

Co by tam włożyć pod maskę omci??
#21
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2007 - 12:38
Chcesz swapować a nie masz pojęcia nawet o podstawowych rzeczach.
Owe V8 5,7 to LS1, jeden z najlepszych silników jakie kiedykolwiek stworzono. Pomimo tego że nie jest jednostką nowoczesną to niewątpliwie na wskroś doskonałą. Na wejście dostajesz bezpiecznie 350kM, których liczbę można, praktycznie w sposób nieograniczony, zależny tylko od zasobności portfela, powiekszać. Jest stosowany w wielu dragsterach startujących na 1/4 mili. Corvetta to tylko jeden z modeli gdzie byl stosowany, potem jest Camaro od 98 (nie mylić z ok 250 konnym LT1), Firebirdzie oraz... Pontiacu GTO, Holdenie Monaro oraz jego angielskim odpowiedniku, które to mają WSPÓLNĄ podłogę z Omegą B. Spalanie jak na taką moc jest zadziwiająco małe, 15-18l, w trasie potrafi spalić 12.
Odnośnie innych silników to trudna sprawa, dużo rzeżbienia, mocowania, łapy itd.
Inna sprawa to koszty. Zawsze swap to mniejsza lub większa droga przez mękę (wiązki pierdółki itd), więc licz sie z min z kosztami rzędu +10kzł.
Inna sprawa ze X30XE to bardzo dobry silnik, w N/A są dwa silniki w Polsce zrobione na ponad 300kM, jeden z nich w Astrze regularnie wygrywa mistrzostwa Polski na 1/4 mili. Z czego wynika Twoja złe zdanie o nim?
Acha, jeden z przedmówców dobrze powiedział, R6 z BMW pali więcej niz X30XE, porównywalnie z LS1.
Ostatnia sprawa to zakład gdzie to wykonasz. Ze świeczką takich w Polsce szukać.
#22
OFFLINE
Napisany 07 czerwca 2007 - 23:53
Chcesz swapować a nie masz pojęcia nawet o podstawowych rzeczach.
Kolego nawet mnie nie znasz i nie wiem po czym wnosisz że ja nie mam pojęcia o takich rzeczach. Może nie jestem znawcą silników V8 bo niestety w naszych realiach cieżko takowe znaleźć na codzień. Ciesze sie że wytłumaczyłes mi pare istotnych spraw związanych z tymi silnikami. Po twojej wypowiedzi wnioskuje że widocznie miałes taki silnik w jakiejs bryce i z tąd twoje doświadczenie. Myśle że z każdym silnikiem było by tyle samo roboty co z LS 1, WIEM TEŻ DOBRZE że monaro i gto jest zbudowane na tej samej płycie podłogowej co omega. W tym temacie nic nowego nie odkryłeś. Co do mojej opini na temat X30XE - patrz pierwszy post. Co do zakładu który to zrobi - nie martw sie, żyjemy w polsce i nie brakuje tu fachowców w różnych dziedzinach, nikt nie mówi że musi być to jakis specjalistyczny zakład, to nie operacja na otwartym sercu, chociaż podobna :smile: Pozdrawiam.
#23
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 22:14
dla mnie gdybym miał robic swapa wybrałym bym takie oto coś tylko 3.0 z dwoma turbinami Garetta
nie odpycham ani nie odradzam Ci swapu ale musisz się liczyć z tym że Omega stanie się na długi czas bezużytecznym autem

tutaj kilka fotek z moich pocznań






w moim przypadku kupiłem rozbitka i wszystkie części mialem pod ręką co bardzo dużo zmniejszyło cenę samej przekładki....
#24
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 22:23
dla mnie gdybym miał robic swapa wybrałym bym takie oto coś tylko 3.0 z dwoma turbinami Garetta
tylko to jest 2.6 a nie 3.0
Poza tym turbin jeszcze nie ma

Jednakże rzędówka nie jest złym wyborem, zależy co kto lubi..
Ja bym jednak poszedł w większą pojemność.
#25
OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2007 - 22:27
dla mnie gdybym miał robic swapa wybrałym bym takie oto coś tylko 3.0 z dwoma turbinami Garetta
tylko to jest 2.6 a nie 3.0
Poza tym turbin jeszcze nie machoć zawsze pojawić sie mogą ...
Jednakże rzędówka nie jest złym wyborem, zależy co kto lubi..
Ja bym jednak poszedł w większą pojemność.
2 turbinki i z rzędóweczki mamy 350KM


#26
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 19:30
a orientujecie się przynajmniej w cenach takiej zabawy?Bo jeśli nie to powiem wam że musicie dysponować sporą kwotą ,zresztą na lobie jest gość Szefer który ma biturbo w c30se (oma B)i pisał coś o kosztach przeróbki rzędu 35 tyś zł2 turbinki i z rzędóweczki mamy 350KM może jak swoją chatkę z garażem złoże takie cosik
zresztą popatrzcie sobie na jego filmik
#27
OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2007 - 22:25
a orientujecie się przynajmniej w cenach takiej zabawy?Bo jeśli nie to powiem wam że musicie dysponować sporą kwotą ,zresztą na lobie jest gość Szefer który ma biturbo w c30se (oma B)i pisał coś o kosztach przeróbki rzędu 35 tyś zł2 turbinki i z rzędóweczki mamy 350KM może jak swoją chatkę z garażem złoże takie cosik
zresztą popatrzcie sobie na jego filmik
nikt nie mówił że będzie tanio ale moim zdaniem takie rozwiązanie jest najlepsze....mnie swap wyszedł około 4 tys. i zyskałem 60KM więc byłem zadowolony bo nie wiem ile musiałbym wydać kasy na tunning mojego starego 1,8....
swapy kosztują i biturbo liczyłem na koszt rzędu 20 tys...
#28
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2007 - 14:22
#29
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 02:50
A więc jak narazie zostaje przy planach silnika z volvo. Decyzja moja jest podyktowana względami czysto ekonomicznymi. Zastanawiam sie jeszcze tylko nad jednostkami saab-a (R4, 2,3l turbo) ze względu na to iż są to jednostki jakby bliźniacze do mojego marnego X20XEV i może było by łatwiej z takim przeszczepem. Jak narazie jestem na etapie kupna silnika z saaba 9000 2.3 turbo, ale tylko w celach "zapoznawczych" i porównawczych konstrukcji tych silników(kpl. silnik w cenie złomu). Dziękuje wszystkim za rady i porady. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
licz wszystkie koszta...ciekaw jestem ile wyjdzie za całość
#30
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 11:02
Wrzucisz silnik z VOLVO i co potem?? Zacznie sie cos sypać i będzie klęska jesli chodzi o części (piekielnie drogie)
#32
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 16:31
#33
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 16:33
Hoffi, czy oby na pewno tego linka chciałeś w tym wątku użyć?
widzę że nie śpisz...normalnie człowiek się pomyli i zaraz znajdą coś na niego

#34
OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2007 - 16:39
Myjcie się ... :mrgreen:widzę że nie śpisz...normalnie człowiek się pomyli i zaraz znajdą coś na niegoHoffi, czy oby na pewno tego linka chciałeś w tym wątku użyć?

Sorka za SPAM
#35
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 09:38


#36
OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2007 - 13:15
#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 22:16
#39
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 23:23

#40
OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2007 - 23:27