

jakiego busa kupic??
#1
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:25
cos zeby zajechalo do polski i no i wrucilo
moze jakies propozycje ??
przy podawaniu modelu mile widziane wady i zalety.
z gory dzieki
#2
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:28
#3
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:28
#4
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:33
a od jakiego rocznika cie interesuje i do jakiej kwoty napisz w PL
interesuja mnie tylko auta RHD kiera po prawej
wiec jak latwo sie domyslic z terenu Uk mysle ze cos powyzej 1997
Hubert ty lepiej nie przeginaj bo zglosze cie do odpowiedniego organu
#5
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:34
jezdzilem 1.9 DCI z przebiegiem od 800 000 do 1000 000 km i 2.0 DCI z 2009r przebieg 0- 280 000 km i autka naprawde byly malo awaryjne. za 2 tys funciakow na pewno kupisz Trafic'a z 1.9 DCI ktory na trasie Calais- Zielona Góra palil mi między 7,8 a 8.3 ON
glowna zaleta to pozycja za kierownica duzo lepsza niz w wiekszych busach, niskie spalanie i predkosc przelotowa 130-140km/h cicho i przyjemnie przy podanym przeze mnie spalaniu.
Sprinter 313CDI palil mi w identycznych warunkach 11-12 l ON
#6
OFFLINE
#7
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:37
cos zeby zajechalo do polski i no i wrucilo
z gory dzieki
wypożycz jeśli tylko tam i z powrotem ....
#8
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:39
Góra palil mi między 7,8 a 8.3 ON
zaladowany ??
serek a co ty chcesz tam wozic??
wypożycz jeśli tylko tam i z powrotem ....
ciezko jest z wypozyczeniem.
Jak ostatnio dzwonilem to do pl nie bardzo chca pozyczac.
#9
OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2011 - 22:47
wersja osobowa z 5 osobami na pokładzie i okolo 200-250kg bagażu.zaladowany
Trasa przejechana przeze mnie kilkadziesiąt razy i nigdy spalanie trafic'em niezaleznie od wersji silnikowej opisanej powyzej nie przekroczylo 8.5l/100km
#10
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 00:33
wersja osobowa z 5 osobami na pokładzie i okolo 200-250kg bagażu.
Trasa przejechana przeze mnie kilkadziesiąt razy i nigdy spalanie trafic'em niezaleznie od wersji silnikowej opisanej powyzej nie przekroczylo 8.5l/100km
w moim przypadku to beda tylko 2 osoby ale za to Duzo wiecej ladunku.
spalanie w granicach 10-11L bylo by bardzo dobrym wynikiem.
jesli chodzi o wypozyczenie to nie wiem czy to takie proste. pozatym w polsce bede okolo 3 tygodnie . no i jeszcze w na wyspach tez bedzie mi chwile potrzeby
#11
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 00:39
#12
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 08:23
nie polecam zabolskich fikolkow z dci w nazwie
#13
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 09:22
A jeżeli zamierzasz przewozić towary to proponuję Mercedes Sprinter średni ten już oczywiście po liftingu (nie mylić z nową budą

Jak?? => Tak!!
#14
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 09:31
Jeśli do przewozu osób proponuję Opel Vivaro
w moim przypadku to beda tylko 2 osoby ale za to Duzo wiecej ladunku.
A jeżeli zamierzasz przewozić towary to proponuję Mercedes Sprinter średni ten już oczywiście po liftingu (nie mylić z nową budą)Wygodny, szybki i trwały.
z tego co wiem to sprintery pala sporo wiecej niz np.
opel czy vw.
kolega pracowal w dhl i na sprintea narzekal.
#15
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 17:06

Chociaż z drugiej strony nie za wiele sie psują, ale jak juz się zepsują tanie nie sa w naprawie ...
Koleżka ma : Fiata, Renaulta, Forda - Wszystko vany i z Mastera jest najbardziej zadowolony (ostatnio zakupił następnego). Mówię tutaj o autach w rocznikach 2004-2007 (transit '98 - i wciaz jeżdzi 250tyś mil). Uzywane są do rpzeprowadzek a więc jeżdza 7 dni w tygoniu i najczęściej dość załadowane, oprucz serwisowania i ewentualnej wymiany sprzęgła z powodu zużycia nic nie wkłada w nie.
Wybór auta tłumaczył uzasadnionymi podźcami - Nie wazne jest co masz za znaczek, wazne aby koszta eksploatacji były jak najniższe.
Master kosztuje 2/3 ceny Merca czy VW a nawet mniej, ceny i serwisy sa tańsze a i jak się okazuje awaryjność wcale nie jest taka jaką owiane są te auta.
#16
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 17:25
#17
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 17:37
Pewnie nie raz widzielismy sie na Olszynie na terminalu:P tak czy inaczej, Trafic podobnie jak Vivaro, praktycznie bezawaryjnyJeśli do przewozu osób proponuję Opel Vivaro.Bardzo wygodny zwinny i szybki busik.Tymi autami zrobiłem kilka milionów km i twierdzę że na trasy są idealne zwłaszcza jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą.Polecam silnik 2.0 CDTI.Każdy samochód mając w byłej firmie miał najechane do 400 000km i szedł na handel ale do tego przebiegu NIC się z nim nie działo (nie wiem jak przy większych przebiegach ale konkurencja miała starsze, z większym przebiegiem i też nie narzekali).
A jeżeli zamierzasz przewozić towary to proponuję Mercedes Sprinter średni ten już oczywiście po liftingu (nie mylić z nową budą)Wygodny, szybki i trwały.
co do wypowiedzi Serka- sadze ze jadac spokojnie bez nbadmiernego przyspieszania i hamowania nie uda Ci sie spalic wiecej niz 10l ON,
#18
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 17:39
#19
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 17:40
może lepiej troszkę fatygi a potem mieć spokój!
#20
OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2011 - 18:21
Witam. W cenie do £2000 nie kupisz ani craftera ani sprintera. Sam szukam vana powoli i z tego co sie orientowalem to wlasnie master jest jednym z najtanszych vanow w utrzymaniu. Odradzal bym vany ducato, boxer czy relay gdyz jezdzilem takimi z 04reg i byly gorsze w prowadzeniu i awaryjnosci niz tranzit 52reg. Rowniez sporo slyszalem pozytywow o transitach z konca lat 90 i ich glownym mankamentem jest wszechobecna rdza. Poza tym transitow jest pelno na szrotach oraz czesci jakiekolwiek sa latwo dostepne. Te z 6-cioma srobami na kolach maja wieksza ladownosc. Pozdrawiam
ja nawet nie patrze na Vw czy mietki.
tez chodzi mi po glowie transit. dlatego zalozylem temat zreby zrobic rozeznanie.
tego czy bedzie na raz to jeszcze nie wiem jesli bedzie dawal dade to bede go trzyaml Van zawsze sie przyda.
toptom postaram sie wyslac paczke dla ciebie jutro