Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dziwny objaw


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sly8

sly8
  • 28 postów
  • Dołączył: 05-10-2006
  • Skąd: Rybnik

Napisany 08 czerwca 2007 - 20:15

Witam opisze co dzisiaj zauważylem a mianowicie jechalem autostradą jakies 30km z prędkością między 160km/h a 200 i zauważylem że temperatura poszla powyżej 100,co może być tego przyczyną.nadmienie że moge stać w korkach jazda po miescie w szczycie i temperatura nie przekracza 95 stopni.jeżeli ktoś mial cos podobnego to prosze o jakieś rady.Pozdrawiam



#2 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 08 czerwca 2007 - 20:18

ale w mieście nie trzymasz mu cały czas obrotów rzędu 5-6 tyś jak przy prędkościach co napisałeś

#3 OFFLINE   sly8

sly8
  • 28 postów
  • Dołączył: 05-10-2006
  • Skąd: Rybnik

Napisany 08 czerwca 2007 - 20:25

no tak ale nie wiem czy to jest normalne taki objaw przeciez to nie jest maly silnik.

#4 OFFLINE   Marko

Marko
  • 25 postów
  • Dołączył: 29-05-2007
  • Skąd: olkusz

Napisany 08 czerwca 2007 - 20:32

Mi napisali że przy gazie tęperatura jest o 30% wyższa. Moja wskazówka zatrzymuje się na 97''8 stopniach :wink:
Nikt nie powiedział że będzie lekko.

#5 OFFLINE   sly8

sly8
  • 28 postów
  • Dołączył: 05-10-2006
  • Skąd: Rybnik

Napisany 08 czerwca 2007 - 20:37

ok wiem że na gazie jest temperatura wyzsza ale żeby az tak sie grzal silnik przy takiej prędkości przecież samo powietrze chlodzi a do tego wętylator.Pierwszy raz mi sie to zdarzylo wogóle w aucie jakimkolwiek jakie mialem.I mysle że jakis powód tego jest któryego musze zlokalizować,bo zaniedlugo na wczasy na Hel i niechcial bym sie zaskoczyć.pozdro

#6 OFFLINE   siemi1

siemi1
  • 374 postów
  • Dołączył: 21-09-2006
  • Skąd: Warszawa-Wawer
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 14:41

ja zmienilem na olej do samochodow ,z gazem i nie szaleje juz mi tak temperatura jak kiedys.. mialem moboila 10w40 i czesto mi sie chec oil level palil a jak mam nowy polej to juz po 4 tys nic a wczesnije to prawie co 1000km sie swiecilo..

 


#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 czerwca 2007 - 14:42

ja zmienilem na olej do samochodow ,z gazem i nie szaleje juz mi tak temperatura jak kiedys.. mialem moboila 10w40 i czesto mi sie chec oil level palil a jak mam nowy polej to juz po 4 tys nic a wczesnije to prawie co 1000km sie swiecilo..


a co teraz masz zalane ?




 


#8 OFFLINE   siemi1

siemi1
  • 374 postów
  • Dołączył: 21-09-2006
  • Skąd: Warszawa-Wawer
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 czerwca 2007 - 20:34

http://forum.omegakl...er=asc&start=60 tu masz gdzies w połowie listy:)

siemi1--ORLEN.OIL.GAS.SEMISYNT. 10W/40----270000---X20XEV i jak narazie przejechanych ok 3.000 km i nie zdazylo sie zeby tem przekroczyla 100 jak troszke w korkach na ostyrm sloncy dto 97C a tak to 95:)

 


#9 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 czerwca 2007 - 19:01

a u mnie maks to 92,5 st. czyli ta kreska pomiedzy 90 a 95 i juz od 8 tys km nigdy nie jej przekroczyla. jak kupilem auto to temperaturka lezala caly czas w dole. zmienilem termostat na nowy. wszelkie uszkodzenia termostatu lub zamulenia chlodnicy, kanalow, moga powodowac wzrost temperatury. zaczalbym od wyplukania calego ukladu i ziany termostatu. co do oleju to faktycznie ma wplyw na temperature ale nie az do tego stopnia. albo trzyma termostat albo zapchane. czesto sie tak zdarza jak ktos wsypie "cudowny" uszczelniacz do chlodnic. spusc wszystko co tam masz wlane. zalej chociazby zwykla woda, zrob okolo 5 km. zostaw az ostygnie, nastepnie wylej. jezeli za pierwszym razem bedzie lecialo rude to plucz do skutku. i nie lej nigdy jak silnik masz cieply. na koniec wlej plyn i powinno smigac. no chyba ze termostat ale plukanie nigdy nie szkodzi.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI