Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Na LPG nie pali na wszystkie cylindry


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   pippen33

pippen33
  • 484 postów
  • Dołączył: 16-10-2008
  • Skąd: Dzierżoniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 grudnia 2011 - 10:18

koleżko polecam ci kupić sobie interfejs, pobrać program ze strony producenta i wtedy sprawdzić co z tym gazem.
Tak jak ty próbujesz to "naprawić" to możesz się nabić tylko i wyłącznie na większe koszta ogólnej naprawy.
Inetfejs kosztuje około 30pln'ów.
Zacznij w tą stronę, a nie od d... strony.

 


#22 OFFLINE   maniekstopro

maniekstopro
  • 32 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Rzezawa

Napisany 03 grudnia 2011 - 15:23

jak ma przytkane wtryski to nic mu komp. od gazu nie wykaże. miałem to samo w instalacji prinsa( koszt 1 wtrysku 400 zł) czyszczenie wszystkich 6 z wymianą uszczelniaczy cos ok 250 + przesyłki do zakładu i z powrotem. jest kilka profesjonalnych zakładów, ja wysyłałem gdzieś koło gliwic.

#23 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 03 grudnia 2011 - 18:28

dokladnie.. dzis bylem znowu na wizycie u gazownika. podpiol pod kompa.. i nic nie wykazuje.. podawana jest odpowiednia dawka, gosciu nawet mi to tlumaczyl. jutro rano wyciągam i sam je wyczyszczę.. jak będzie coś nie tak to ugadałem sie ze podrzucę je na kalibracje, ale gazownik zapewniał ze jeżeli wsadzimy te same części tłoczki gumki i sprężynki to nie powinno byc problemu.
zrobię fotkę ile w środku było brudu.
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#24 OFFLINE   maniekstopro

maniekstopro
  • 32 postów
  • Dołączył: 21-02-2009
  • Skąd: Rzezawa

Napisany 03 grudnia 2011 - 20:17

udanego czyszczenia, jak masz proste wtryski to powinno pójść gładko. ja miałem nierozbieralne to musiałem wysyłać i płacić.

#25 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 07 grudnia 2011 - 11:39

już po czyszczeniu... było trochę nagaru.. nie znalazłem ogromnych kłębów smaru których się spodziewałem.. po czyszczeniu auto nie chodzi ani lepiej ani gorzej..

siedzie i kombinuje ... powiedzcie mi czy jest opcja zapowietrzenia reduktora po wymianie płynu chłodzącego ( bo właśnie wymiana płynu była ostatnia wykonana czynnością )może reduktor jest niedogrzany i dla tego coś się z ta cala praca silnika dzieje ? można to jakoś sprawdzić odpowietrzyć ? w razie czego ?
dodam jeszcze raz ze autko na paliwie pracuje na 6.

do D..y tankowałem autko za ok 16-17 l LPG i zrobiłem na tym 55 km.. to jest jakaś masakra..
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#26 OFFLINE   adasko224

adasko224
  • 9 postów
  • Dołączył: 31-03-2010
  • Skąd: Pirmasens

Napisany 13 grudnia 2011 - 00:51

no i mam ten sam problem ale "zozo" sprawdzaleś cos z tym parownikiem jak to wyglada w sensie odpowietrzenia?? cholera ja tez sobie przypominam ze wymieniłem płyn i dzien pozniej jechałem i pojawiły sie takie same objawy co wiecej jestem wniemczech i po tych i górach czasem jak pociskam pod góre na gazie to wszystko cacy smiga sobie tzn nie szarpie itd.. rowno i na wszystkich garach chodzi a jak zdejmuje noge z gazu i jade kilka kilometrow z górki srednio 120-140 to zaczyna mi swirowac STAG 300/6plus 3x sekwencja dzwiekow pip... i odłaczenie gazu nie wiedziałem o co chodzi wiec zmieniłem całe listwy od sprawnego autka tzn od znajomego i problem ten sam tzn szarpie jednak juz bez pikania... cholera faktycznie trzeba paronik moze jakos odpowietrzyc jutro testa zrobie na wszelki wypadek wyjme go i zrobie mu czyszczenie.... a pozniej pozabezpieczam jakos wlot i wylot napełniajac płynem po czym postaram sie wpiac w instalacje... zobacze jakie beda efekty moze do konca tygodnia sie wyrobie po pracy

