Maro u ciebie też zamyka się po każdym driwe bo zaczyna mnie to żlić a może jest jakiś sposób na odłączenie tego ustrojstwa?
to jest właśnie fajna rzecz w catedrach

Napisany 05 stycznia 2014 - 20:24
Maro u ciebie też zamyka się po każdym driwe bo zaczyna mnie to żlić a może jest jakiś sposób na odłączenie tego ustrojstwa?
Napisany 05 stycznia 2014 - 21:37
zwłaszcza jak jeździsz na krótkich odcinkach i co chwilę ktoś wsiada albo wysiada, wtedy jest rewelacjato jest właśnie fajna rzecz w catedrach
Napisany 05 stycznia 2014 - 21:39
zwłaszcza jak jeździsz na krótkich odcinkach i co chwilę ktoś wsiada albo wysiada, wtedy jest rewelacja
ale można przywyknąć i odruchowo otwierać po zatrzymaniu
Napisany 05 stycznia 2014 - 21:43
to teraz u teściowej masz grubiej jak u mamy
Napisany 05 stycznia 2014 - 22:02
no chyba, że nie będziesz nikogo woziłIrmscher to nie taksówka żeby tam ktoś wsiadał i wysiadał co chwile
a kierowcy nie otwiera razem z otwarciem drzwi czy trzeba oddzielnie odblokować?Zamyka przeszkadza najgorzej w mieście jak co chwila muszę wysiadać
no wtedy to jest najgorzej, a ktoś mimo że zamknięte to z jeszcze z większą siłą żeby otworzyć :oszalał: u mnie najpierw nie wiedzieli gdzie się otwiera to w tym miałem przewagę, że zdążyłem odblokowaća już najgorzej jak wiozę kogoś nie obcykanego i szarpie mi za klamkę
Napisany 06 stycznia 2014 - 18:46
Jest osobny pstryczek co rygluje i otwiera wszystkie drzwi. Jest przy sterowaniu szybami u kierowcy jak i pasażera z przodu.a kierowcy nie otwiera razem z otwarciem drzwi czy trzeba oddzielnie odblokować?
Napisany 06 stycznia 2014 - 20:55
Napisany 06 stycznia 2014 - 21:17
Napisany 07 stycznia 2014 - 20:26
...do mnie płynie coś co chciałem mieć
Maro u ciebie też zamyka się po każdym driwe bo zaczyna mnie to żlić a może jest jakiś sposób na odłączenie tego ustrojstwa?
Napisany 07 stycznia 2014 - 20:43
dokładnieu mnie ci co powinni już się przyzwyczaili - kwestia pierwszych kilku miesięcy aby się przestawić na amerikan stajl
Napisany 07 stycznia 2014 - 20:59
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:04
Gdzie je
raczyj ja się pytam gdzie je śnieg!
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:10
dokładnie
idzie to ogarnąć i potem da radę z tym już jakoś żyć
do wszystkiego się człowiek przyzwyczai
pytanie z innej beczki![]()
http://tablica.pl/of...html#21ab2172da
zna ją może ktoś i mógłby coś więcej o niej powiedzieć albo zwrócić uwagę na to co się wam rzuca w oczy co jest nie tak jak powinno?
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:16
A noo ta ome trzy razy ogladalem. Teraz to jakos wyglada nawet i juz dlugo jej nie moze sprzedac
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:26
Nasz ją sprzedał za 8900 bo go przypyliło a wziął ją gostek na chandel
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:30
wcześniej była padaka czy zaniedbana? koleś mówi, że niby ma ją 3 miesiące...A noo ta ome trzy razy ogladalem. Teraz to jakos wyglada nawet i juz dlugo jej nie moze sprzedac:p
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:35
korozji było sporo? gdzie te wgniotki były? co było malowane? myślicie że warto za tą kasę? oczywiście do potargowania. mechanicznie niby jest wszystko ok, rdzy nie ma, ale jak była malowana to i nie ma. proszę o więcej wskazówek, bo jutro ma jechać ojciec oglądać z kumplem, bo ja niestety siedzę w gda
a kto nią wcześniej jeździł?
wcześniej była padaka czy zaniedbana? koleś mówi, że niby ma ją 3 miesiące...
Napisany 07 stycznia 2014 - 21:35
Absolutnie nie. Zobacz na jakich kozackich kołach ona stoimyślicie że warto za tą kasę?