

Cieknący problem czy to nagrzewnica?
#1
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 16:33
#2
OFFLINE
#3
OFFLINE
Napisany 05 marca 2011 - 17:22
#4
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 14:45
#5
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 15:31
Powodzenia przy wymianie. Musisz mieć przyrząd do zaciskania opasek bo nie dojdziesz raczej z kombinerkami (a przynajmniej jest bardzo mało miejca). Ile ja się na wkurzałem!

Miłej wymiany.
Daj znać jak poszło.
#6
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 15:36
#7
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 16:18


#8
OFFLINE
Napisany 06 marca 2011 - 16:31
#9
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 16:05

#10
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2011 - 17:20
Albo kupujesz tanie podroby zaworow albo masz niesprawny korek od zbiorniczka wyrownawczego.znowu wymienię zawór to za chwile będzie cieknąć? Co może powodować że leci z niego płyn? Zapchana nagrzewnica? Kiepskiej jakości zawór?
#11
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 08:09

Co do korka zbiorniczka wyrównawczego to nie wiem czy to ma znaczenie ale jak go odkręcę i nalewam płynu to zanim zamknę zbiorniczek to już zaczyna kapać od spodu samochodu, płyn chłodniczy tak więc czy on jest czy nie i czy silnik chodzi czy nie - płyn już przez trójdrożny ucieka po silniku i skrzyni żeby dać znać duuużą ładną kałużą.
#12
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 08:18
Jeśli jest tak jak opisałem to przyczyna jest prozaiczna zawór trójdrożny nie był zamocowany na wieszaku (blaszka) i go wytrzęsło od wibracji... Tak u mnie było/jest

#13
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 09:55
Właśnie przy okazji chciałem zapytać czy ten zaworek na zaworze trójdrożnym działa (przełącza) wodę w momencie włączenia klimy czy dopiero jak klimę zrobię na maksymalne chłodzenie (LO) ? Powiem szczerze że zimą nie mam rewelacji w grzaniu a latem nie mam rewelacji w chłodzeniu - oczywiście można szukać przyczyn że coś nie tak z nagrzewnicą - zawalona (grzanie) a w klimie walnięta pompa, stary osuszacz itp (chłodzenie) ale zastanawiam się czy podciśnienie dochodzi do zaworu trójdzielnego - tak w ogóle co steruje tym podciśnieniem? klimatronik? gdzie znajdę zaworek podciśnienia dostarczający podciśnienie do zaworu trójdzielnego? Wybaczcie tyle pytań ale człowiek oświecony rozumie więcej w tym skomplikowanym samochodzie

#14
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 10:10
#15
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 10:53
u mnie jest odwrotnie, odpięcie podciśnienia czyli przepływ przez nagrzewnicę powoduje wycieki... ja zrobiłem taki test że wyciągnąłem zawór, zatkałem 2 wyloty i dmuchnąłem w trzeci, efekt powietrze ucieka. Po podpięciu podciśnienia znowu dmuchnąłem i powietrze nie uciekało. Tak u mnie się objawiło.
#16
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 19:41
#17
OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 19:45
Bo faktycznie najczęściej zawór jest przyczyną, zrób oględziny i dopiero będziemy radzić... lub podczas oględzin odpal auto, staraj się obserwować skąd jest wyciek, wiem że trudny dostęp, ale jak mnie się udało wypatrzeć w V6 to I tobie się uda w R4NO własnie nie.....Kolega beast tak usilnie pisał że wina napewno zaworu trójdrożnego ze byłem przygotowany na jego wymianę...Dobrze ze go nie posłuchałem....(Bez obrazy Beast)

#18
OFFLINE
#19
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 21:16
na zaworze byly zacieki od plynu wiec bylo jasne ze to om puszcza kupilem febiego za 70 zeta za orginal krzyczeli 170 ale nie mieli na miejscu a potrzebowalem pilnie wiec wziolem febiego jak na razie ok
#20
OFFLINE
Napisany 08 maja 2011 - 21:28
jak masz zamiar jeździć dłużej to załóż oryginał i zamiast tych oryginalnych zacisków na wężach załóż nowe cybanty (opaski zaciskowe)na zaworze byly zacieki od plynu wiec bylo jasne ze to om puszcza kupilem febiego za 70 zeta za orginal krzyczeli 170 ale nie mieli na miejscu a potrzebowalem pilnie wiec wziolem febiego jak na razie ok