Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

końcówki drążków


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mgboczna

mgboczna
  • 129 postów
  • Dołączył: 05-11-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 12 maja 2007 - 22:36

Witam.Czy końcówki drążków kierowniczych (zewnętrzne) są inne dla omegi "B" i "C" (B po FL)Jedni twierdzą ,że tak inni ,że nie a jaka jest prawda?


mgboczna

#2 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 maja 2007 - 22:39

mogą byc inne ale trzeba by sprawdzic w katalogu

#3 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 stycznia 2011 - 21:13

Jest dużo wątków o końcówkach ale pozwolę sobie odświeżyć akurat ten.

Jaka jest różnica w końcówkach wewnętrznych drążków kierowniczych??
Chodzi mi o to ,czym się różni strona prawa od lewej??Ja niestety nie mogę dostrzec różnicy.
Na zewnętrznych pisze która jest strona a na wewnętrznych nie.

#4 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 stycznia 2011 - 21:35

w długiej masz różnice widoczne, ale gwinty przeciwne więc krótkie różnią się kierunkiem gwintu Prawy/Lewy

#5 OFFLINE   josif

josif
  • 18 postów
  • Dołączył: 06-07-2008
  • Skąd: Strzegom

Napisany 22 stycznia 2011 - 12:43

Witam.
Chciał bym odświeżyć temat mianowicie miałem luz końcówki drążka do regulacji kątów w kombi z tyłu i powiedzieli mi że nie dostane zamienników a oryginał ponad 500zł kosztuje pytałem GM. A ostatni mechanik mi powiedział że takie końcówki zamienne tańsze kupię pytanie moje czy można je dostać ja kupiłem przez allegro cały drążek po regeneracji za 169 zł ?

#6 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 22 stycznia 2011 - 16:43

Witam.
Chciał bym odświeżyć temat mianowicie miałem luz końcówki drążka do regulacji kątów w kombi z tyłu i powiedzieli mi że nie dostane zamienników a oryginał ponad 500zł kosztuje pytałem GM. A ostatni mechanik mi powiedział że takie końcówki zamienne tańsze kupię pytanie moje czy można je dostać ja kupiłem przez allegro cały drążek po regeneracji za 169 zł ?


Albo kupisz UŻYWKI od PEWNEGO sprzedawcy albo GM lub LEMFORDER 250 za szt.

#7 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 czerwca 2015 - 11:17

Panowie, mam chyba dość poważny problem . Czy można źle złożyć końcówki drążków kierowniczych? Tak, że śruba rzymska nie działa, to znaczy dwie końcówki z gwintem prawym po jednej stronie i dwie z lewym po drogiej? Nie chodzi o to czy, się wkręci w te tuleje, a o to czy nie jest na przykład tak, że te krótkie końcówki mają tylko gwint lewy a długie prawy i nie ma szans na złe złożenie . Pytam, bo zamówiłem poliuretany i przy wymianie stwierdziłem, że zrobię też te drążki i stabilizator. Robił mi to brat przed pracą i trochę go pośpieszałem, więc nie zrzucam całej winy na niego. Ale na stacji diagnostycznej przy ustawianiu zbieżności gość kręcił ta tulejką łączącą i zrobił chyba z 5 pełnych obrotów i nic się nie działo. To już mój trzeci przegląd i nie wydaje mi się, żeby lecieli w kulki, bo raz, że nie wzięli za to kasy a dwa, chcieli zrobić na miejscu podmianę, ale te tulejki są już do wyrzucenia. Jestem i zły i przerażony, bo wszystko lemfo kupiłem, a końcówki delphi, bo lemfo nie ma podobno. Trochę kasy to kosztowało, nie chciał bym musieć drugi raz kupować te końcówki. Chciałem dać to w krótkie pytania, ale ono krótkie nie jest, stąd nowy temat.

#8 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 czerwca 2015 - 14:02

Panowie, mam chyba dość poważny problem . Czy można źle złożyć końcówki drążków kierowniczych? Tak, że śruba rzymska nie działa, to znaczy dwie końcówki z gwintem prawym po jednej stronie i dwie z lewym po drogiej? Nie chodzi o to czy, się wkręci w te tuleje, a o to czy nie jest na przykład tak, że te krótkie końcówki mają tylko gwint lewy a długie prawy i nie ma szans na złe złożenie . Pytam, bo zamówiłem poliuretany i przy wymianie stwierdziłem, że zrobię też te drążki i stabilizator. Robił mi to brat przed pracą i trochę go pośpieszałem, więc nie zrzucam całej winy na niego. Ale na stacji diagnostycznej przy ustawianiu zbieżności gość kręcił ta tulejką łączącą i zrobił chyba z 5 pełnych obrotów i nic się nie działo. To już mój trzeci przegląd i nie wydaje mi się, żeby lecieli w kulki, bo raz, że nie wzięli za to kasy a dwa, chcieli zrobić na miejscu podmianę, ale te tulejki są już do wyrzucenia. Jestem i zły i przerażony, bo wszystko lemfo kupiłem, a końcówki delphi, bo lemfo nie ma podobno. Trochę kasy to kosztowało, nie chciał bym musieć drugi raz kupować te końcówki. Chciałem dać to w krótkie pytania, ale ono krótkie nie jest, stąd nowy temat.


Nie krótką prawa i lewą ma inny gwint chyba że w sklepie się pomylili i końcówki ci dali na np tylko prawa stronę. Lem też produkują końcówki ale koszt na stronę to około 250 zl

#9 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 czerwca 2015 - 18:20

To długie też muszą być różne tak?

#10 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 czerwca 2015 - 18:33

To długie też muszą być różne tak?


Tak długie też maja inne sprawdź czy ci nie dali dwóch tych samych stron

#11 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3 241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 czerwca 2015 - 23:15

Da się źle złożyć. Spotkałem się z omegą, która miała przykręcone do góry nogami i gwinty pomylone stronami.

#12 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 czerwca 2015 - 21:28

Wstawiłem do garażu i jak wrócę z pracy to działam. Dziękuję za odpowiedzi