Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

cross/enduro


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
51 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   adasqp

adasqp
  • 94 postów
  • Dołączył: 01-09-2011
  • Skąd: Katowice

Napisany 11 października 2011 - 18:08

a masz moze jakiś kombinezon do tego czy cos?:) kask itp?;>

#22 OFFLINE   Tobiasz86

Tobiasz86
  • 207 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: RKR
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2011 - 20:03

mam wszystko, ale nie sprzedaje z motorem bo używam, potrzebuję i będzie służyć z nowym motorem, mogę ewentualnie coś załatwić w dobrej cenie ale to już pod konkretnego kupca

#23 OFFLINE   Wicurek

Wicurek

    jeszcze tu bywam czasem

  • 338 postów
  • Dołączył: 07-11-2009
  • Skąd: Brzesko
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2011 - 15:24

hej Tobiasz86 wyczytałem w ogłoszeniu że szukasz coś w 4t zerknij sobie na husqvarnę te 250 :) polecam fajny motorek do zabawy mało pali a moc nawet wystarczająca ;)

#24 OFFLINE   Tobiasz86

Tobiasz86
  • 207 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: RKR
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2011 - 18:05

raczej full wchodzi w grę więc ew tc

#25 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 12 października 2011 - 20:01

Ja obecnie nadal sie waham nad zakupem podoba mi sie r6 2000r oraz yzf750r

#26 OFFLINE   Tobiasz86

Tobiasz86
  • 207 postów
  • Dołączył: 14-03-2009
  • Skąd: RKR
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2011 - 20:38

jak siądziesz na jeden i drugi to decyzja podejmie się sama, 750 to ciężki klocek w porównaniu do 6

#27 OFFLINE   przemo021086

przemo021086
  • 72 postów
  • Dołączył: 28-01-2009

Napisany 13 października 2011 - 01:26

Ja obecnie nadal sie waham nad zakupem podoba mi sie r6 2000r oraz yzf750r


ja miałem yzf 98r i zdecydowanie ci odradzam,ciezko z czesciami i wogole to rzadki okaz na polskich drogach.

#28 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 27 listopada 2012 - 21:54

Co do motocykla kupiłem fzr 600r podobny do yzf ale do tego mam suzuki gs550 etz 251 i simsona s53. A w temacie na nowy sezon 2013 szukam już jakiegoś crossa do kompletu yamahy najlepiej ale ważne aby 600ccm minimum. Musi iść w terenie aż zerwie z siedzenia. Jeździłem kolegi ktm 640lc(ileś chyba 4) i powiem dobrze idzie, zadowolony byłbym z niego gdyby nie ta cena. Moze coś mi polecicie mam 176cm wzrostu

#29 OFFLINE   nemesis

nemesis
  • 39 postów
  • Dołączył: 27-02-2013
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 8v X20SE

Napisany 27 lutego 2013 - 13:04

Co do motocykla kupiłem fzr 600r podobny do yzf ale do tego mam suzuki gs550 etz 251 i simsona s53. A w temacie na nowy sezon 2013 szukam już jakiegoś crossa do kompletu yamahy najlepiej ale ważne aby 600ccm minimum. Musi iść w terenie aż zerwie z siedzenia. Jeździłem kolegi ktm 640lc(ileś chyba 4) i powiem dobrze idzie, zadowolony byłbym z niego gdyby nie ta cena. Moze coś mi polecicie mam 176cm wzrostu


ja troszkę śmigam w terenie supermoto i nietylko
chcesz dobry i mocny sprzęt to polecam Yamahe YZ 450 albo WR450
masakra a cześci o wiele tańsze i serwis też niż KTM
osobiście przeszedłem przez YZ125 2T później Yz 250 4T a yz 450 naprawdę daje rady
a jak potrzebujesz jeszcze mocniejszych wrażeń to polecam 250 2T to już nie tylko zerwie z siedzenia
ale i kiery nie utrzymasz ;) moje 125 2T było lekkie jak rower a z tym silnikiem na rezo to prawie na każdym biegu na koło szedł
raz mi tak wystrzelił spod tyłka że wyskoczył w powietrze gdzieś na 3 metry
a ja oczywiście noga złamana gips i sezon w d...pie
jeżeli koniecznie 600-tka to tylko Honadzia XR 600 mocny sprzęt i też niezniszczalny
do jazdy endurowej chyba nie ma lepszego sprzetu (zaleta to duże przebiegi miedzyserwisowe)
mam też KLE 650 Versys tez świetny motorek ale to już bardziej szutrowo asfaltowo turystycznie
japoński złom jest tani i niezniszczalny
miałem też Transalpa bardzo wdzięczny i pomimo wagi nawet w terenie dosć fajnie się spisywał
oczywiście mowa o lekkim terenie i szutrze
a tak nawiasem to mój Versys jest do sprzedania jakby Cię interesowało
rok 2008 z ceną można się dogadac ;)
co do Fzr-ki to dbaj o skrzynię bo lubią zawieść szczególnie 2-gi bieg

