

Błąd P0247 w y25dt
#1
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 19:04
1 - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania
2- elektromagnes b przepustnicy spalin turbosprężarki-usterka
nie znam się na tym,a może opcja pierwsza i druga to to samo,może ktoś wytłumaczyć o jaki zawór chodzi i gdzie on jest,czy raczej wymiana,a może jakieś zwarcie?
#2
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 20:12
po podłączeniu op-coma mam błąd P0247(9)
W/g listy kodów, są 4 możliwości (nie mogę odnieść się do (9), brak na liście).
- za wysokie lub za niskie napięcie elektrozaworu
- za wysokie lub za niskie ciśnienie ładowania.
Sprawdź w blokach pomiarowych ciśnienie ładowania (najlepiej pod obciążeniem), oraz przeprowadź test selenoidu regulacji ciśnienia ładowania.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#3
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 20:40
Jak przeprowadzić test solenoidu ciśnienia ładowania?
Dodam jeszcze że turbinka jest po regeneracji.
#4
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 21:23
Jak przeprowadzić test solenoidu ciśnienia ładowania?
OP-COMem, "test elementów wykonawczych", jest pod "blokami pomiarowymi"
Dodam jeszcze że turbinka jest po regeneracji.
Od kiedy usterka z tytułowym błędem występuje?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#5
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 21:39
#6
OFFLINE
Napisany 17 marca 2011 - 21:57
#7
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 20:09
#8
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 20:21
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#9
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 20:28
#10
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 20:51
#11
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 22:41
Jutro podjadę i kupię przewód.
5 mb na całą instalację podciśnieniową, przekrój przewodu 3,2x1,9 w parcianym oplocie.
Taka weekend-owa podpowiedź

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#12
OFFLINE
Napisany 19 marca 2011 - 20:18
#13
OFFLINE
Napisany 19 marca 2011 - 23:28
Jeżeli nowy to czy pasuje od BMW?
Pasuje, ale poczekaj z wymianą, może "winne" były przewody podciśnienia?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#14
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 09:25
Pasuje, ale poczekaj z wymianą, może "winne" były przewody podciśnienia?
Właśnie o to chodzi,że błąd pokazał się po wymianie przewodów i po testach na drodze,ale z tego co wynika jest to jakiś chwilowy błąd,bo w całym komunikacie pisze nie występuje.Ogólnie chodzi o przyspieszanie,po wyjęciu tych blaszek jest dużo lepiej,ale to jeszcze nie to.
#15
OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 11:43
#16
OFFLINE
Napisany 22 marca 2011 - 18:41
#17
OFFLINE
Napisany 22 marca 2011 - 18:50
masz na myśli gruszkę od turbo, może Ty masz ten sam problem co kolega RadzaA jak to jest dokładnie z tym siłowniczkiem od sterowania łopatkami,jeżeli chodzi płynnie tzn. da się go wcisnąć ok.1cm lub więcej to oznacza że jest sprawny tak?
#18
OFFLINE
Napisany 22 marca 2011 - 19:59
Mam na myśli właśnie tą gruszkę,a jeśli chodzi o przypadek kol. Radza "brak mocy w dolnym zakresie obrotów" to masz na myśli? u mnie jest inaczej bo mam mało mocy do jakieś 1800 obrotów.Podobno można zapiszczeć z tym silnikiem i automatem u mnie to niemożliwe.Jeszcze mam do wymiany filtr i olej w skrzyni może będzie lepiej,choć wątpię.Muszę uszczelnić połączenie kolektor wydechowy-turbina i sam nie wiem co jeszcze,a u mnie nie ma jakiegoś super fachowca żeby coś doradził,jakoś większość boi się silników BMW,więc posiłkuję się naszym forum i jakoś się toczy omciamasz na myśli gruszkę od turbo, może Ty masz ten sam problem co kolega Radza

#19
OFFLINE
Napisany 22 marca 2011 - 22:10
jak to jest dokładnie z tym siłowniczkiem od sterowania łopatkami
Przyjrzyj się pracy tego siłownika, może nie pracuje?
Podciśnień nie pomyliłeś? Przy montażu selenoidu (sorry za tak podstawowe rzeczy, ale w "ferworze walki" wszystko może się zdarzyć).
Zasobnik podciśnienia sprawdzony?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#20
OFFLINE
Napisany 23 marca 2011 - 19:51