Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

omega do oszacowania.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
35 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 09:47

Witam, jestem nowy na forum. Planuje zakup omegi B w sedanie z silnikiem x25xe i sekwencyjną instalacją gazową. Na oku mam 2 modele jeden z mojego miasta i jeden z okolic Kalisza.
Ta z okolic kalisza, wyglada ładnie. http://otomoto.pl/op...-C18279139.html

Tutaj z Białegostoku http://allegro.pl/op...1534525498.html

Prosił bym o jakieś opinie na temat tych autek.

Pozdrawiam
MisieK

#2 OFFLINE   caliber21

caliber21
  • 41 postów
  • Dołączył: 27-03-2010
  • Skąd: Kościerzyna

Napisany 10 kwietnia 2011 - 09:57

Przypadku pierwszej spójrz na kierownice i wszystko w temacie:masakra:

#3 OFFLINE   Drag

Drag
  • 22 postów
  • Dołączył: 23-03-2011
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:00

Okolice Kalisza ma kosmiczny przebieg (dużo większy niż na zegarze) ja bym odpuścił, a ta z Białegostoku trzeba zobaczyć na żywo ale za tą cenę nie będzie fajerwerków, wiem to po sobie :)

#4 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:06

To że fajerwerków nie będzie to ja wiem. Tak czy siak autko będe robił pod siebie więc jakies poprawki blacharskie czy naprawy mechaniczne bede w stanie zrobić we własnym zakresie ^^

#5 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 kwietnia 2011 - 10:42

To że fajerwerków nie będzie to ja wiem. Tak czy siak autko będe robił pod siebie więc jakies poprawki blacharskie czy naprawy mechaniczne bede w stanie zrobić we własnym zakresie ^^


Ogólnie pisząc to żadna z nich nie jest nawet przeciętnym egzemplarzem. Kiery w obu to 400tyś + . Wygląd reszty tez wskazuje że są zmęczone, poprostu cena adekwatna do stanu. Sprawdz dobrze silnik bo v6 nie są tanie w utrzymaniu a jak coś szwankuje to się wkopiesz niepotrzebnie w duże koszty.

#6 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:01

obie omy mają już za sobą poważny przebieg ze dwa razy tyle co podają właściciele , no i wszechobecna rdza , szczególnie na tej srebrnej , za tą cenę to można sobie kupić fajny skuter a nie limuzynę z wypasem :D , podejrzewam że idą do sprzedania bo koszt napraw jest równy cenie zakupu

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#7 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:04

Czyli jedna i druga odpada ;/ do max 4,5k - 5k nic ciekawego nie znajde. ;/ młody jestem to i ograniczony budżet mam... ehhh.

#8 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:10

jak masz taki budżet to szukaj 2.0 , najlepiej 8V wtedy koszty zakupu i po zakupie są sporo mniejsze niż w V6 i sam koszt utrzymanie jest dużo niższy , nawet jeśli kupisz bez gazu to zakładasz II gen . na której ten silnik idealnie się spisuje

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#9 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:12

kocyk, aktualnie smigam kadetem gsi 8v z sekwencją, wiem jak to jezdzi i jak tanie jest utrzymanie motoru. problem jest taki ze omega ze 115 kucami w ogole nie bedzie jechać ;/ chyba ze x20xe ale to tez ogromnej roznicy nie bedzie ;/

#10 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:18

problem jest taki ze omega ze 115 kucami w ogole nie bedzie jechać ;/


wiadomo nie jest to ścigacz ale do normalnej jazdy wystarcza , przy tak słabym budżecie wiele nie zwojujesz , jeśli jeszcze lubisz depnąć po gazie to zjedzą Cię koszty samego paliwa

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#11 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:27

LPG nie jest takie drogie, u mnie kadet pali po miescie 11-12 gazu, na trasie potrafie zejsc ponizej 10L. zawsze mnie zastanawiało dlaczego w omedze przy silniku 2.0 16v jest 136km gdzie w c20xe np z vectry badz kadeta silnik ma 150km. dla mnie te 150km juz by wystarczyło.