#30 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 października 2013 - 15:51

co do enduro to tez smigam:) okolice piotrkowa w promieniu do 100 km na kolach a dalej juz tylko na przyczepce :D

#31 OFFLINE   kifffor

kifffor
  • 80 postów
  • Dołączył: 07-08-2012
  • Skąd: Jasło
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 grudnia 2014 - 16:08

Witam :) widzę że dawno tu nikogo nie było :)
Koledzy jestem amatorem jazdy cross-em i od jakiegos czasu poszukuje czegoś nowego zastanawiałem sie nad nowym http://allegro.pl/cr...4902184764.html lub jakims używanym :) interesuje mnie cos do 5.000.00 zł.Dodam ze jezdziłem wczesniej własnie chińczykiem 125cc i pomimo tego dawał on wiele frajdy :) dlatego nie wiem czy lepiej kupić tego Diabolini XXL 250cc(jak by nie było Nowy jak go poszanuje to powinien długo pojeżdzić) czy lepiej wybrać cos używanego do 5.000.00zł.
Co według Was było by lepszym wyborej,proszę o rady :)

#32 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 grudnia 2014 - 16:42

zdecydowanie kupic uzywke ale dobrej firmy zamiast chinola. zalezy czy chcesz 2t czy 4t ja jestem zwolennikiem 2t akurat mialem 125 bylem bardzo zadowolony a teraz 300 exc i to jest straszna bestia:)

#33 OFFLINE   kifffor

kifffor
  • 80 postów
  • Dołączył: 07-08-2012
  • Skąd: Jasło
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 grudnia 2014 - 19:13

no tak jesli chodzi o 2T i 4T to nie wiem czy bym nie wybrał 2T :)
własnie tu jest dylemat czy używka,ponieważ nie wiadomo do końca w jakiej jest kondycji,czy nie lepiej wybrać nowy,bo będzie on używany sporadycznie :)

#34 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 grudnia 2014 - 22:47

jak sporadycznie to tym bardziej markową używkę
przede wszystkim elektryka jest produkcji japońskiej i czy moto będzie miało 5 czy 30 lat nie będzie problemy z jazdą
w chinolu elektrownia może paść w każdej chwili bez powodu, chyba że zamontowali kokusana albo mitsubishi wtedy się można zastanowić

#35 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 grudnia 2014 - 23:40

elektryka to najmniejszy problem, a najwiekszy to silnik bo nie wiadomo co w nim siedzi czy tuleja czy tlok a pozniej jeszcze kwestia selekcji tloka. ale to jest to samo co z autami albo trafisz albo nie:)

#36 OFFLINE   kifffor

kifffor
  • 80 postów
  • Dołączył: 07-08-2012
  • Skąd: Jasło
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 grudnia 2014 - 13:41

elektryka to najmniejszy problem, a najwiekszy to silnik bo nie wiadomo co w nim siedzi czy tuleja czy tlok a pozniej jeszcze kwestia selekcji tloka. ale to jest to samo co z autami albo trafisz albo nie:)


Kolego a jaki sprzęt byłby dobry według Ciebie?jaką używkę było by sens wybrać do 5.000 zł?:hmmm:

#37 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 grudnia 2014 - 15:32

w tej kwocie bym się nastawił wyłącznie na 2T
125cc po Chrl będzie aż nadto

#38 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 grudnia 2014 - 20:33

kwestia gustu nie chce nikogo namawiac i ciezko mi cos polecic bo jestem wiernym fanem ktma:) wiec moglbym ci smialo polecic 125 exc. motor daje rade lubi sie wkrecac na wysokie obroty i czesci sa stosunkowo tanie i dostepne a zawsze to marka sprawdzona a nie chinczyk:)

#39 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 grudnia 2014 - 21:46

fajna to jest ćwiara exc 2t, od dołu do góry jeden ciąg, jedynka krótka, 2ka w ciul długa (80km/h, zarąbista na startach i podjazdach), dopiero 3,4,5 jakoś normalnie zestopniowane
ale po chińczyku zdecydowanie nie

ktm exc125, husqvarna wr125 to bym szukał

#40 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 grudnia 2014 - 22:13

tez jestem tego samego zdania:)