

2.5 Dti telepie i traci moc
#1
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 21:09
Auto traci moc i telepie silnikiem tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.
Jak troche pojeżdze albo postoje to sie uspokaja.
Blaszki były usunięte turbo po regeneracji.
Czy możliwe ,że wtryskiwacz nawalił?
Jeśli wtryski to jak je sprawdzić? odpinać po kolei?
A może to pompa vacum?
To chyba nie turbo znowu bo by na wolnych obrotach nie telepało silnikiem?
Dziękuje za wszystkie sugestie
#2
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 21:38
#3
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 21:46
Tak zrobie.na 99% mocno lejący wtrysk, sprawdź odpinając kolejne wtryskwiacze na pracującym silniku gdy się akurat trzęsie
Przed chwilą jeszcze odpalałem i nie telepał .
W momencie gdy traci moc strasznie opornie się rozpędza z gazem w podłodze i chyba więcej niż 60/godzine by nie poszedł.
#4
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 06:04
#5
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 17:59
Wtryski i tak zamierzam sprawdzić.Czy możliwe,że styki do brze nie przewodzą,jest tam przecież porządna hermetyczna kostka? Dodatkowo na pierwszym styku kostka chyba wymieniona bo widać,że ktoś uciął przewody i je zaizolował.Teraz mam mniejszy przekrój przewodów na pierwszym wtrysku to chyba też nie dobrze?
Są jakieś specjalne preparaty do czyszczenia styków?
#6
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 19:59
no właśnie te kostki mają grube przewody a liche blaszki, przewody powinny być takie same tam dość duży prąd idzie, są preparaty do czyszczenia i zabezpieczania.jest tam przecież porządna hermetyczna kostka? Dodatkowo na pierwszym styku kostka chyba wymieniona bo widać,że ktoś uciął przewody i je zaizolował.Teraz mam mniejszy przekrój przewodów na pierwszym wtrysku to chyba też nie dobrze?
Są jakieś specjalne preparaty do czyszczenia styków?
#7
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2011 - 21:04
Czy możliwe,że styki do brze nie przewodzą,jest tam przecież porządna hermetyczna kostka?
W końcu będziesz musiał ten konektor (kostkę) wymienić. To ponoć typowa usterka w M57/47. Do kupienia w "bawarskim" ASO.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#8
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2011 - 03:57
#9
OFFLINE
Napisany 12 kwietnia 2011 - 06:34
tyle że przy takiej usterce powinien się zapalać CHECK jak wtryskiwacz traci kontakt
A no powinien, ale chyba się nie zapali. Ten silnik jest jak koń, dopiero jak się go "zarżnie", to system pokazuje "kopyta"/chek engine:p
U siebie, zdejmowałem kolejno wszystkie konektory (podczas pracy silnika) i było tylko trzy błędy 6,4,1 cylinder.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#10
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 16:35
no to u mnie wszystkie pokazały błąd i za kazdym razem check się świeciłA no powinien, ale chyba się nie zapali. Ten silnik jest jak koń, dopiero jak się go "zarżnie", to system pokazuje "kopyta"/chek engine
U siebie, zdejmowałem kolejno wszystkie konektory (podczas pracy silnika) i było tylko trzy błędy 6,4,1 cylinder.
#11
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 18:19
W końcu będziesz musiał ten konektor (kostkę) wymienić. To ponoć typowa usterka w M57/47. Do kupienia w "bawarskim" ASO.
Rozumiem,że można kupić całą wiązke? No bo samej kostki z konektorami nie idzie raczej wymienić. Narazie po doraźnym przeczyszczeniu styków problem się nie pojawił.
U mnie również nie zapala się check jak odłaczam kostki
#12
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 19:27
No bo samej kostki z konektorami nie idzie raczej wymienić.
Właśnie chodzi o wymianę samej "kostki" i styków. To się da zrobić.
cyt. "U mnie również nie zapala się check jak odłaczam kostki"
Widocznie z Omegi z ASB, są mało empatyczne i taki drobiazg jak brak "wtrysku" na którymś cylindrze, ich nie wzrusza:p
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#13
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 19:33
#14
OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2011 - 19:41
potrzeba specjalnego zacisku.
Otóż to. Kwestia wyboru: - wymiana całej wiązki
- szukanie zaciskarki do konektorów
- rzeźba, drutowanie (to dla "tjunerów;))
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#15
OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2011 - 13:21
- rzeźba, drutowanie (to dla "tjunerów;))
To ze mnie jest niezły "tjuner" i rzeźbiaż



#16
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2011 - 21:22
A czy ta wiązka by pasowała?ewentualnie same kostki?
http://http://allegr...43.html#gallery
#17
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2011 - 22:47
Ma ktoś numer części tej kostki i konektorów bo nie mogę znaleźć?
O numery w/w części spytaj w "bawarskim" ASO.
A czy ta wiązka by pasowała?ewentualnie same kostki?
http://http://allegr...43.html#gallery
Same "kostki".
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#18
OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2011 - 13:40
Pozdrawiam
#19
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2011 - 08:02
Nie rozumiem dokładnie co miałeś na mysli -przerobiłeś wiązkę?.Tak mam DTI 150 KMJa przerobiłem na swojej - bo rozumiem, że masz DTI 150KM?
#20
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2011 - 10:51