

Literka A w obiegu zamknietym
#1
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 15:56
Mam pytanie co oznacza literka A w obiegu zamknietym????? i jakie ma wogóle działanie??????????
#2
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 16:02
a jest na forum instrukcja obsługi
automatyczne trzymanie zadanej temperatury
i to nie jest w obiegu zamkniętym

#3
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 16:07
ehh
a jest na forum instrukcja obsługi
automatyczne trzymanie zadanej temperatury
i to nie jest w obiegu zamkniętym- to oznacza cyrkulację
eee bo wy w By nie macie tego ficzera :-P - w By efel jest A w kółku i oznacza pracę automatyczną klapy obiegu zamkniętego powietrza sterowaną czujnikiem jakości powietrza. Inaczej mówiąc - gdy czujnik wykrywa spaliny (konkretniej - tlenek węgla) to klapa się zamyka
#4
OFFLINE
#5
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 19:47
#6
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 19:52
A u mnie to "A" nie daje się załączyć w żaden sposób. Czy jest możliwe, że ta opcja została wyłączona w klimatroniku? Czujnik nad filtrem jest.
żeby to włączyć musisz mieć włączoną klimę (wyłączone ECO) i nacisnąć szybko dwa razy "A"
#7
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 20:28
żeby to włączyć musisz mieć włączoną klimę (wyłączone ECO) i nacisnąć szybko dwa razy "A"
To to wiem, próbowałem na różne sposoby. Sprecyzuję pytanie: czy można tą opcję wyłączyć/włączyć Techem?
#8
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 20:39
To to wiem, próbowałem na różne sposoby. Sprecyzuję pytanie: czy można tą opcję wyłączyć/włączyć Techem?
z tego co mi wiadomo to nie ma takiej opcji
#9
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 20:44
To to wiem, próbowałem na różne sposoby. Sprecyzuję pytanie: czy można tą opcję wyłączyć/włączyć Techem?
raczej nie .. ale moze po prostu nie działac bo coś sie zepsuło...
#10
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 20:58
#11
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 21:07
Czy na pewno masz czujnik (nie mylić z akumulatorem podciśnień). Nie wszystkie bfl chyba miały czujnik jakości powietrza. Moja nie ma - tylko wtyczka wisi.


#12
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 21:34
#13
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 21:40
no właśnie też tak myślałem, u mnie dwukrotnie naciśnięcie A nic nie robi. jak się interesowałem sprawą to beast napisał że jeśli chciałbym AQS to potrzebny jest nie tylko czujnik ale i TECH do tego- ergo były klimatroniki z softem bez AQS-a
to dziwne bo w 2.5 TD to było a nie była to jakaś "wypasiona wersja", można powiedzieć że standard.
Jednak człowiek całe życie się uczy

sory za OT, ale to przy okazji zapytam czy ogrzewanie postojowe (czyli jak zatrzymasz auto i wyłączysz silnik, naciskasz AUTO i jeszcze chwilę będzie grzał dopóki nie wyczerpie zapasów ciepła) to też nie był standard?? bo wydaję mi się że był (ale tak samo wydawało mi się z "A")

#14
OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2010 - 22:48
Czy na pewno masz czujnik (nie mylić z akumulatorem podciśnień). Nie wszystkie bfl chyba miały czujnik jakości powietrza. Moja nie ma - tylko wtyczka wisi.
Jest - nad filtrem p. pyłkowym.
#15
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 09:39
#16
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 09:45
sory za OT, ale to przy okazji zapytam czy ogrzewanie postojowe (czyli jak zatrzymasz auto i wyłączysz silnik, naciskasz AUTO i jeszcze chwilę będzie grzał dopóki nie wyczerpie zapasów ciepła) to też nie był standard bo wydaję mi się że był (ale tak samo wydawało mi się z "A")
to nie jest ogrzewanie postojowe.
Ogrzewanie postojowe to osobny ukłąd grzeewczy, z wlasnym zasilaniem. To co opisujesz to tylko włączona dmuchawa i nic więcej,a wyziębia nagrzewnice na tyle szybko, ze gadżet jest mało przydatny.
#17
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 09:49
to nie jest ogrzewanie postojowe.
Ogrzewanie postojowe to osobny ukłąd grzeewczy, z wlasnym zasilaniem. To co opisujesz to tylko włączona dmuchawa i nic więcej,a wyziębia nagrzewnice na tyle szybko, ze gadżet jest mało przydatny.
wiem, miałem napisać tak "ogrzewanie postojowe"


#18
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 12:10
Natomiast grzanie na postoju nie ma gwiazdki, z czego wynika że powinno działać we wszystkich omegach fl
Samo to "ogrzewanie postojowe" jest do luftu, bo nagrzewnica jest gorąca przez jakieś 15 sekund. Gdyby chodziła pompka pod zbiorniczkiem wyrównawczym ciepła starczyłoby na bardzo długo, aż wystudzi się silnik.
W TIS wyczytałem, że klimatronik jest kodowany w zależności od wersji wyposażenia, tzn. kombi-sedan inaczej, A w kółku, można nawet wyłączyć przypomnienie o trybie ECO (miganie ECO po włączeniu zapłonu), można przestawić tryb działania dmuchawy (standardowo siła nadmuchu jest regulowana automatycznie przy wszystkich ustawieniach dmuchawy, czyli zarówno na jednej jak i na wszystkich kreskach dmuchawa może chodzić wolniej lub szybciej - zależnie jak określi wymaganą siłę nadmuchu komputer klimatronika) Można przestawić to tak, że klimatronik będzie automatycznie regulował prędkość dmuchawy tylko przy ustawieniu na cztery kreski, a w pozostałych - dmuchawa działa ze stałą prędkością, czyli podobnie jak to jest w B sprzed liftu.
Przez Techa można wybrać również wariant Skandynawski - być może w tym trybie "dogrzewanie postojowe" uruchamia również pompkę pod zbiorniczkiem wyrównawczym. Beast wie na ten temat na pewno więcej.
#19
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 12:57

#20
OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 13:05
1. kabelek długości około 10 cm.
Koniec listy.