

Omega się zapaliła. Podgrzewane dysze spryskiwaczy ?
#21
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 22:01
#22
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 22:16
To całkiem możliwe,że od spryskiwaczy. Moje też są podgrzewane i widać na nich ślady przegrzania tzn.plastik wygląda jakby ktoś przypalił go zapalniczką. Zastanawiam się czy są cały czas podgrzewane czy tylko po odpaleniu,czy z tylną szybą i lusterkami.
Na własne oczy widziałem jak od spryskiwaczy zaczęło sie palić.Gosc tylko włączył zapłon.Kilka sekund i kable stanęły w ogniu-wyrywał wszystko na szybkiego.To bylo na spocie OKP w Coventry-o ile dobrze pamiętam bestb to również widział.
#23
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 22:37
#24
OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2011 - 23:40
Widziałem i nie bardzo mogę to ogarnąć. Sprawa o tyle dziwna, że ciężko tam o zwarcie nawet. Ale nie bedę snuł żadnych teorii. Temat dla mnie warty zbadania organoleptcznie bo nieciekawa sprawa tymbardziej, że u mnie świeży lakier.Nawalony Zając zobacz pare postow wczesniej jest wklejone zdjecie tego co zostalo z mojego spryskiwacza
#25
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 23:15
Jak dla mnie to bez sensu rozwiązanie by spryski się cały czas grzały
#26
OFFLINE
Napisany 28 listopada 2011 - 23:27
[/I]gi;619019]Na własne oczy widziałem jak od spryskiwaczy zaczęło sie palić.Gosc tylko włączył zapłon.Kilka sekund i kable stanęły w ogniu-wyrywał wszystko na szybkiego.To bylo na spocie OKP w Coventry-o ile dobrze pamiętam bestb to również widział.
Możliwe, przerobiłem to osobiście, aczkolwiek zdołałem wyłączyć stacyjkę, zanim doszło do innych niż nadtopienie przewodu uszkodzeń.
Warto sprawdzać stan przewodów zasilających spryski. Włączają się razem z lusterkami i szybą, widocznie Adam O uznał, że odmrażanie należy potraktować kompleksowo, albo żal mu było dołożyć dwa osobne wyłączniki.
#27
OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2011 - 20:59