Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

obniżenie przodu auta przez przycięcie oryginalnych sprężyn


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
22 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 stycznia 2011 - 00:23

sam przód chcę delikatnie dać w dół a tył zostawiam jak jest



jak juz zrobisz to wrzuc foty i sie pochwal jak to wyglada

#22 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 stycznia 2011 - 00:28

30-40mm raczej jest nie groźne (mowa o przodzie bo tył to...

To ze zdjęcia to chyba jakieś -80... Na -60 Koni czerwone u znajomego Oma stała znacznie wyżej, a i tak to było zbyt nisko, żeby się normalnie poruszać.

#23 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 stycznia 2011 - 09:55

To ze zdjęcia to KW-40 + ok 100kg w bagażniku ;) Na drogach wokół mnie bez większych przygód.

*foto zrobiłem w okresie jak budowałem dla tego kutra kanał.

Przy tych cenach sprezyn lepiej zainwestowac w krotsze niz sie bawic w ciecie lub sciagacze.

amen.