Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ogrzewanie- raz zimne powietrze, a raz ciepłe...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
46 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   niusa

niusa
  • 2 postów
  • Dołączył: 15-08-2011
  • Skąd: tarnowskie góry

Napisany 29 października 2011 - 22:17

witaj ARIEL 44 mialem cos takiego musisz sciagnac konsole i sprawdzic czy ktorys wezyk nie spadl a jak nie to bedzie tak jak umnie siadla ci uszczelka w pokretle zmiany wierunku nadmuchu ja wymienilem i mam narazie spokoj tylko teraz cos inne go mnie gnebi


kolego powiedz mi gdzie znajdę tą uszczelkę bo chyba też ją muszę wymienić bo nie grzeje mi z jednej strony

wie ktos co może być przyczynom ze w omci 2,5v6 klima tronik jak włącze ogrzewanie ciepłe powietrze leci mi tylko z jednej strony auta a z drugiej leci mi zimne co musze zrobić żeby sie tego pozbyć

#42 OFFLINE   minimetr

minimetr
  • 64 postów
  • Dołączył: 19-11-2007
  • Skąd: Olesno/Opole

Napisany 03 listopada 2011 - 11:50

..albo niech ktoś poradzi gdzie szukać przyczyny gdy na klimatroniku na ustawionych wartościach od najniższej po 27 leci zimne a jedynie na HI daje ciepełko i to wtedy bardzo mocne ciepełko??
Byłaby to również zawalona nagrzewnica czy jakieś klapki może się nie otwierają (gdzie mam takowych szukać)??

#43 OFFLINE   klimeek

klimeek
  • 128 postów
  • Dołączył: 22-09-2010
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 25 listopada 2011 - 20:28

Zawalona nagrzewnica gdy obroty wyższe to płyn szybciej krąży i dlatego cieplejsze leci tobie kolego z nawiewu...

#44 OFFLINE   Gad10

Gad10
  • 9 postów
  • Dołączył: 29-04-2011
  • Skąd: Skarżysko-Kamienna

Napisany 09 grudnia 2011 - 21:07

Zobacz czy rurki od nagrzewnicy cieple sa.


ja mam obie rurki gorące i też zimno i nie wiem co robić wogóle klapy mi nie chodza w nagrzewnicy.... ;/

#45 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 grudnia 2011 - 17:09

ja mam obie rurki gorące i też zimno i nie wiem co robić wogóle klapy mi nie chodza w nagrzewnicy.... ;/


Widzialem, macalem i sprawa na chwile obecna wyglada tak:
- panel manualny, wersja BEZ klimy (a co za tym idzie brak zaworu trojdroznego)
- obydwie rurki od nagrzewnicy parza, przy czym cieple wieje przez chwile a potem coraz chlodniejsze - ja stawiam na zabita nagrzewnice, co Wy na to?
- podcisnienie do rozdzielacza kierunkow nawiewu juz dochodzi (pominiety akumulator podcisnien, wczesniej brak podcisnienia)
- klapy w mieszalniku niby chodza ale jakos bez przekonania - brak wyraznego dzwieku zamykajacych sie klap, slychac tylko BARDZO delikatne sykniecie przy zmianie kierunku
- szczelnosc rozdzielacza i podcisnien z niego wychodzacych jeszcze nie sprawdzona (jak okaze sie ze szczelny to niestety bedzie zwalana decha zeby sie dobrac do mieszalnika).

Jezeli macie jeszcze jakies pomysly to piszcie.

#46 OFFLINE   seba1x

seba1x
  • 89 postów
  • Dołączył: 24-01-2011

Napisany 12 grudnia 2011 - 23:22

dołączę sie i napisze. jakieś dwa tyg. temu wymieniałem nagrzewnice sposobem podanym na forum fajna szybka sprawa,problem jest w tym ze jak mam wysokie obroty to leci gorące z nawiewów jak niskie i jadę to letnie chyba ze wyłączę na chwile nawiew i włączę ponownie to znów leci gorące przez jakiś czas. co to może byc temperatura rośnie do 95 nagle termostat sie otwiera i spada raptownie poniżej 90st i znów rośnie do 92st

#47 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 grudnia 2011 - 04:50

raczej wskazuje to na śmierć pompy wody.