#27 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 13 grudnia 2011 - 14:57

odpowietrzyłem.. ale nic nie pomogło.. żadnej zmiany.. ale ja i tak obstawiam reduktor bo po nocy jak trzęsie silnikiem pokręcę trochę napięciem membrany i objaw zanika ( wiem nie powinno sie tym bawic :p ).. tak to widzę. :p ale i tak będę musiał dać auto do gazownika. niech on zada strzał w 10 z ta usterka
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D

#28 OFFLINE   adasko224

adasko224
  • 9 postów
  • Dołączył: 31-03-2010
  • Skąd: Pirmasens

Napisany 14 grudnia 2011 - 00:14

ja dzis sie zabrałem za odpowietzenie układu i czyszczenie filterkow (niestety nie mogłem tu u siebie nigdzie i zadnych sie doszukac( powod w niemczech jest tylko ok 5% pojazdow z gazem)) wiec totalnie porazka z instalacjami wymieniłem listwy co sie okazało zaczał na poczatku normalnie chodzic pozniej ponad godzine na wolnych posmigał sobie od czasu do czasu sprawdzałem wkrecajac go na obroty i jak by mu przeszło zobacze jutro jak o przegonie po autostradach dzis udało mi sie nawiazac kontakt z moim mechanikiem i dowiedziałem sie ze moze to byc rownie dobrze wina membran w parowniku nie sa juz tak elastyczne a na tym instalacji zrobiłem 140tyś przez połtora roku wiec troszke dostała po d*pie przy czym wczesniej nie było zadnych problemow wiec jutro startuje i opisze czy cos pomogło...

przypuszczenia moze pomysliłem przewody podczas czyszczenia układu od nagrzewnicy przy zaworze 3droznym i moze to tez był problem przez co nie dogrzany parownik i piszczał bo za małe cisnienie bo go mroziło... no ale jutro bede wiedział co i jak...pzdro

#29 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 grudnia 2011 - 07:54

Jaki masz parownik?

#30 OFFLINE   adasko224

adasko224
  • 9 postów
  • Dołączył: 31-03-2010
  • Skąd: Pirmasens

Napisany 17 grudnia 2011 - 00:46

KME gold nie wiem dalej jest cos nie tak a sygnał z centralki tzn zbrzeczyka jest 3razy szybki pisk i jeden długi i taka sekwencja 4-y razy przy czym dioda zeilona od stanu miga szybko hmmm nie wiem o co chodzi tak jak by zapłon wypadał i pozniej po tym od razu przełaczenie na benzyne (a na benzynie smiga pieknie )hmm jutro sie zabiore za czyszczenie parownika i cos zestawu naprawczego nie udało sie nigdzie dopasc wiec stare membrany załoze moze cos zadziała jak wroce do pl załoze nowke reduktor jesli beda jakies efekty a jak nie to jede do magika niech sie bawi...

#31 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 grudnia 2011 - 09:13

W KME jest regulator ciśnienia (imbus na korpusie). Jedna z membran powoduje przymknięcie, bądź otwarcie dopływu gazu do wnętrza parownika poprzez trzpień. Często zdarza się tak, że gumowa uszczelka w trzpieniu puchnie pod wpływem temperatury i zaniża ciśnienie w reduktorze, dlatego centralka przerzuca na PB.
Obejrzyj trzpień i jeśli zauważysz, że przymykająca dopływ gazu uszczelka zrobiła się niebieska to znalazłeś małego winowajcę.

#32 OFFLINE   zozo

zozo
  • 183 postów
  • Dołączył: 05-02-2009
  • Skąd: Gliwice

Napisany 14 stycznia 2012 - 09:56

WITAM, wczoraj zakończyłem walkę z trzęsieniem oraz dziwna praca silnika na LPG.

otoz do wymiany poszły dwie listwy wtryskowe.. efekt ? cud miód i orzeszki :) po resecie instalki silnik w momencie nabrania temp 35 st. przełącza się na lpg i autko pracuje równiutko i ładnie sie zbiera :D:D:D nie trzęsie.. 2 z 6 wtrysków lały gaz podwójnie, kręcąc śrubą przy reduktorze zmniejszałem dawkę gazu co poprawiało chwilowo prace silnika.

teraz autko na nowych wtryskach po reg. śmiga aż milo :)
Poszukuje garażu, stodoły i ogólnie miejsca na wiosenną reanimacje blacharską mojej omegi.. ( mieszkam w bloku i nie mam gdzie tego zrobić :( )
dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części

do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .

POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE :D