

2.5 Dti telepie i traci moc
#21
OFFLINE
Napisany 07 maja 2011 - 11:59
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 07 maja 2011 - 21:22
#24
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 15:04
#25
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 15:44
Czy duże spalanie w 2.5dti to tylko zasługa lejącego wtrysku?
Nie tylko, ale w moim przypadku spalanie spadło o ok. 1l.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#26
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 22:53
Może ja nie potrafie automatem jeździć?Jakieś porady co do jazdy automatem może by pomogły?Nie kumam zabardzo do czego są te biegi w automacie 2,3,4 używa ktoś tego? Ja praktycznie tylko daje na D i nic więcej.Podjeżdzając do świteł wyrzucam na luz żeby nie dusić go na biegu na czerwonym świetle,to chyba dobrze?
#27
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 06:08
a mówili że moja dużo pali a na trasie to czasami osiągam 6,2W trasie około9l
#28
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 08:54
#29
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 11:33
Podjeżdzając do świteł wyrzucam na luz żeby nie dusić go na biegu na czerwonym świetle,to chyba dobrze?
Bardzo nie dobrze!! Na paliwie grosze zaoszczędzisz, a skrzynia się "posypie".
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#30
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 11:37
Bardzo nie dobrze!! Na paliwie grosze zaoszczędzisz, a skrzynia się "posypie".
Właśnie dzisiaj się naczytałem o technice jazdy i już wiem ,że to nie dobrze.
Metodą dedukcji doszedłem do tego,że mogę zaoszczędzić widać była to zła metoda.
#31
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 13:41
jechalem spokojnie do 110 bo mi sie nie spiszylo z predkoscia 150 to juz tak powyzej 7 lyknieJak to robisz damian Na tempomacie Ja latam ok 150km/h a wydaje mi sie ze powinien troszke mniej wziac... Mimo wszystko nie ma tragedii A ty jaka masz predkosc przelotowa na trasie?
#32
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 15:48
nie sprawdzałem bez klimy ale pewnie by coś jeszcze spadło:):)mowa tu o spalaniu rzeczywistym, nie odczycie z komputera, bo takowego u mnie niet:D
#33
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 16:00
#34
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 17:16
To moj wiecej pali bo przy 150 czasem 160 lyka 8,8 ostatnio sprawdzane. Za 2 tyg lece do pl to jeszcze raz sprawdze.... Wydaje mi sie ze ktorys wtrysk juz leje ale nie jestem pewny;/witam pochwalę się swoimi osiągami tak dla porównania;w trasie wychodzi mi średnie spalanie od 7.1l do 7.5l przy V do 150; zawsze (praktycznie zawsze) mam włączoną klimę
#35
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 17:33


#36
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 16:57
Mialem problemy z tymi kostkami do wtryskow.Powymienialem czesc i mialo sie wszystko dobrze.Teraz zaczelo znowu telepac silnikiem wiec myslalem ze to ktoras nastepna kostka.Zlokalizowalem na ktorym wtrysku to sie dzieje i wymienilem kostke z konektorami ,ale to nie pomoglo.Prawdopodobnie leje mi wtrysk na (ten pierwszy od chlodnicy).Jak wylacze i wlacze silnik to sie wszystko uspokaja ,ale jak dodam gazy tak powyzej 1000obr. to sie zaczyna telepanie.
1.Czy to bedzie lejacy wtrysk czy moze jeszcze cos innego?
2.Mam jedna uzywke moglbym podmienic ale nie wiem czy dam rade go sam wyjac bez odpowiedniego uzadzenia.Czy mozna wogole podjac probe wyjecia tego wtrysku bez odpowiednich narzedzi?
Dzieki wielkie za odpowiedzi
#37
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 18:42
#38
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 22:02
#39
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 22:13
jak już wytargasz to nie zapomnij o nowych podkładkach pod wtryski...
takim urządzonkiem tzn. podobnym http://moto.allegro....2815317703.html
#40
OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2012 - 22:30
Dzieki za porade.Zaopatrze sie w nia juz wczesniej jesli takowa dostane.