pompa paliwa w baku
#1 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 12:36
#2 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 13:20
może podpiołeś się do złych zacisków
ps.po co kombinujesz na przycisk??
#3 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2010 - 22:34
#4 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 07:27
powinieneś mieć 4 bądź 5 bolców
2 są do sterowania przekaźnika a pozostałe do załączania pompy i żeby zrobić na krótko to właśnie one cię interesują
zamiast przekaźnika podłączasz swój włącznik pod bolce załączania pompy
tylko tu nie ma żartów bo takie grzebanie bez wiedzy różnie się kończy i żebyś później nie pisał w dziale "Spaliła mi się Omcia"
#5 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 09:17
#6 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 10:32
#7 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 10:36
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#8 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 11:13
ja bym nie kombinował na twoim miejscu bo może cię to dużo więcej kosztować niż pompa za 150zl jak napisał kolega raczka100
na załączniku masz model przekaźnika
85, 86 - sterowanie przekaźnika
30, 87 lub 30, 87a- powinno być napięcie podczas załączania pompy
#9 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 11:54
#10 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 12:38
seta81 to jest dokladnie taki przekaznik, no wlasnie pytanie jakie urzadzenie jest rozlaczane, czyli na nozke 30 i 87 trzeba podac napiecie? dobrze rozumiem?
bo to jest tak:
wyłączony zapłon:
85,86 - 12V
30,86a - zwarte ze sobą
87 - puste
włączony zapłon:
85,86 - 0V
30,87 - zwarte ze sobą
86a - puste
#11 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 12:49
pytanie jakie urzadzenie jest rozlaczane
jest rozłączane o ile w ogóle coś pod 86a jest podpięte - sprawdzałeś
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#12 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 13:08
wymiana na nowa i jak reka odjal.pisze tak jak bylo u mnie i moze u ciebie tez tak jest albo sie stanie.tak mi sie wydaje
ocena do ciebie nalezy i jesli tak jest to koledzy tu potwierdza ewentualnie mnie zgania hehe :)
#13 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 13:11
wydaje ze pompka w baku siada
może tak być że ciśnienie słabe daje
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#14 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2010 - 13:17
ja to bym wymienil pompke wtedy wyjdzie czy z pompy wtryskowej schodzi "ON "
gdzies jest na forum ile powinna miec cisnienia ta pompka
#15 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2010 - 12:27
panowie, jest szansa, że mój problem zapowietrzania sie po nocy zniknie lub się zmniejszy, wlasnie wyczaiłem, że w podstawie fuiltra paliwa, na wężu zasilającym, nie było podkładek uszczelniających tych miedzianych, właśnie je wkręciłem, przejechałem sie troszke i odstawiłem, jutro rano zobacze czy to coś dało, ale mam nadzieje, że tak, najchętnie bym wymienił jeszcze te podkładki miedziane na pompie wtryskowej, ale nie wiem czy tam jest taki sam rozmiar jak przy filtrze paliwa, bo mam tylko jeden rozmiar w domu, a niedziela niestety jest, a nie chce bezsensu ściągać kolektora dolotowego, bo jak się okaże, że to nie ten rozmiar, więc koledzy jak myślicie?
#16 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2010 - 20:44
daj znac czy pomogly podkladki
#17 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 15:02
#18 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 15:14
http://moto.money.pl...8,0,567876.html
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#19 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 19:53
#20 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 20:45
kocyk, no zawsze tankowałem diesla zwykłego na orlenie, ale ostatnio (przed morozami) nie było tego zwykłego więc zatankowałem 20l vervy, filtr wymieniałem jakiś miesiąc temu, no może i to ropa, bo co by nie było to zwykły diesel też był w baku i w filtrze jakby nie było, w piątek mam wolne, to zobacze ta pompke, i tam jest jakieś sitko tak?
na dole pompki masz sitko nasadzone na końcówkę pompki, rozbierz to i wyczyść tak samo zajrzyj do filtra paliwa