

Na LPG nie pali na wszystkie cylindry
#1
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 17:59
#2
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 18:39
pozdrawiam
#3
OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 19:02
edit. dzisiaj zauważyłem że na wolnych obrotach jest klasa, na wysokich przebiera. a jak jest zimna to chodzi elegancko.
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 10:55
#6
OFFLINE
Napisany 13 marca 2011 - 14:18
#7
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 18:19
A drugie pytanko jak sprawdzić które wtryski działają a które nie??
#8
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 18:35
#9
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 22:20
#10
OFFLINE
Napisany 18 marca 2011 - 23:12
#11
OFFLINE
Napisany 19 marca 2011 - 06:34
No bo to jest wlasnie podstawa. Od tego trzeba zacząć.Wymieniłem przewody WN i świecie po tym jak ręką odjoł. No chyba, że to cewka.
#12
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 13:24
http://moto.allegro....1502919454.html
lub te
http://moto.allegro....1492243004.html
#13
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 13:25
#14
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 14:33
#15
OFFLINE
Napisany 24 marca 2011 - 18:43
#16
OFFLINE
#17
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 22:48
#18
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 23:38
to o tym myślicie ?
na paliwie autko śmiga aż milo
auto: łamaga 2.5 v6

dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części
do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .
POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE

#19
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 07:29
pczytaj od poczatku;d
#20
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2011 - 10:46
jutro chyba sam postaram sie trochę przeczyścić te wtryski.. albo przynajmniej postaram się zlokalizować który nie daje rady i pod lupę wezmę najsłabsze ogniwo. a skoro nie wymienię na nowe części tylko wyczyszczę stary tłoczek to chyba kalibracji robić nie muszę ?

dokładniej chodzi o lakierowanko błotnika i paru innych części
do 15 km od Gliwic.
jak coś to atakować mnie na PW .
POMÓŻ ZOZKOWI I JEGO OMEDZE