#12 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:41

zawsze mnie zastanawiało dlaczego w omedze przy silniku 2.0 16v jest 136km gdzie w c20xe np z vectry badz kadeta silnik ma 150km.


ekologia to wymusiła , trochę inna konstrukcja

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#13 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 14:03

idac tropem ktory nasunal mi kocyk znalazłem ładną omcie. prezentacja naprawde niezla. Co o niej mozecie powiedzieć?
http://otomoto.pl/op...-C18339908.html

#14 OFFLINE   82525

82525
  • 7 postów
  • Dołączył: 26-07-2010

Napisany 10 kwietnia 2011 - 14:31

idac tropem ktory nasunal mi kocyk znalazłem ładną omcie. prezentacja naprawde niezla. Co o niej mozecie powiedzieć?
http://otomoto.pl/op...-C18339908.html



Tej już nie kupisz ktoś zaliczkę wpłacił wiem bo sam dzwoniłem chyba że coś się zmieniło

#15 OFFLINE   Misiek

Misiek
  • 8 postów
  • Dołączył: 10-04-2011

Napisany 10 kwietnia 2011 - 21:19

faktycznie zaklepana... znalazłem jeszcze jedną mv6 w manualu z gazem brc.
http://moto.allegro....1552630190.html
nie wiem czemu tak sie na omcie uparłem :p

#16 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 kwietnia 2011 - 15:49

nic dziwnego że tamta za 6 juz zaklepana, wygląda na niezła więc w dobrym stanie szybko są zgarnięte.

MV6 za 5200 sobie odpuść, jak ktoś tam pisał wyżej koszty napraw przewyższą wartość zakupu auta.

#17 OFFLINE   witas1979

witas1979
  • 72 postów
  • Dołączył: 22-01-2010
  • Skąd: Luboń

Napisany 11 kwietnia 2011 - 19:21

Jeśli masz czym jeździć to nie śpiesz z kupnem. Czas jest złym doradcą. Do kwoty, którą podałeś trudno będzie znaleźć coś porządnego. Poczekaj, poszukaj a znajdzie się jakiś kąsek godny uwagi.
Przedstawione przez Ciebie propozycje nie są ciekawe, zresztą koledzy już wcześniej to zauważyli. Moim zdaniem warto zapłacić więcej i mieć choć trochę lepszy egzemplarz. Ja tak zrobiłem, wydałem na omegę o 2 tyś więcej niż planowałem i opłaciło się.
Pamiętaj też, że na start po kupnie trzeba też wydać trochę kasy na niezbędne wymiany płynów, rozrządu, rejestracji i ubezpieczenia.

#18 OFFLINE   smadapmega

smadapmega
  • 776 postów
  • Dołączył: 13-06-2009
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 kwietnia 2011 - 22:23

Jeśli masz czym jeździć to nie śpiesz z kupnem. Czas jest złym doradcą. Do kwoty, którą podałeś trudno będzie znaleźć coś porządnego. Poczekaj, poszukaj a znajdzie się jakiś kąsek godny uwagi.
Przedstawione przez Ciebie propozycje nie są ciekawe, zresztą koledzy już wcześniej to zauważyli. Moim zdaniem warto zapłacić więcej i mieć choć trochę lepszy egzemplarz. Ja tak zrobiłem, wydałem na omegę o 2 tyś więcej niż planowałem i opłaciło się.
Pamiętaj też, że na start po kupnie trzeba też wydać trochę kasy na niezbędne wymiany płynów, rozrządu, rejestracji i ubezpieczenia.


sam rozrząd w przypadku V6 to od 1000 wzwyż (zalezy od tego na jakiej klasie częsci robisz), ubezpieczenie jeśli masz max zniżki od 800, płyny następne 300.

Wychodzi minimum 2100 na starcie biorąc pod uwagę ze omega jest igła, jak coś się okaże że musisz naprawić - tak jest w 90 % przypadków to nawet w 3 tyś sie nie zamkniesz.
Wychodzi cena zakupu + min. 3 tyś.

#19 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 kwietnia 2011 - 23:18

Zakładając, że kupi za 6000. Zrobi rozrząd (ja zapłaciłem ogółem 850 z paroma drobiazgami zrobionymi przy okazji), płyny + filtry, zawiechę i parę innych pierdół. Jak będzie robił w jednym zakładzie to zejdą z ceny. Niech dołoży 5000. Razem będzie 11 000 i ma zrobione auto. A jaką ma gwarancję, że jak kupi taką za 11 000 to będzie tip-top ??

#20 OFFLINE   Ben ten

Ben ten
  • 397 postów
  • Dołączył: 15-07-2009
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 kwietnia 2011 - 10:53

Ja chce dac gwarancje i wpisac do umowy co bylo robione a i tak nie ma zainteresowania. Kupia za 4000 pln a potem pisza ze "pomocy". Jak auto zaniedbane jest to nawet 3000 pln na naprawy nie starczy bo np klima to co najmniej 700 pln a gdzie reszta.