

Krew mnie zalewa patrząc na ceny paliw!!!
#341
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2011 - 17:31
Owszem kartki były, ale kosztowało to mniej.
Zamydlanie oczu, to nie nam.
Koszt paliwa jest regulowany w jakimkolwiek państwie, tylko i wyłącznie przez samego zainteresowanego.
Paliwa płynne to surowiec strategiczny więc inaczej być, po prostu nie może.
Jeśli chcecie tańszych paliw na rynku, to głosujcie w wyborach powszechnych na ludzi, którzy do rad nadzorczych spółek odpowiedzialnych postawią właściwe osoby.
#342
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2011 - 17:58
Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#343
OFFLINE
Napisany 22 kwietnia 2011 - 18:29
Czyli na kogo ?? Przecież obowiązuje wszystkich zasada TKM, więc nie liczyłbym na gruszki na wierzbie. Poza tym skąd wezmą pieniądze na życiowych nieudaczników, pijaków, notorycznie bezrobotnych i innych będących jedynie ciężarem dla społeczeństwa, którym daje się siano za free ??Jeśli chcecie tańszych paliw na rynku, to głosujcie w wyborach powszechnych na ludzi, którzy do rad nadzorczych spółek odpowiedzialnych postawią właściwe osoby.
Wg mnie żeby nie mieć gula, że dużo na paliwo się wydaje, to trzeba przesiąść się na autka z małymi silnikami (jak na zachodzie robią to normalni ludzie). Po pierwsze będzie mniej palił, po drugie koszta będą mniejsze, a po trzecie mniej do budżetu będziecie w ten sposób wpłacać.
#344
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 09:05
U nas Ci na górze to chyba tego nie rozumieją, bo ciągle akcyzy, podatki jeszcze to myto ma drogi. Szkoda słów:masakra:
#345
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 14:58
kamil.
Omega to wspaniale auto...
#346
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 16:59
Za komuny nie bylo ponad 50% podatku w cenie benzyny.
za to mogłeś kupić 20 czy 30 litrów w miesiącu i szlus...
Też mi super system.
ps. ja tam sie przesiadłem na oszczędne wozidło, bo nie w głowie mi zastanawianie sie nad tym czy stać mnie gdzies pojechać.
a kiego grzyba mi teraz 3,0V6, które wcale nie jedzie jakoś specjalnie fenomenalnie, zwłaszcza, ze chla tyle co A8 4.2?
#347
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 17:07
a jak mają rozumieć jak maja fury służbowe i leją za kasę podatnika czyli jak mówi prezes "biedaki z biedronki"U nas Ci na górze to chyba tego nie rozumieją, bo ciągle akcyzy, podatki jeszcze to myto ma drogi. Szkoda słów
to teraz pojechałeśWg mnie żeby nie mieć gula, że dużo na paliwo się wydaje, to trzeba przesiąść się na autka z małymi silnikami (jak na zachodzie robią to normalni ludzie)

#348
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 18:26
pochwal się co to takiegoja tam sie przesiadłem na oszczędne wozidło,

Moje ople , byłe i obecny .
#349
OFFLINE
#350
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 19:30
pochwal się co to takiego
co za różnica, przeca wszystko to to samo i nie ma sie czym chwalić, poza tym, ze po zatankowaniu do pełna (60litrów) przejeżdzam 1100-1200hm w cyklu 3/4 niezakorkowane miasto.
ps. A4 110KM, a drugie Megane 1,6LPG (i to już miażdży - w mieście z klimą 8,5-9 litrów LPG)
pewnie Golf TDI
nie wiem czy miało to mnie zaboleć, czy była to pochwała Golfów, czy jeszcze jakoś inaczej miałem to interpretować...ale mniejsza z tym.
#351
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 19:52
Zakładasz do corsy gaz i jeździsz za pół kosztów tego co teraz na benie wydajesz lub za pół kosztów tego co na gaz do omy. Są oszczędności ?? I w tym miejscu jest logika :hehe:to teraz pojechałeś
akurat mam małe autko corsa 1,2 i kosztuje mnie tyle na beni co oma na lpg i gdzie logika ????
A przykład był zachodni, bo oni w większości na gazie nie jeżdżą, więc przesiadka na mniejszy motorek daje oszczędności.
#352
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 20:28
za to mogłeś kupić 20 czy 30 litrów w miesiącu i szlus...
Też mi super system.
ps. ja tam sie przesiadłem na oszczędne wozidło, bo nie w głowie mi zastanawianie sie nad tym czy stać mnie gdzies pojechać.
a kiego grzyba mi teraz 3,0V6, które wcale nie jedzie jakoś specjalnie fenomenalnie, zwłaszcza, ze chla tyle co A8 4.2?
Ale wtedy i tak wydawalo sie wiecej niz sie zarabialo

