Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.0 16v a 2,5v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 15 sierpnia 2006 - 11:25

Pojechalem na wakacje odpoczac a wrocilem z nowa omega...
Auto to 2,0 16V sport z 98r i to w automacie- ktore chce sprzedac jak najszybciej, auto przywiozlem z niemiec- cena do dogadania ( ogloszenie jest w innym dziale)
Wracałem z moja Pania na 2 auta. Musze powiedziec ze spalanie miedzy moja V6 w manulau a 2.0 w automacie jest duzo wieksze bo o ponad 1,5 litra na niekozysc 4 cylindrowca. Na kompie V6 pokazywala 7,8 a 2,0 9,5 litra przy jezdzie 110 120 a czasami z dociskiem do 180.
Wiec generalnie fajnie sie smiga automatem , ale ekonomiczny to on nie jest...
Pozatym ta moja nowa B jest w bardzo fajnej wersji wyposazenia SPORT, ładnie wykonczona, elegancka, ale w porównaniu do C to jest to calkiem inna klasa auta, gorzej wykonczona, plastiki sa całkiem inne, gorszej jakosc- jak posiadacze B moga tym jezdzic :) ? Wogóle w srodku jest jakos mniej miejsca, przyciski do otwierania szyb sa nie ergonomicznie rozmieszczone, licznik ma jakies wielkie cyfry? Jedyne co mi sie bardziej podoba to sportowe siedzenia- miodzio. Generalnie człowiek bardzo łatwo przyzwyczaja sie do czegos lepszego luxusu itp jak oma C, a bardzo trudno jest mu sie przestawic na cos słabszego jak B :) ...
Ktos ma jeszcze jakies spostrzezenia?



#2 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2006 - 11:32

eee tam przesadzasz...........B i tzw. C to przecież to samo auto........... :mrgreen:

#3 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 15 sierpnia 2006 - 12:16

Nie wiem jak z jakością ale wizualnie(w środku) bardziej mi sie podoba oma B. W omie C strasznie mi sie nie podobaja boczki drzwi(plastik), w B sa dużo bardziej przyjemne.

#4 OFFLINE   Firefox

Firefox
  • 138 postów
  • Dołączył: 06-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 15 sierpnia 2006 - 14:27

Na kompie V6 pokazywala 7,8 a 2,0 9,5 litra przy jezdzie 110 120 a czasami z dociskiem do 180.

Widze ze kolega z Warszawy.... Moze pomoze mi sie zdecydowac na pojazd, tzn jestem juz zdecydowany na V6 ale chcialbym poznac mozliwosci automatu. Jesli nie ma nic na przeszkodzie to moze ugadamy sie na jakas jazde probna?

#5 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 15 sierpnia 2006 - 15:04

Czemu nie , zapraszam na gg dogadamy sie.

#6 OFFLINE   QQ

QQ
  • 273 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 15 sierpnia 2006 - 18:14

ak posiadacze B moga tym jezdzic :) ?


jezuuu... normalnie C to dla mnie kaszana... kanciasta w środku jak jakaś łada...

jeszcze na zewnatrz to moze i fajnie sie prezentuje ale i tu mam zastrzezenia do przedniej maski... taki podjazd pod Mesia... okrytnie spaskudziło to auto...

tak tylko tyle chciałem dodać :!:

:mrgreen:

#7 OFFLINE   mag1978

mag1978
  • 23 postów
  • Dołączył: 15-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 15 sierpnia 2006 - 18:59

Gradz, A ile ma przejechane ta Omega ?? Jak mozna sie skontaktowac z Tobą??

#8 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2006 - 20:10

ak posiadacze B moga tym jezdzic :) ?


jezuuu... normalnie C to dla mnie kaszana... kanciasta w środku jak jakaś łada...

jeszcze na zewnatrz to moze i fajnie sie prezentuje ale i tu mam zastrzezenia do przedniej maski... taki podjazd pod Mesia... okrytnie spaskudziło to auto...

tak tylko tyle chciałem dodać :!:

:mrgreen:


Ja już nie chciałem tego mówić ... Dla mnie C straciło charakter . No ale to rzecz gustu

 


#9 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2006 - 20:28

ale w porównaniu do C to jest to calkiem inna klasa auta, gorzej wykonczona, plastiki sa całkiem inne, gorszej jakosc- jak posiadacze B moga tym jezdzic :)


C może się w środku podobać, podoba się i mi, ale - większość plastików w C jest gumowana, pokryta takim kauczukiem który się wyciera i hamsko wygląda, kilkuletni samochód m,ożę w środku wygląać jak mebel z czasów komuny, nigy w życiu C - i to właśnie z tego powodu, ergonomia to kwestia przyzwyczajenia, jakbym wsiadał do C to za przyciskami macałbym konsole i też bym miał powody do narzekania.

#10 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 15 sierpnia 2006 - 21:49

to fakt w C boczki sa fatalne, ale przynajmniej szyby otwiera sie jak w normalnym aucie pod reka... i boczki wydaja sie grubsze co daje wrazenie bepieczeństwa. Deska za to i materiał oraz reszta plastików uzytych jest rewelacyjna, ten o wiele lepsza niz w B i to jest fakt...

