Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jak to jest z tym MV6 ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
42 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 maja 2007 - 23:07

Z ktorego roku jest ta Omka na zdjeciu, ktore wkleiles.
Ma dlugie rury do kolektora wiec jezeli 3.0 V6 ( MV6 ) to byly chyba do 97r -o ile dobrze pamietam bo nowsze roczniki maja juz krotsze te gumowe rury.

Napisz , który to rok tej omci.

#22 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 06 maja 2007 - 06:07

no więc tak jak napisał lendio po wrześniu 97 nie ma problemu z rozpoznaniem 3.0 bo ma krótkie rury dolotu,natomiast do września 97 jest problem bo 3.0 wygląda identycznie jak 2,5 ale jest jeden istotny szczegół,trzeba wtedy popatrzeć w szczelinę pomiędzy rury dolotu,tam gdzie jest termostat i na plastikowej podstawie dolnego kolektora ssącego jest niespodzianka(pod warunkiem że nikt nic nie kombinował)
Dodany obrazek
w tym przypadku 3.0
P.s patrząc na te małe zdjęcia które zamieściłeś już ci mówię że masz silnik z długimi dolotami czyli ten starszy

#23 OFFLINE   Jacol

Jacol
  • 96 postów
  • Dołączył: 05-05-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 06 maja 2007 - 10:55

To jest rocznik 2000.
A zatem jeśli ma długie rury to bedzie benzynowy 2500 ccm. Dobrze dedukuję? Niech mnie ktoś poprawi jeśli źle.
Tylko muszę sprawdzić dlaczego koleś twierdzi że jest to MV6...
Można gdzieś sprawdzić jakie oznaczenie ma silnik 2,5 V6 benzyna?
Jacol

#24 OFFLINE   Jacol

Jacol
  • 96 postów
  • Dołączył: 05-05-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 06 maja 2007 - 10:58

Aha no i jescze:

Czy benzynowe 2,5 i 3,0 to ten sam silnik, tylko rozwiercony czy inna konstrukcja?

#25 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 maja 2007 - 11:01

Aha no i jescze:

Czy benzynowe 2,5 i 3,0 to ten sam silnik, tylko rozwiercony czy inna konstrukcja?



tak. to praktycznie to samo




 


#26 OFFLINE   Sojer

Sojer
  • 99 postów
  • Dołączył: 02-10-2006
  • Skąd: Żabno / Praga

Napisany 06 maja 2007 - 11:53

Może być tak, że jest to MV6, ale po wymianie silnika na 2.5.
Sam osobiście widziałem taka Omę.
Tylko pozostaje pytanie czy po takim czymś jest to nadal MV6?
Dodany obrazek

#27 OFFLINE   Jacol

Jacol
  • 96 postów
  • Dołączył: 05-05-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 06 maja 2007 - 19:51

Drogi Sojerze (Holmesie), niniejszym skasowałeś wszystkich - tak moze być, chociaż dla mnie byłby to najgorszy z możliwych scenariuszy.

Jutro jadę obejrzeć auto.... moze więcej sie wyjaśni.

#28 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 maja 2007 - 21:09

Drogi Sojerze (Holmesie), niniejszym skasowałeś wszystkich - tak moze być, chociaż dla mnie byłby to najgorszy z możliwych scenariuszy.

Jutro jadę obejrzeć auto.... moze więcej sie wyjaśni.


przypadek z moich znajomych - kupil 3.0 okazalo sie ze silnik 2.5. niestety zdarza sie tymbardzie ze na pierwszy rzut oka silniki nie do odroznienia




 


#29 OFFLINE   Jacol

Jacol
  • 96 postów
  • Dołączył: 05-05-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 07 maja 2007 - 20:27

Drodzy Koledzy,
Jeżeli kogoś interesuje zakończenie wątku, to służę:

MV6 - to oznaczenie standardu wyposażenia. Dostępne głównie z silnikami 3,0 benz, ale równieź 2,5 benz i 2,5 DTI.

Samochód, który oglądałem byłby całkiem fajny - dobrze utrzymany, czysty i nie zniszczony na oko przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity. Wyposażenie też fajne - kubły skórzane grzane, radio+telefon+zmieniarka, szyberdach, felki 17", czarny lakier itp.. Było tylko parę "drobnych" szczegółów dyskwalifikujących: nie palił na jeden z sześciu garków, nie działała klima, a most wył jak jeleń na rykowisku. No i d*pa zbita.
Fajna wycieczka krajoznawcza.

Pozdro

Jacek

#30 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 maja 2007 - 22:34

Nie ma latwo :mrgreen:
Trzeba sie najedzic, ale jak bardzo bedziesz chcial to w koncu znajdziesz :komp:

#31 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 maja 2007 - 16:43

Dostępne głównie z silnikami [...] ale równieź 2,5 benz

Gdzie to wyczytałeś?

#32 OFFLINE   Omega16v

Omega16v
  • 519 postów
  • Dołączył: 06-07-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 maja 2007 - 17:43

przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity


no fajna

nie palił na jeden z sześciu garków, nie działała klima, a most wył jak jeleń na rykowisku. No i d*pa zbita.


Istne 140 tysi he he he .. może ale jakieś kilka lat temu . Przy takim przebiegu Omy są jak z salonu

 


#33 OFFLINE   Jacol

Jacol
  • 96 postów
  • Dołączył: 05-05-2007
  • Skąd: Kraków

Napisany 08 maja 2007 - 22:49

Odpowiedź dla: omega16v. Proestuję! Wyjąłeś moje zdanie z kontekstu. Pominąłeś najwazniejsze stwierdzenie: "na oko", czyli:
na oko przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity.
- co by oznaczało, że może i dobrze utrzymany ale przy tych usterkach rówiniez i zadeklarowany przebieg to lipa.

a tak swoją drogę dzwonił do mnie koleś dzisiaj, że cylinder nie palil, bo była wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym. Na jutro zostanie naprawione i bedzie git.

Ja nie wierzę. Ale jak ktoś moze to potwierdzić to by było fajnie: czy V6 może nie palić, lub źle palić na jakiś cylinder od uszkodzonej uszczelki pod kolektorem wydechowym?????? :neutral: :neutral: :neutral:

#34 OFFLINE   Lenny

Lenny
  • 2 postów
  • Dołączył: 16-05-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 18 maja 2007 - 00:30

siema, mam pytanko, mianowicie mam zamiar kupić ome z V6 i chciałbym sie dowiedzieć po czym rozpoznać że "nie pali np. na jeden z szesciu garków" ????

#35 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 18 maja 2007 - 06:25

Istne 140 tysi he he he .. może ale jakieś kilka lat temu . Przy takim przebiegu Omy są jak z salonu[/quote]

ja mam 230 tyś i nic nie wyje i jeździ super
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek

#36 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 maja 2007 - 08:23

Odpowiedź dla: omega16v. Proestuję! Wyjąłeś moje zdanie z kontekstu. Pominąłeś najwazniejsze stwierdzenie: "na oko", czyli:
na oko przebieg 140 tys zgodny z rzeczywistością. Nawet nie bity.
- co by oznaczało, że może i dobrze utrzymany ale przy tych usterkach rówiniez i zadeklarowany przebieg to lipa.

a tak swoją drogę dzwonił do mnie koleś dzisiaj, że cylinder nie palil, bo była wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym. Na jutro zostanie naprawione i bedzie git.

Ja nie wierzę. Ale jak ktoś moze to potwierdzić to by było fajnie: czy V6 może nie palić, lub źle palić na jakiś cylinder od uszkodzonej uszczelki pod kolektorem wydechowym?????? :neutral: :neutral: :neutral:



nie. nie ma to znaczenia chyba ze uszczelka calkowicie zapchala kanal wydechowy :smiech: co jak widac po reakcji nie jest mozliwe. chyba ze chodzilo mu o uszczelke pod glowica



siema, mam pytanko, mianowicie mam zamiar kupić ome z V6 i chciałbym sie dowiedzieć po czym rozpoznać że "nie pali np. na jeden z szesciu garków" ????


silnik chodzi nie rowno, jest slabszy, nie da sie tego tak latwo opisac ale zdrowa fałka chodzi tak ze mozesz na niej postawic kubek z herbata i sie nie wyleje.




 


#37 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 18 maja 2007 - 13:01

silnik chodzi nie rowno, jest slabszy, nie da sie tego tak latwo opisac ale zdrowa fałka chodzi tak ze mozesz na niej postawic kubek z herbata i sie nie wyleje.

dodatkowo zazwyczaj wywala błąd 135

#38 OFFLINE   Pablo's

Pablo's
  • 90 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Wrocław

Napisany 22 maja 2007 - 18:33

Ja swojej dlugo szukałem. Znalałem i jechałem po nia 500 km. Gość ja sprowadził z francji miała przerysowane obydwa boki. Po za tym autko super. Chyba już nie chce innego :bud:
Zobacz moją ślicznotkę!
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH

#39 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 maja 2007 - 18:54

MV6 - to oznaczenie standardu wyposażenia. Dostępne głównie z silnikami 3,0 benz, ale równieź 2,5 benz i 2,5 DTI.


masz na to dowody jakieś, czy tylko powtarzasz to co powiedział koleś, zeby wcisnąć Ci ciemnote?

#40 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 maja 2007 - 18:58

MV6 - to oznaczenie standardu wyposażenia. Dostępne głównie z silnikami 3,0 benz, ale równieź 2,5 benz i 2,5 DTI.


masz na to dowody jakieś, czy tylko powtarzasz to co powiedział koleś, zeby wcisnąć Ci ciemnote?


ja nigdy nie widzialem Omy 2.5v6 i 2.5dti MV6 :nie_wiem: