

Przewody hamulcowe w oplocie stalowym
#1
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 10:05
Jest propozycja wykonania przewodów hamulcowych w oplocie stalowym przez firmę "Enzet" cena za sztukę na przód to 130 zł netto. Negocjuję cenę jak by było większe zamówienie. Można też wykonać takie przewody na tył nie wiem jak cena by była.
#2
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 12:46
Polecam firmę Mabet z Trzebini, która się zajmuje hydrauliką siłową, w tym m.in. produkcją przewodów hamulcowych.
Wykonają przewody hamulcowe dowolnej długości (przewód Goodridge), zakują dowolnymi końcówkami.
Za komplet do Brembo zapłaciłem łącznie 150zł brutto.
Namiary:
P.U.H.MABET
Stojałowskiego79
32-541 Trzebinia
tel. 606-633-604
#3
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 22:34
http://allegro.pl/pr...1418225655.html
360 PLN-ów/kpl 4 sztuki - dalej chcesz negocjować cenę??
#4
OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 22:40
No faktycznie mają cenę z kosmosu, 5% przy zamówieniu powyżej 10 sztuk, zapytam jeszcze tu P.U.H.MABET czy dalej mają dobrą cenęnie wiem czy patrzyłeś ale...
http://allegro.pl/pr...1418225655.html
360 PLN-ów/kpl 4 sztuki - dalej chcesz negocjować cenę??
#5
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 19:38
ALE i tu się robią niebezpieczne historie - potrafią pękać na wskutek zginania przy skretach

#6
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 01:15
Co do kwestii bezpieczeństwa to jak najbardziej, gumowe pękają czasem.(mi pękł w innym samochodzie przy bardzo dużej prędkości)
#7
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 11:59
Zdziwiłbyś się jak bardzo przewody w oplocie poprawiają czucie hamulca. Ja się zdziwiłemStalowy oplot co do poprawy hamowania/dozowalności w samochodzie nie ma sensu.
Co do kwestii bezpieczeństwa to jak najbardziej, gumowe pękają czasem.(mi pękł w innym samochodzie przy bardzo dużej prędkości)

#8
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 12:58
Zdziwiłbyś się jak bardzo przewody w oplocie poprawiają czucie hamulca. Ja się zdziwiłem
W rodzinnym sedanie/kombi?
#9
OFFLINE
#10
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 15:02
Owszem.
I jaka jest różnica?
Ze stalowym oplotem to jeździłem tylko w motocyklu i może faktycznie było lepiej, nie jeździłem dwoma takimi samymi jednym z drugim bez.
Ale w samochodzie subiektywnie co czułeś?
#11
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 15:19
Przede wszystkim pedał hamulca chodzi bardzo liniowo, niezależnie czy hamulce są zimne czy gorące.I jaka jest różnica?
Ze stalowym oplotem to jeździłem tylko w motocyklu i może faktycznie było lepiej, nie jeździłem dwoma takimi samymi jednym z drugim bez.
Ale w samochodzie subiektywnie co czułeś?
Mam też wrażenie, że z dużych prędkości hamuje minimalnie lepiej - może to efekt placebo (nie mierzyłem drogi hamowania).
#12
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 18:04
przewod w oplocie nie bedie nabrzmiewal jak to jest w normalnych przewodach
Immo masz siakies fotki swoich co robiles?
serducho gsi irmscher
#13
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 18:12
tu nie ma placebo, stare przewody ktore maja juz nascie lat to jest szrot, tak samo ludzie wogole nie wiedza i nie robia takich rzeczy jak wymiana plynu hamulcowego,
przewod w oplocie nie bedie nabrzmiewal jak to jest w normalnych przewodach
Immo masz siakies fotki swoich co robiles?
No dobra, wiadomo czym się różnią przewody w stalowym oplocie i bez, bynajmniej zainteresowani wiedzą. Ale czy w samochodzie jak omega faktycznie czuć różnice? Te przewody są bardzo krótkie, i czy na takich krótkich odcinkach gumowych faktycznie ucieka trochę dozowalności i lepiej się hamuje?
#14
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 18:43

#15
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 19:43
No dobra, wiadomo czym się różnią przewody w stalowym oplocie i bez, bynajmniej zainteresowani wiedzą. Ale czy w samochodzie jak omega faktycznie czuć różnice? Te przewody są bardzo krótkie, i czy na takich krótkich odcinkach gumowych faktycznie ucieka trochę dozowalności i lepiej się hamuje?
no wlasnie tutaj o to chodzi ze poprzez wlasnie te krotkie gumowe i STARE elementy i dlatego przez nie hamulce slabsze sa
serducho gsi irmscher
#16
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 22:01
Nie pamiętam czy cykałem fotkę samych przewodów, postaram się poszukać. W każdym razie robiła mi je na wymiar firma przy użyciu przewodu Goodridge. Gdzieś na forum wrzucałem do nich namiar.Immo masz siakies fotki swoich co robiles?
Nawet jeśli przyjąć, że gumowe przewody (nowe) mają max. rozszerzalność 2%, to te 2% przy hamowaniu z 200kmh na granicy zagotowania płynu przelicza się na metry drogi hamowania. A jak wiadomo przy awaryjnym hamowaniu czasami kilka cm robi różnicę.Ale czy w samochodzie jak omega faktycznie czuć różnice? Te przewody są bardzo krótkie, i czy na takich krótkich odcinkach gumowych faktycznie ucieka trochę dozowalności i lepiej się hamuje?
Mam porównanie z przewodami gumowymi, które kupiłem nowe i używałem nieco ponad rok z poprzednimi zaciskami z BMW. Jest spora różnica, a co dopiero w porównaniu do starych przewodów :yes:no wlasnie tutaj o to chodzi ze poprzez wlasnie te krotkie gumowe i STARE elementy i dlatego przez nie hamulce slabsze sa
#17
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 07:59
serducho gsi irmscher
#18
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 12:45
Gotowe przewody kosztują z reguły w okolicach 100euro lub więcej. Jak szukałem do Q7 to kosztowały ok 120euro za parę, poza tym były za długie (~70cm). Ja sobie zażyczyłem 50cm, zapłaciłem 150zł za parę.wiesz firmy akurat nie potrzeba do tego zeby to zrobic,chyba ze maja dobra cene bo kupuja przewodyw innych cenach, dostepne sa oddzielnie przewody w oplocie np te ktore masz i inne, koncowki tez sa ktorych nie trzeba zakuwac
#19
OFFLINE
#20
OFFLINE
Napisany 03 marca 2011 - 21:08