#11 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 00:25

a za to i materiał oraz reszta plastików uzytych jest rewelacyjna, ten o wiele lepsza niz w B i to jest fakt...


niestety nie masz racji, to fakt że B świeci plastikiem... ale dopóki go nie porysujesz to będzie jak nowy do końca życia.... czego nie moge powiedzieć o boczkach i plastikach w C... po prostu się wycirają....

jakby innym to wytłumaczyć.... takie gumowane części mamy w rączkach przy podsufitce nad drzwiami, sam uchwyt rączki to taki gumowany plastik... jak często macamy te rączki to powstają przetarcia i po prostu ta wierzchnia faktura się ściera a pozostaje łysa jak glaca świecąca się guma...

takim materiałem wykończona jest w 90% omega C, taką gumą....

czy ktoś jeszcze chce coś takiego mieć???

#12 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 17 sierpnia 2006 - 01:51

nie prawda, tylko boczki sa z takiej gumy, mi si eakurat nie wyciera,a brudzi. Reszta plastików jest rewelacyjna. Mam teraz i ome B i C wiec moge porównywac...

#13 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 11:40

powoli zobaczysz... niektórzy nie wierzyli że C jest niecynkowana.. a jak zobaczyli to uwierzyli.... trzeba tylko pokazać albo doczekać tego momentu... naprawde wygląda to fatalnie, z całych boczków schodzi.. feee

#14 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 11:44

A ja wolę moją mam...


... wolę C. Jednak bardziej mnie się podoba :) Ale i B nie jest bzzzydka :)

#15 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 19:50

a mnie sie podoba Mietek E klasy ale na razie zbieram........... :mrgreen:

#16 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 17 sierpnia 2006 - 20:24

[
Wogóle w srodku jest jakoś mniej miejsca, przyciski do otwierania szyb sa nie ergonomicznie rozmieszczone,"
przyciski sa tak samo rozmieszczone jak np. w Mechu E klasse "okular" BMV 5 czy 7ka nie pamietam modelu. Widocznie wzorowali się na konkurencji

"licznik ma jakies wielkie cyfry?"
w "C" są za małe, powinny być większe i czytelniejsze


"Ktos ma jeszcze jakies spostrzezenia?[/quote]"
jedno co mnie ciekawi to sprawa ocynku w "C" Ogladałem taką po dzwonie, i nie widziałem tam ocynku. W mojej "B" 99 jest ocynk. w przyszłości chcę przejśc na C, ale blacha mnie przeraża

ps. niby jest ocynk jednostronny, no tak, taki sam jak w B 99, ale oglądałem omegę C 2002 i na masce i błotnikach nie widziałem żadnego ocynku. U mnie było wyraźnie widać, a tam tylko blacha i rdza

#17 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 17 sierpnia 2006 - 20:32

"niestety nie masz racji, to fakt że B świeci plastikiem... ale dopóki go nie porysujesz to będzie jak nowy do końca życia.... czego nie moge powiedzieć o boczkach i plastikach w C... po prostu się wycirają...."


plastyk masz w B tylko miejscami na konsoli. Reszta to tworzywo sztyczne ale miękkie + wykończenie meszkiem, czego faktycznie brakuje w C.
Plastyki masz w Passacie, i tam faktycznie są twarde plastyki, może i dobre jakościowo, ale jak siedzisz w nim, to widzisz to samo co w np Fiacie Panda-sam plastyk

#18 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 20:48

Ktos pisal ze oma C jest niecynkowana ?? troche dziwne bo Opel caly czas stara sie poprawic jakosc blach :np Astra II jest juz chyba od 98 ocynkowana " nawet z tego co slyszalem podwojny ocynk " Moze ta oma miala wymieniany jakis elelment i dlatego nie byl ocynkowany ?###

#19 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2006 - 21:00

ale jak wsiadasz do e klasy to czyjesz się jak w kościele..............auto emanuje jakimś takim dostojeństwem............takie moje skromne zdanie. Co do jakości wykonania to niestety ale omega to "szrot" :cry:

#20 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 17 sierpnia 2006 - 21:19

no właśnie dziwne są te skrajnie różne opinnie o wykonaniu wnetrza omesi B. Jedni piszą że omcia ma porównywalne z autami klasy BMW 5, inni uważają zupełnie inaczej. Co ciekawe, skrajnie różne opinnie wystawiają np gazety o tematyce moto. Raz tak piszą przy kolejnym artykule zupełnie co innego.
Ja np. nie mogę zrozumieć zachwytu nad wnętrzem Passata B5 czy audi A4. Oba są plastykowe, miękkiej wyściółki praktycznie nie znajdziesz. Ostatnio kumpel prał Audi A4 98, boczki po praniu wyglądały jak szmaty. Podsufitówki nawet nie rusza, bo jedną już "zeszmacił" w Audi.

wydaje mi się, że głównie wynika to z tego, iż różne auta mają różne przebiegi i często liczniki cofnięte. Przykładowo, poprzednia moja oma miała na liczniku 131tyś km, obecna ma 102tyśkm, i jest niemal w idealnym stanie. Co do poprzedniej zarzekł bym się, że nie miała cofniętego licznika, ale kolejne oględziny, porównania z innymi omami dały mi do myślenia. Poprzednice daje jakieś 300tyś.
ps. kumpel miał TDS 95, miała realnie 370tyś km, a wnętrze stan bdb. licznik dwa razy cofał, sprzedał z przebiegiem 220tyś km :shock: