

Wszystko chodzi, ale nie chłodzi.
#21
OFFLINE
Napisany 24 maja 2007 - 06:51
woczoraj byłem nabić klime
okazało się że sprężarka się załącza ,wentylatory chodza , a klima .........grzeje zamiast chłodzić podejrzewam sprzęgiełko z powyższych postów.
ps. klima była całkiem pusta ,ciśnienie trzyma.
wczoraj podjechałem jeszcze raz do sprawdzenia
i tak wentylatory chodzą ,sprzęgiełko przyciąga tylko po podłączeniu do przyrządu i załączeniu klimy sprężarka nie wytwarza żadnego ciśnienia.
Czy mogła sie sprężarka skończyć mimo że sprzęgiełko jest dobre?
#22
OFFLINE
Napisany 25 maja 2007 - 13:15

Mam Climatronik i jak ustawie sobie chlodzenie na 18 stopni badz 19 stopni to leci cieple powietrze ale przestawie na funkcje najnizsza czyli "LO" to jest chlodne ale malo mi sie wydjae ze jak juz wlanczam zeby walila najzimniej to poiwnna lodowke w aucie zrobic a ja wysiadam spocony z auta i dopiero sie studzie jak wysiade z niego co moze byc przyczyna freon byl nabijany i jestem zielony bo nawet przy 18 i 19 stopniach juz powinna chlodem zawiewac!

#23
OFFLINE
Napisany 25 maja 2007 - 16:00
Ja tez mam problem z klima
!!
Mam Climatronik i jak ustawie sobie chlodzenie na 18 stopni badz 19 stopni to leci cieple powietrze ale przestawie na funkcje najnizsza czyli "LO" to jest chlodne ale malo mi sie wydjae ze jak juz wlanczam zeby walila najzimniej to poiwnna lodowke w aucie zrobic a ja wysiadam spocony z auta i dopiero sie studzie jak wysiade z niego co moze byc przyczyna freon byl nabijany i jestem zielony bo nawet przy 18 i 19 stopniach juz powinna chlodem zawiewac!!
sprezarka sie konczy, mam to samo
#24
OFFLINE
Napisany 25 maja 2007 - 16:12

A ile kosztuje nowa taka sprezarka bo teraz sa gorace dni i sie poce w aucie normalnie a klima chodzi ;/
#25
OFFLINE
Napisany 25 maja 2007 - 16:14
BEAST no to mnie zalamales kurde!
! ;/
A ile kosztuje nowa taka sprezarka bo teraz sa gorace dni i sie poce w aucie normalnie a klima chodzi ;/
regenerowana kolo 700 netto

#26
OFFLINE
Napisany 25 maja 2007 - 19:51
regenerowana kolo 700 netto
To sporawo:(
ja kupilem od forumowicza za 200 uzywke. jak zamontuje to powiem co i jak
Zobaczymy w jakim stanie :shock: :shock: :shock:
#27
OFFLINE
Napisany 25 maja 2007 - 22:57
#28
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 10:59
Sprawdzilem dzis dokladnie ta klime i zauwazylem ze jak dostanie obrotow to sie zalacza klima i juz normlanie chlodzi nie ale jak silnik jest zagrzany i postoi ok 15min i jak sie odpali to cieple poleci ale pozniej jak sie jzu jedize daje zimno tazke taki chyba tego urok jest..
jak pisalem wyzej, sprezarka sie konczy
#29
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 19:36
#30
OFFLINE
Napisany 26 maja 2007 - 20:11
W serwisowej z Rajhu był wpis od klimy z 2001r. Od tego okresu nietykana raczej na 100% więc powinno jeszcze polatać :razz:
Myslisz ze bez dobijania przez tyle lat jeszcze powinna chlodzic? :shock: :shock:
#31
OFFLINE
Napisany 28 maja 2007 - 06:50
-czy jeżeli byłoby minimalnie mniej czynnika chłodzącego to wszystko by chodziło ,a klima nie chłodzi?
- czy przy wyjmowaniu sprężarki są jakieś niespodzianki?
-jak ściągamy pasek wieloklin?
tu są sprężarki i różnią sie gróbością sprzegiłeka, czy te które mają grubsze są mniej wytarte, czy to jest poprostu inny typ?
http://moto.allegro....a_vectra_b.html
#32
OFFLINE
Napisany 28 maja 2007 - 22:29
Pewnie i być może "szkopy" ja tam jeszcze z raz doładowali, ale jeśli to też pewnie ze trzy wiosny temu :pet:Myslisz ze bez dobijania przez tyle lat jeszcze powinna chlodzic?
Ja miałem 400 gramów i wszystko chodziło tylko przy 30 stopniach już tak nie zamocno ziembiło :jezor:-czy jeżeli byłoby minimalnie mniej czynnika chłodzącego to wszystko by chodziło ,a klima nie chłodzi?
Jeszcze na szczęscie nie miałem "przyjemności" ale wyglada to h......owo jak każda robótka przy V6. Bez "ginekologa" z wazelinączy przy wyjmowaniu sprężarki są jakieś niespodzianki?

Trzeba (chyba 13) oczkową założyć na śrubę od rolki napinającej pchać w prawą stronę i zsunąć najpierw pasek z pompy wodnej :idea:jak ściągamy pasek wieloklin?
A sprężarka musi być od V6 bo inaczej nie bedą pasować mocowania i średnica koła "wielorowkowego" może być trochę inna i wtedy bedą "zawody" z paskiem :panna:
#33
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 06:17
A sprężarka musi być od V6 bo inaczej nie bedą pasować mocowania i średnica koła "wielorowkowego" może być trochę inna i wtedy bedą "zawody" z paskiem
a to ciekawe z tego co słyszałem różnice są tylko między diesel ,a benzyna
tak sprężarki się nie różnią
#34
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 09:31
#35
OFFLINE
Napisany 29 maja 2007 - 10:27
Ja słyszałem że jest różnica. No ale "głowy nie daje" bo nie mam ztym narazie żadnych problemów :mrgreen: Taki "koleś" od omeg gadał że jakaś różnica tam jest..... Ale przed zakupem warto sprawdzić wszystko (nawet rocznikowo) czy nie było "modyfikacji". U niemca co rok to nowy "prorok" :mrgreen: Zmienią, śrubkę uchwycik żeby później gnać do "salonu" po nowy za 1200zł albo i lepjej, bo ciężko dostać taki sam używany :razz:
wg epc sprezarki do benzyny sa identyczne - nie pasuja tylko od diesla. a wymiana sprezarki w v6 jest prosta tylko potrzebny kanal.
#36
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2007 - 06:46

Roobo pisał że mu 950wpakowali-ale nie jestem pewiem czy taka jest norma.
Pytam bo moge sobie nabić sam tylko nie chciałbym przesadzić
#37
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2007 - 11:34
tyle powinno być wg.książki i co niektórzy maja nalepke pod maska i dokładnie tyle samo jest napisane.wiecie może ile powinno wpakować sie graów czynnika do klimatronika
:
Roobo pisał że mu 950wpakowali-ale nie jestem pewiem czy taka jest norma.
Pytam bo moge sobie nabić sam tylko nie chciałbym przesadzić
#38
OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2007 - 19:38
#39
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 06:27
#40
OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2007 - 13:07