, nie są to najlepsze silniki, wiem z własnego doświadczenia, aczkolwiek ten silnik w Nubirze robi robotę :D

#16 OFFLINE   Dymkosiek

Dymkosiek
  • 4 postów
  • Dołączył: 28-03-2011
  • Skąd: Warszawa-Bemowo

Napisany 28 kwietnia 2011 - 13:05

Koledzy Wielkie dzieki za wszystkie info jak narazie Omsia stoi a ja sie głowie co robić czy kupowac inny silnik czy reanimowac ten

#17 OFFLINE   ZAHIR666

ZAHIR666

    3.0 w Złomedze i Calibrze

  • 1 550 postów
  • Dołączył: 29-01-2008
  • Skąd: Sto(L)yca
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 kwietnia 2011 - 13:16

W jednym i w drugi wypadku nie masz gwarancji ile silnik pojeździ i w jakim będzie stanie...
Osobiście zawsze wolę kupić używkę ale taka która jeszcze siedzi w aucie i koniecznie gwarancja pisemna na towar.
2 miesiące temu miałem 2.0 Eco za tysiaka sprzedałem. Jeździ do dziś i właściciel zadowolony :) Kupiłem cała Omegę na części i silnik właśnie najszybciej znalazł klienta, gorzej z resztą :p

#18 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 czerwca 2011 - 00:47

Osobiście zawsze wolę kupić używkę


a nie lepiej zrobić remoncik i mieć 100% pewniaka ? ;)

#19 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 czerwca 2011 - 01:16

a nie lepiej zrobić remoncik i mieć 100% pewniaka ? ;)


tylko zeby miec 100% pewnieka to trzeba robic kapitalny remont, szlify, honowanie itp.

i do tego ponowne utwardzanie powierzchniowe.
suma kosztow tych wszystkich zabiegow + czesci + robocizna (lub wlasny czas) = conajmniej tyle ile warte jest nasze auto, ze nie kilka razy wiecej (zalezle od rocznika)
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#20 OFFLINE   Kuzio

Kuzio
  • 170 postów
  • Dołączył: 08-04-2010
  • Skąd: Kraków

Napisany 05 czerwca 2011 - 12:22

Ja bym brał używkę - sam swój reanimowałem ( kapitalny remont ) bo myślałem ze będę miał 100% pewny kosztowało mnie to 3.5k zł - minął niecały rok silnik może i kompresje ma wzorową, jak na 2.0 to nawet zapiepsza... ALE tłucze się jak by mu klekotały zawory ( wszystko rozbierane i wymieniane na nowo w ramach gwarancji - bez poprawy ), smarowanie jest itd. Kilka osób już to oglądało i nikt nie wie czemu to się tłucze. Poza tym check się nie pali a od jakiegoś czasu na biegu jałowym albo faluje w górę albo w dół albo gaśnie albo trzyma 1,5k obr.
także ja bym kupił nowy z gwarancją rozruchową zrobił w nim rozrząd i jeździł.