Kamil
Zakładasz do corsy gaz i jeździsz za pół kosztów tego co teraz na benie wydajesz lub za pół kosztów tego co na gaz do omy. Są oszczędności ?? I w tym miejscu jest logika :hehe:
A przykład był zachodni, bo oni w większości na gazie nie jeżdżą, więc przesiadka na mniejszy motorek daje oszczędności.
Corsy? Po Omedze? Jak mialem jechac passatem b5 to czulem sie jak w taczce a co dopiero w czyms takim

Kamil.
Omega to wspaniale auto...
#353
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 20:46
Dwa razy się przejedzie i się oswoi człowiek. Ja często jeżdżę matizem żony i nie dramatyzuję. Pomyka się i tyle tylko że w nim nie ma gazu i w sumie koszta jak w omedze mojej to oszczędności nie ma żadnych.Trudno bedzie
Ale na wakacje planuję coś przeszeregować swój park maszynowy

Moje ople , byłe i obecny .
#354
OFFLINE
#355
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 21:01
A jeśli ktoś chce być mega oszczędny to niech sobie kupi tico
#356
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 21:08
Sie przyzwyczaisz
Kolega sprzedal omege.
(robi ponad 150km dziennie)
kupil citroena xsare w sumie juz dwa tygodnie i ciagle narzeka na komfort:)
ale za to spalanie 5.8 a nie 10.
Ja zostaje przy omedze;)
#357
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 21:27
Nie wiem czym się tutaj chwalić, że 60 l to 1100 km.
(...)
No i do marei bym się nie chciał przesiąść, mimo że było taniej.
(...)
A jeśli ktoś chce być mega oszczędny to niech sobie kupi tico
To zrób praktycznie cały czas w mieście 1100km na odcinkach ok 10km w jedną strone na 60 litrach, przy zupełnie normalnej jeździe(znaczy sie bez oszczędzania ale i bez szaleńst) to pogadamy.
Co do komfortu - cóż A4 jest mniejsze, wiec i komfort musi być mniejszy. Ma za to inne zalety. Fakt pozostaje jednak faktem - to inna klasa samochodu, wątek jednak jest o kosztach paliwa i w tym kontekście rozmawiamy...
Nie wiem czy chce być mega oszczędny. Wystarczy mi spalanie na poziomie 5-6 litrów w takim stylu jazdy jaki mam i w tych warunkach jakie mam. Omega 2,0 paliła mi kolo 12-13 litrów, przy gorszych osiągach, a 3,0 zdrowo ponad 15 i mimo, ze miala większy potencjał to umówmy sie - podczas dojazdów do pracy ten potencjał jest mi do niczego nie potrzebny. Z resztą - są szybsze, sprawniejsze i oszczędniejsze samochody, ktore oferują taki sam poziom komfortu jak Omega, ale to zupelnie inny temat.
I nie, zebym byl przeciwnikiem Omeg, w końcu mialem ich już 9 w różnych wersjach silnikowych, wyposażenia i nadwozia, wiec swoje wiem.
A co do mega oszczędnych aut, to tak jak pisałem wczesniej - mam też w domu Megane 1,6 LPG, ktore oferuje nie tylko całkiem niezły komfort (jak na tą klase auta), w warunkach miejskich jest dość dynamiczne, ma bardzo fajną charakterystyke w dolnym zakresie obrótów, a pali 8-9 litrów gazu z klimą.
Nie mam nic przeciwko tym, ktorzy jeżdżą Omegami, ale jak ktos narzeka na spalanie - należy zmienić auto na tańsze w utrzymaniu i tyle.
Jak kogoś stać na paliwo - niech dba o Omke i jeździ nią jak najdłużej.
#358
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 21:39
#359
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 22:46
Ceny paliwa są jakie są i mniejsze nie będą ja mam omkę 2.5td i muszę przyznać że rzadko nią jeżdżę bo wiadomo ile ona spali, więc częściej jeżdżę żony corsą b 1.5 td która spala połowę tego co oma. Ale nie ukrywajmy na pewno w trasę bym się tym nie wybrał bo niema to żadnego komfortu i naprawdę męczy mnie dłuższa jazda tym autem a w omie za to odpoczywam. Tyle że podsumowując omega moja wyjeżdża bardzo rzadko z garażu bo pochłania sporo funduszy, więc na dobro sprawę lepiej poszukać czegoś ekonomiczniejszego niż mieć w garażu auto którym się nie jeździ.
no to co ja mam powiedzieć mając jedne auto 3.0V6 (właśnie omega) i drugie 5,7V8

#360
OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2011 - 22:52
no to co ja mam powiedzieć
że albo Cie na nie stać i to czy paliwo jest po 4, 5 czy 6 zł nie ma znaczenia i to jest ok, albo ze Cie nie stać i popełniasz błąd posiadając te smoki i to nie jest ok.