Błąd P0247 w y25dt
Napisany 17 marca 2011 - 19:04
1 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania
2- elektromagnes b przepustnicy spalin turbosprężarki-usterka
nie znam się na tym,a może opcja pierwsza i druga to to samo,może ktoś wytłumaczyć o jaki zawór chodzi i gdzie on jest,czy raczej wymiana,a może jakieś zwarcie?
Napisany 17 marca 2011 - 20:12
po podłączeniu op-coma mam błąd P0247(9)
W/g listy kodów, są 4 możliwości (nie mogę odnieść się do (9), brak na liście).
- za wysokie lub za niskie napięcie elektrozaworu
- za wysokie lub za niskie ciśnienie ładowania.
Sprawdź w blokach pomiarowych ciśnienie ładowania (najlepiej pod obciążeniem), oraz przeprowadź test selenoidu regulacji ciśnienia ładowania.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 17 marca 2011 - 20:40
Jak przeprowadzić test solenoidu ciśnienia ładowania?
Dodam jeszcze że turbinka jest po regeneracji.
Napisany 17 marca 2011 - 21:23
Jak przeprowadzić test solenoidu ciśnienia ładowania?
OP-COMem, "test elementów wykonawczych", jest pod "blokami pomiarowymi"
Dodam jeszcze że turbinka jest po regeneracji.
Od kiedy usterka z tytułowym błędem występuje?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
Napisany 17 marca 2011 - 21:39
Napisany 17 marca 2011 - 21:57
Napisany 18 marca 2011 - 20:09
Napisany 18 marca 2011 - 20:21
Napisany 18 marca 2011 - 20:28
Napisany 18 marca 2011 - 20:51
Napisany 18 marca 2011 - 22:41
Jutro podjadę i kupię przewód.
5 mb na całą instalację podciśnieniową, przekrój przewodu 3,2x1,9 w parcianym oplocie.
Taka weekend-owa podpowiedź

Napisany 19 marca 2011 - 20:18
Napisany 19 marca 2011 - 23:28
Jeżeli nowy to czy pasuje od BMW?
Pasuje, ale poczekaj z wymianą, może "winne" były przewody podciśnienia?
Napisany 20 marca 2011 - 09:25
Pasuje, ale poczekaj z wymianą, może "winne" były przewody podciśnienia?