Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

az bulgotało w zbiorniku wyrownawczym


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   klonek

klonek
  • 166 postów
  • Dołączył: 25-04-2007
  • Skąd: płock

Napisany 24 czerwca 2007 - 22:41

eeeeeeee nie nikt nie wie tylko bylo juz na forum a po drugie zagladnij do ksiazki obslugowej - jezeli zamierzasz zabrac sie za samodzielna naprawe ukladu chlodzenia a nie jestes sam w stanie rozpoznac czujnika do zalaczania wentylatora to i tak Ci proponuje zagladnac do ksiazki.....
Nie chce mi sie isc do garazu i zagladnac pod maske - ale czujnik bedzie zamontowany w chlodnicy jak otworzysz maske to szukaj od gory do dolu po prawej stronie, albo bedzie jeden (do dwoch biegow wentylatora) albo beda dwa czujniki. W niektorych sam. jest wkrecony w weza gornego ale nie przypominam sobie zeby bylo tak w x20xev. Klonek troche checi.....

niechodzi mi o czujnik zalaczania wentylatora bo ten to wiem gdzie jest :mrgreen: chodzi mi o ten ktory wskazuje temperature plynu chlodzacego na wskaznik na desce rozdzielczej
polska to jedyny kraj ktory ma kopie prezydenta i rzad sterowany radiem

#22 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 czerwca 2007 - 11:57

Klonek to pisz dokladniej. Bo w jednym poscie piszesz o czujniku i zaraz o wntylatorze - dlatego to skojarzenie.
Zagladne dzisiaj pod maske albo wejde do kanalu i znajde Ci ten czujnik. Jesli nie chce Ci sie czekac do jutra rana na odp. to szukaj czujnika wkreconego w albo: obudowe termostatu, blok (byc moze z tylu pod cewka nad skrzynia). Odepnij wtyczke i jesli na cyferblacie wskazowka nie dziala to masz odpowiedz.
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#23 OFFLINE   klonek

klonek
  • 166 postów
  • Dołączył: 25-04-2007
  • Skąd: płock

Napisany 27 czerwca 2007 - 13:55

czujni :mrgreen: czku gdzie jestes??
polska to jedyny kraj ktory ma kopie prezydenta i rzad sterowany radiem

#24 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 czerwca 2007 - 21:56

jestem tylko nie mialem czasu zagladnac od spodu - na kanale. Ale jutro mysle ze zobacze. Zerknalem z gory i go nie widze wiec sadze ze bedzie zamontowany gdzies z tylu motoru pod cewka (gdzies w okolicach czujnika temp do ecu) tyle tylko ze ten do ecu jest 2 - przewodowy a ten do cyferblatu 1 - przewodowy.

Niestety nie znalazlem dzisiaj czasu aby wlesc pod auto a jutro wyjazd na wakacje. Jednak z gory obejrzalem wszystko i jakos nie widze tego czujnika wiec musi byc gdzies z tylu pod cewka. Wlaz pod auto i patrz od strony pasazera, jak sie dobrze wysilisz to zobaczysz czujnik temp wkrecony do bloku z dwoma przewodami - to jest do ecu. Ze schematu wynika ze do cyferblatu jest osobny (bedzie jedno przewodowy) i sadze ze bedzie gdzies obok moze nad tym czujnikiem. jest o tyle specyficzny ze po odpieciu wtyczki nie ma standardowego lacza tylko okragly lepek - koncowke. To tyle z mojej strony

#25 OFFLINE   ziajos

ziajos
  • 129 postów
  • Dołączył: 03-04-2007
  • Skąd: Piekary Śląskie

Napisany 01 lipca 2007 - 13:37

Jeśli chodzi o działające wisco, to zamiast sprawdzać huk - można po prostu poczuć wiatr we włosach - otworz maskę i sprawdz jak mocno wieje - w momencie jeśli idzie na stałe, to wieje jak diabli (wkurzyłem się na wisco i zespawałem go na stałe, więc teraz chodzi stale. W korkach stala temp ok 80C, powyżej 90 ani razu nie wyszlo bez względu na temp otoczenia, a że 60% czasu spędzam w korkach, więc nie martwie sie niedogrzanym silnikiem.
Omega No More !!

#26 OFFLINE   klonek

klonek
  • 166 postów
  • Dołączył: 25-04-2007
  • Skąd: płock

Napisany 03 lipca 2007 - 16:38

jestem tylko nie mialem czasu zagladnac od spodu - na kanale. Ale jutro mysle ze zobacze. Zerknalem z gory i go nie widze wiec sadze ze bedzie zamontowany gdzies z tylu motoru pod cewka (gdzies w okolicach czujnika temp do ecu) tyle tylko ze ten do ecu jest 2 - przewodowy a ten do cyferblatu 1 - przewodowy.

Niestety nie znalazlem dzisiaj czasu aby wlesc pod auto a jutro wyjazd na wakacje. Jednak z gory obejrzalem wszystko i jakos nie widze tego czujnika wiec musi byc gdzies z tylu pod cewka. Wlaz pod auto i patrz od strony pasazera, jak sie dobrze wysilisz to zobaczysz czujnik temp wkrecony do bloku z dwoma przewodami - to jest do ecu. Ze schematu wynika ze do cyferblatu jest osobny (bedzie jedno przewodowy) i sadze ze bedzie gdzies obok moze nad tym czujnikiem. jest o tyle specyficzny ze po odpieciu wtyczki nie ma standardowego lacza tylko okragly lepek - koncowke. To tyle z mojej strony


i jak miales okazje zerknac? pod maske??
polska to jedyny kraj ktory ma kopie prezydenta i rzad sterowany radiem

#27 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2007 - 14:36

jestem juz (bylem na wakacjach) ale nie bylem na kanale........ ups. Patrzylem z gory i go nie widze wg mnie to jest zamontowany gdzies z tylu silnika (od strony skrzyni) , gdzies pod cewka (w okolicy ceski - moze na jakims wezu - proponuje nagrzac motor tak aby wskazowka lekko sie ruszyla i wal pod spod i szukaj jedno przewodowego czujnika i od kazdego jaki znajdziesz odlacz przewod i patrz na cyferblat czy to ten......
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]