

Cieknący problem czy to nagrzewnica?
#21
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 11:37
Problem pojawia się gdy temperatura przekracza 96 stopni. Przez nawiew do środka dostaje się mnóstwo pary, 1 sek i nic nie widać. Pierwszy raz przytrafiło mi się to na drodze szybkiego ruchu, bardzo niebezpieczna sytuacja. Aby dojechać musiałem czesto sie zatrzymywac i dolewać wody. Proszę o pomoc bo nie mam pojęcia o co chodzi. Podniosłem auto na lewarku i wcisnołem się pod niego. Zauważyłem wyciek spod spodu. Załączam zdjęcie na którym widać 1 mały i 2 wieksze otwory. Cieknie z tego mniejszego. Czy zerwał się jakiś przewód, czy odpadła zaślepka tej dziury? Dodam, że to mv6 3.0.
Proszę o radę.
Pozdrawiam
#22
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 11:56
#23
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 13:08
Jesli pod maska cisza - wlacz dmuchawe, jesli szyby zaczna parowac, to niestety raczej nagrzewnica(sama w sobie nie jest droga - za to jest troche roboty by ja wymienic).
#24
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2013 - 13:42
PoprawiłemNiestety chyba zdjecie Ci sie nie zalaczylo, ja go bynajmniej nie widze.
#25
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 19:46
Cieknie mi płyn od strony pasażera na wysokości zaślepki do podnoszenia auta.
#26
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 20:36
NIE.szukaj nieszczelości w komorze silnika.koledzy czy wyciek z samej nagrzewnicy może powodować, że pod maską mam chmurę dymu?
#27
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2013 - 22:19
koledzy czy wyciek z samej nagrzewnicy może powodować, że pod maską mam chmurę dymu? najgorzej jest na zimnym silniku. Czy raczej przyczyny szukać gdzie indziej?
Cieknie mi płyn od strony pasażera na wysokości zaślepki do podnoszenia auta.
od strony pasażera idzie wąż do zbiorniczka wyrównawczego, może został uszkodzony, zdemontuj zbiorniczek wyrównawczy i sprawdź ten wąż.
#28
OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2013 - 18:37
#29
OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2014 - 18:17
#30
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 15:40
Witam. Dzisiaj po powrocie do domu zauważyłem, że spod auta leci jakiś płyn. Organoleptycznie stwierdziłem, że to płyn chłodzący (zapach glikolu i wysoka temperatura). Po wjechaniu na kanał stwierdziłem, że w/w płyn wyleciał przez odpływ skroplin klimy (ten przy skrzyni biegów). Czy to możliwe, że z nieszczelnej nagrzewnicy płyn wleci właśnie tym odpływem? pozdrawiam.
Jak masz szczęście to właśnie tędy leci, jak nie masz to do auta

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#31
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 20:37
#32
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2014 - 21:11
No i wymieniłem nagrzewnicę bo była faktycznie "trafiona". Kupiłem jedyną jaka na szybko była w sklepie i wszystko było by ok gdyby non stop nie grzała na nogi kierowcy. Co z tym można zrobić? Macie jakiś patent?
Brak tej grubej gumy która uszczelnia ją z tej właśnie strony. Niestety ORI nie pasuje do zamienników.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#33
OFFLINE
Napisany 26 czerwca 2014 - 16:08
Brak tej grubej gumy która uszczelnia ją z tej właśnie strony. Niestety ORI nie pasuje do zamienników.
Poradziłem sobie. Zrobiłem uszczelnienie z kawałka twardej gąbki i jak na razie jest ok. A tak apropos to po kiego grzyba produkować zamiennik skoro wiadomo, że nie spełnia on swojej roli. Nie kumam toku myślenia tych producentów.

#34
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2014 - 20:13
#35
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2014 - 20:14
Ubywa mi płyn ,przeciek zlokalizowałem ,ale nie wiem jak się nazywa ta część [ATTACH]26077[/ATTACH].
zawór trójdrożny
#36
OFFLINE
Napisany 26 lipca 2014 - 20:16
#37
OFFLINE
Napisany 27 lipca 2014 - 20:28
ile i dlaczego tak drogo kosztuje ten zaworek ???
OLX orginał 50zł zamiast 120zł
#38
OFFLINE
Napisany 03 października 2014 - 19:46
Omka stała nieruszana 4 dni. Pokręciłem się trochę po mieście (toczyłem się od świateł do świateł w godzinach szczytu), aż nagle temperatura doszła mi do ok. 100 stopni, wentylator zaczął działać, ale ze strony poduszki pasażera zaczęło się dymić i spod schowka prosto na prawy dywanik zaczął mi wyciekać płyn chłodniczy. Ciśnienie było dość duże - tak jakby ktoś wstrząsnął butelką Coli i ją odkręcił. Moja dziewczyna prawie dostała zawału i chciała uciekać (

Najbardziej zastanawia mnie - co mogło się stać? Skąd wylał się ten płyn? Co jest umiejscowione w okolicach schowka? Gdyby to był jeden węży, to raczej ciekłoby cały czas... W międzyczasie wentylator włączył się jeszcze dwa razy, temperatura jest w normie, ale martwi mnie to, bo nie mam pojęcia o co chodzi. Jakieś sugestie?

#39
OFFLINE
Napisany 04 października 2014 - 00:02
U mnie tak było jak nagrzewnica pierdykła :tak:Jakieś sugestie?