

Jak to jest z tym MV6 ???
#21
OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 23:07
Ma dlugie rury do kolektora wiec jezeli 3.0 V6 ( MV6 ) to byly chyba do 97r -o ile dobrze pamietam bo nowsze roczniki maja juz krotsze te gumowe rury.
Napisz , który to rok tej omci.
#22
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 06:07

w tym przypadku 3.0
P.s patrząc na te małe zdjęcia które zamieściłeś już ci mówię że masz silnik z długimi dolotami czyli ten starszy
#23
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 10:55
A zatem jeśli ma długie rury to bedzie benzynowy 2500 ccm. Dobrze dedukuję? Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle.
Tylko muszę sprawdzić dlaczego koleś twierdzi że jest to MV6...
Można gdzieś sprawdzić jakie oznaczenie ma silnik 2,5 V6 benzyna?
Jacol
#24
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 10:58
Czy benzynowe 2,5 i 3,0 to ten sam silnik, tylko rozwiercony czy inna konstrukcja?
#25
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 11:01
Aha no i jescze:
Czy benzynowe 2,5 i 3,0 to ten sam silnik, tylko rozwiercony czy inna konstrukcja?
tak. to praktycznie to samo
#26
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 11:53
Sam osobiście widziałem taka Omę.
Tylko pozostaje pytanie czy po takim czymś jest to nadal MV6?
#27
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 19:51
Jutro jadę obejrzeć auto.... moze więcej sie wyjaśni.
#28
OFFLINE
Napisany 06 maja 2007 - 21:09
Drogi Sojerze (Holmesie), niniejszym skasowałeś wszystkich - tak moze być, chociaż dla mnie byłby to najgorszy z możliwych scenariuszy.
Jutro jadę obejrzeć auto.... moze więcej sie wyjaśni.
przypadek z moich znajomych - kupil 3.0 okazalo sie ze silnik 2.5. niestety zdarza sie tymbardzie ze na pierwszy rzut oka silniki nie do odroznienia
#29
OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 20:27
Jeżeli kogoś interesuje zakończenie wątku, to służę:
MV6 - to oznaczenie standardu wyposażenia. Dostępne głównie z silnikami 3,0 benz, ale równieź 2,5 benz i 2,5 DTI.
Samochód, który oglądałem byłby całkiem fajny - dobrze utrzymany, czysty i nie zniszczony na oko przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity. Wyposażenie też fajne - kubły skórzane grzane, radio+telefon+zmieniarka, szyberdach, felki 17", czarny lakier itp.. Było tylko parę "drobnych" szczegółów dyskwalifikujących: nie palił na jeden z sześciu garków, nie działała klima, a most wył jak jeleń na rykowisku. No i d*pa zbita.
Fajna wycieczka krajoznawcza.
Pozdro
Jacek
#30
OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 22:34
Trzeba sie najedzic, ale jak bardzo bedziesz chcial to w koncu znajdziesz :komp:
#31
OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 16:43
Gdzie to wyczytałeś?Dostępne głównie z silnikami [...] ale równieź 2,5 benz
#32
OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 17:43
przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity
no fajna
nie palił na jeden z sześciu garków, nie działała klima, a most wył jak jeleń na rykowisku. No i d*pa zbita.
Istne 140 tysi he he he .. może ale jakieś kilka lat temu . Przy takim przebiegu Omy są jak z salonu
#33
OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 22:49
na oko przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity.
- co by oznaczało, że może i dobrze utrzymany ale przy tych usterkach rówiniez i zadeklarowany przebieg to lipa.
a tak swoją drogę dzwonił do mnie koleś dzisiaj, że cylinder nie palil, bo była wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym. Na jutro zostanie naprawione i bedzie git.
Ja nie wierzę. Ale jak ktoś moze to potwierdzić to by było fajnie: czy V6 może nie palić, lub źle palić na jakiś cylinder od uszkodzonej uszczelki pod kolektorem wydechowym?????? :neutral: :neutral: :neutral:
#34
OFFLINE
Napisany 18 maja 2007 - 00:30
#35
OFFLINE
Napisany 18 maja 2007 - 06:25
ja mam 230 tyś i nic nie wyje i jeździ super

Pozdrawiam Piotrek
#36
OFFLINE
Napisany 18 maja 2007 - 08:23
Odpowiedź dla: omega16v. Proestuję! Wyjąłeś moje zdanie z kontekstu. Pominąłeś najwazniejsze stwierdzenie: "na oko", czyli:
na oko przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity.
- co by oznaczało, że może i dobrze utrzymany ale przy tych usterkach rówiniez i zadeklarowany przebieg to lipa.
a tak swoją drogę dzwonił do mnie koleś dzisiaj, że cylinder nie palil, bo była wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym. Na jutro zostanie naprawione i bedzie git.
Ja nie wierzę. Ale jak ktoś moze to potwierdzić to by było fajnie: czy V6 może nie palić, lub źle palić na jakiś cylinder od uszkodzonej uszczelki pod kolektorem wydechowym?????? :neutral: :neutral: :neutral:
nie. nie ma to znaczenia chyba ze uszczelka calkowicie zapchala kanal wydechowy

siema, mam pytanko, mianowicie mam zamiar kupić ome z V6 i chciałbym sie dowiedzieć po czym rozpoznać że "nie pali np. na jeden z szesciu garków" ????
silnik chodzi nie rowno, jest slabszy, nie da sie tego tak latwo opisac ale zdrowa fałka chodzi tak ze mozesz na niej postawic kubek z herbata i sie nie wyleje.
#37
OFFLINE
Napisany 18 maja 2007 - 13:01
dodatkowo zazwyczaj wywala błąd 135silnik chodzi nie rowno, jest slabszy, nie da sie tego tak latwo opisac ale zdrowa fałka chodzi tak ze mozesz na niej postawic kubek z herbata i sie nie wyleje.
#38
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 18:33
#39
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 18:54
MV6 - to oznaczenie standardu wyposażenia. Dostępne głównie z silnikami 3,0 benz, ale równieź 2,5 benz i 2,5 DTI.
masz na to dowody jakieś, czy tylko powtarzasz to co powiedział koleś, zeby wcisnąć Ci ciemnote?
#40
OFFLINE
Napisany 22 maja 2007 - 18:58
MV6 - to oznaczenie standardu wyposażenia. Dostępne głównie z silnikami 3,0 benz, ale równieź 2,5 benz i 2,5 DTI.
masz na to dowody jakieś, czy tylko powtarzasz to co powiedział koleś, zeby wcisnąć Ci ciemnote?
ja nigdy nie widzialem Omy 2.5v6 i 2.5dti MV6
